|

مرد خوشتیپ این رفتارا تورو از چشم خانوما میندازه / دیگه نگو کسی بهم دل نمیده یاد بگیر

اگر شما هم مردی هستید که خبر ندارید چه رفتارهایی از شما میتونه بانوان رو دور کنه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب رابطه عاطفی و حتی کاری زنان با مردان نکات پیچیده و قابل توجه بسیاری داره. چرا که اصولا جدا از اینکه پنج انگشت شبیه به هم نیستن و هیچ دو آدمی کپ یکدیگر نمیتونن باشن، اما یکسری خلقیات میون دو جنس زن و مرد وجود داره که به شکل مشترک هستش. یعنی خانوم ها چند رفتار یا ذهنیت زنانه دارند که همگی شان اینطور هستند، و مردان نیز برخی از افکار و اخلاق هایشان ذاتا شبیه هم است چرا چون جنسیتی یکسان دارند. اکثرا گفته میشه که مسیر راه یافتن به قلب همه زنان یک راز است. در حالی که برخی از رفتارهای ناخودآگاه مردان نیز زنان رو دور خواهد کرد. آیا این واقعا راز بزرگی نیست؟ احتمال براتون سوال شد که اونها چه مواردی هستند که خب در پاسخ باید بگیم کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با یکسری عادات ریز مردانه آشنا بشیم که میتونن برهم زدن روابط باشند.

676874

ندید گرفتن چیزهای کوچیک که واسه خانوم ارزشمنده

اکثر مردان بر این فکر و نظر هستند که موارد بزرگ مثل هدیه های گرون قیمت و یا تعطیلات غیر منتظره و میتونه قلب زنان رو بدست بیاره، در حالی که تو گذر زمان و به مرور مشخص میشه که خوشی های کوچیک بیشتر میتونه زنان رو خوشحال کنه. مثلا چرا برای همسرتون یک پیام با مضمون امیدوارید روز خوب و شادی رو سپری کنه ارسال نمی کنید؟ شاید از نظر شما که آقا هستید یه کار خیلی کوچیک به نظر بیاد، اما برای اون خانوم نشونه بزرگی از اهمیت هستش. در واقع این رفتار های ریز میتونه تفاوت زیادی برای خانوم ایجاد کنه و ثابت کنه که شما به این رابطه و خود خانوم حواستون هست و توجه دارید. یک صبح بخیر ساده و یا اینکه یادتون باشه خوراک مورد علاقش چیه و یا اینکه ازش بپرسین روزش رو چطور سپری کرده میتونه خیلی ماجراها رو تغییر بده.

364624_183

سلطه گری بر گفتگوها

گفتگو و حرف زدن تو رابطه میتونه خیلی مهم و قابل اهمیت باشه. در واقع مهمه که به دیگران هم اجازه ابراز نظر رو بدید. چرا که خیلی از تحقیقات نشون داده که مردان اغلب دوست دارند که سلطه بر گفتمان داشته باشند و اینجوری که حرف زنان رو یا قطع کرده و یا بر گفتگویی که دارند تسلط پیدا می کنند. اگر چنین رفتاری دارید بدونید که باعث میشین تا خاننوم احساس شنیده نشدن داشته باشه و فکر کنه مورد تحسین قرر نمیگیره. پس زین پس اگر با زنی صحبت می کنید یک قدم به عقب بردارید و نشون بدید که دوست دارید تا عقیده و حرف های او را هم بشنوید و بهش احترام میگذارید.

558

زیادی رقابتی عمل کرد

همه ما کم یا زیاد رقابت کردن رو دوست داریم و دلمون میخواد تا انگیزمون رو بیشتر کنه و حتی چیزای هیجانی تری هم همراه داره. اما درست زمانی که رقابت بر هر چیز، به خصوص در تعامل با یک زن نفوذ میکنه و بیش از حد میشه، میتونه باعث دور شدن فرد هم بشه. مثلا تصور کنید صحبت در مورد یک بحث تا جای برسه که شما دلتون بخواد او را ببرید و یا با دستاورد خودتون مقایسش کنید، قشنگ نیست، هست؟ این عالیه که شما یک فرد جاه طلب باشید و به دنبال پیشرفت، اما به همون میزان مهمه که بتونید اون رو کنترل کنید. زنان مردانی رو تحسین می کنند که خودشون دستاورد هاشون رو به قدر عجیبی برجسته نکنند. 

65-1

احترام نگذاشتن به مرزهای خانوم خانوما

فرقی نداره نوع رابطه و دوستی شما چه مدلی باشه، در هر صورت احتران سنگ بنای هر رابطه ای هستش و میتونه شامل موارد مختلفی مثل احترام گذاشتن به مرزهای شخصی فرد باشه، یا بقیه موارد. گاهی مردان از این مرز ها رد شده و زنان رو معذب می کنند. اصلا فرقی نداره که شما به فضا و حریم شخصی‌ فرد تعدی کنید، او را مجبور به خروج از ناحیه امن کنید و یا اینکه نیازش به تنهایی و خلوت رو نادیده بگیرید. در هر صورت این رفتارها به او حس بی‌ احترامی و تعدی به حریم خصوصیش رو میده. شما باید یاد بگیرید و بدونید که مهمه از مرزهای خانوم آگاه باشید و به اونها احترام بگذارید. به زنان فضایی که نیاز دارند رو اختصاص دهید و این رو درک کنید که نمیتونن همیشه فکرشون رو با شما در میون بگذارند و هر فعالیتی رو باهاتون همراه بشن. 

1499608_168

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها