|

گیاهانی که در علم فنگ شویی انرژی مثبت را جذب خانه میکنند / آورنده ثروت، موفقیت و شانس

در این مقاله در خصوص گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت در فنگ شویی صحبت کردیم که میتونن آورنده ی ثروت، خوش شانسی و موفقیت باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی دکور همیشه یکی از دغدغه های مهم برای خانوم های امروزی بوده و هست که خب برای این منظور راه های مختلفی رو هم تست میکنن ولی در این بین همه به دنبال یه راه قطعی و کم هزینه برای این منظور هستن که پیشنهاد ما به شما در این زمینه نگهداری از گیاهان آپارتمانی هست که میتونن یه تحول عظیم در خوشگلاسیون دکور خونه ی شما به پا کنن و خوبی هم که دارن این هست که هزینه ی آنچنانی روی دستتون نمیذارن البته که هستن گیاهانی در بین اون ها که از قیمت بالایی برخوردارن مثل گیاهان آپارتمانی لاکچری که میتونن فضا رو لوکس و اعیونی به نظر بیارن به همین دلیل افرادی که به دنبال گرون نشون دادن چیدمانشون هستن میتونن به سراغ این زیبارویان برن ولی باز هم هزینه ی اون ها در برابر دکوری هایی که این روزا مد شدن بسیار ارزون تره و مسلما به چشم نخواهد اومد.

در اصل نگهداری از گیاهان آپارتمانی طوریه که شما با یه سری از اون ها حتی میتونید توی دکور نقطه ی کانونی هم به وجود بیارید مثل گیاهان آپارتمانی برگ رنگی که یه عالمه تنوع در رنگ دارن و شما حتی میتونید رنگ اون ها رو با رنگ یه وسایل موجود در چیدمانتون هم ست کنید و قشنگیه فضا رو دو چندان کنید ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست گیاهان تنها خاصیتشون زیباییشون نیست مثلا گیاهانی که هوا را تصفیه میکنن میتونن هوای سالم و تمیز رو در اختیارتون قرار بدن و یا حتی یه سری گیاهان که جذب کننده ی انرژی منفی و ساتع کننده ی انرژی مثبت هستن میتونن شادی و موفقیت رو مهمون خونتون کنن که تو فنگ شویی هم نگهداری از اون ها بسیار توصیه شده از این رو چندتا از اون ها رو در این مقاله بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

اسپاتی فیلوم از گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

گیاه اسپاتی فیلوم که یکی دیگه از اسم های اون گیاه صلح هست باعث افزایش آسایش و آرامش خاطر توی خونه همچنین کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و در کل افزایش انرژی مثبت و کاهش منفی نگری میشه و همونطور که از اسمش هم پیداست شما با این زیبارو با کائنات و وقایع در اون توی صلح کامل خواهید بود و خب چی از این بهتر و دقیقا به همین دلیل هست که نگهداری از این گیاه در فنگ شویی بسیار توصیه میشه. 

این رو هم در مورد اسپاتی فیلوم بگیم که این گیاه سموم هوا رو دفع میکنه و از این طریق سلامتی عموم خانواده رو افزایش میده. پس با همه ی این ویژگی ها شما با این این گل علاوه بر این که زیبایی خاص و بینظیری به فضا میبخشید میتونید با انرژی های مثبت در جهان ارتباط برقرار کنید.

گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

ساکولنت ها از گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

یکی دیگه از گیاهانی که در فنگ شویی نگهداری از اون ها بسیار توصیه میشه ساکولنت ها هستن که شما میتونید اون ها رو در هر محیطی نظیر دفترکار، خونه و... نگهداری کنید و با جذب انرژی مثبت توسط اون ها برای خودتون ثروت و موفقیت رو به ارمغان بیارید. اگر بخواهید بیشتر در مودر ساکولنت ها بدونید باید بگیم که این زیبارویان بامزه گروهی از گیاهان آبدار و گوشتی هستن که با برگ ها، ساقه های ضخیم و ریشه هاشون آب رو به راحتی ذخیره میکنن و به همین دلیل میتونن توی محیط های کم آب و گرم زنده بمونن. 

البته که باید دقت کنید که این گیاهان زیبا برای رشد به محیط های پر نور نیاز دارن اما از تابش مستقیم خورشید به اون ها باید خودداری کنید. در مورد آبیاری اون ها هم برای اون ساکولنت هایی که کوچک هستن هفته ای یه بار و برای اون هایی که بزرگ هستن هفته ای دوبار آبیاری کافیه. همچنین دمای ایده آل برای اون ها 14 الی 25 درجه ی سانتیگراد هست.

گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

سرخس از گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

در علم فنگ شویی توصیه میشه که توی ورودی خونه و یا محل کارتون گل سرخس قرار بدید چرا که این گیاه میتونه توی جذب پول حکم آهنربا رو داشته باشه و حتی براتون خوش شانسی هم به ارمغان بیاره. پس با این حساب میشه گفت که سرخس یه گیاه ثروت ساز هست که بومی مناطق گرمسیری استرالیا، آسیا و آمریکا هست. شما میتونید این زیبارو رو هم به شکل آویز و هم به شکل رومیزی داشته باشید. از دیگر خوبی های اون هم میشه به رشد سریع و زیاد اون اشاره کرد طوری که میتونه تا دو متر هم رشد کنه. پس با این حساب برای نگهداری از این گیاه درنگ و تامل نداشته باشید.

گیاهان جذب کننده ی انرژی مثبت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها