|

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی/ هر کی تو خونش اینارو داره میتونه بگه ملکه ی خوش سلیقه هاس

در این مقاله چندتا از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی رو بهتون معرفی کردیم تا با وجودشون دکور خونتون رو زینت ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خونه ی هر کسی که بری یک الی دوتا گلدون رو میبینی چرا که افراد به معجزه ی این زیبارویان در دکور پی بردن و میدونن که وجود اون ها خودش برکته و شاید به همین دلیل هست که خیلی ها به دنبال دونستن این هستن که چه گلی برای رزق و روزی خوبه چون خیلی از این سبزرویان دریافت کننده و دهنده ی انرژی مثبت هستن و از طرف دیگه انرژی منفی رو هم دفع میکنن که خب نما یگه فکرش رو کنید که انرژی مثبت میتونه چه غوغایی در زندگیه هر فردی به وجود بیاره که سرازیر شدن پول یکی از اون هاست پس با این حساب میشه گفت که تنها خاصیتی که گل و گیاهان دارن زیبایی اون ها نیست.

مثلا بخواهیم یه مورد دیگه از خواص اون ها بگیم میشه به گل هایی که باعث تصفیه هوا میشوند اشاره کرد که از خودشون اکسیژن تولید میکنن و همچنین هوای اطرافشون رو تر و تمیز میکنن از این رو خیلی ها داشتن اونا رو در تاق خواب توصیه میکنن تا در طول شب و موقع خواب راحت تر بتونید نفس بکشید. اما در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی از افراد دوست دارن که گیاهانشون از ظاهر جذاب و منحصر به فردی برخوردار باشن یعنی هم این خواص رو داشته باشن و هم یه زیبایی ماورایی و به قولی هم خدا رو میخوان و هم خرما که خب باید بگیم که برآوورده کردن خواسته شون برای طبیعت کاری نداره به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی که علاوه بر زیبایی ویژگی های خاصی دارن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

رشته مروارید از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

بریم سر وقت اولین گیاهی که در این مقاله قصد معرفیش رو داریم یعنی رشته مروارید که به علت زیبایی خاص و منحصر به فردی که داره یه حال و هوای عجیب و باورنکردنی به خونتون میبخشه. پیچک های ظریف و مهره دار این زیبارو از نقطه ی کاشتشون سرازیر میشن و آبشاری درست میکنن که چشم هر بیننده ای رو مجذوب خودش میکنه. شما میتونید این گیاه رو هم روی میز و پایه داشته باشید و هم از سقف آویزونش کنید فقط دقت کنید باید تو مکانی باشه که نور خورشید مستقیم بهش نمیزنه. در خصوص کاشتش هم باید بگیم که توصیه میشه این گیاه رو در خاک شل کاکتوس بکارید و برای این که بهترین نتیجه رو از رشدش هم ببینید زیاد آبیاریش نکنید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

شفلرا از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

بریم سر وقت اونایی که علاقمند به درختچه های خونگی هستن و بهشون یه گیاه فوق العاده زیبای این مدلی معرفی کنیم یعنی شفلرا که کافیه یه بار از نزدیک ببینیدش و بعد طوری محو زیباییش بشید که از خودتون بپرسید چطور یه گیاه میتونه این همه زیبا باشه. اما موضوعی که شفلرا رو به یه گیاه خاص و خارق العاده تبدیل کردن تنها و تنها زیباییش نیست چون این زیبارو به طرز باورنکردنی در برابر شرایط نوری و تغییرات در آبیاری مقاوم هست و در صورت منظم نبودن اون ها قهر نمیکنه. شما میتونید بذارید که این گیاه به شکل طبیعی در خونتون رشد کنه و یا به شکل متمایزی اصلاحش کنید. همچنین میتونید انتخاب کنید که در یه گلدون بزرگ باشه و حسابی قد بکشه و یا به عنوان یه گیاه رومیزی و کوچک باقی بمونه.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

اگزالیس از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

نوبتی هم که باشه نوبت یه گیاه گلدار میرسه یعنی اگزالیس که یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی در دنیا بشمار میره و از بومی های برزیل هست و به علت دارا بودن رنگ های پر جنب و جوش و تند که میتونه از بنفش تا زرشکی متغیر باشه طرفدارهای زیادی داره و خیلی ها خواهان این هستن که اون رو در دکورشون به یه شکلی جا بدن و داشته باشن. در صورتی که شما هم یکی از افراد هستید توصیه میکنیم که این گل رو داخل یه گلدون با رنگ روشن بذارید تا از دیدن زیبایی خاص و منحصر به فردش زبونتون بند بیاد. این گیاه خاص و زیبا در روز به چندین ساعت نور مستقیم خورشید نیاز داره بنابراین بهتره که برای اون یه نقطه ی آفتابی رو توی خونه انتخاب کنید.

البته که گل بی غیب خداست چون باید این رو ذکر کنیم که ممکن هست در صورت جویده شدن این گیاه توسط حیوانات خانگی براشون مسمومیت ایجاد بشه پس بهتره که اون رو دور از دسترس حیوانات قرار بدید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها