|

انواع استایل با بوت بلند و نیم بوت / دیگه کتونی صندلو پرت کن ته کمد خوشگلی به ایناست

نیم بوت ها و البته بوت های بلند به جای کتونی زیبایی بسیار خاصی دارند که در اینجا میخوایم نحوه استایل کردن باهاشون رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا دیگه داره سرد میشه و خیلی ها ذوق زده شده اند چرا که خب هم از اون هوای داغ کمی دور شدیم و هم اینکه استایل ها پاییزی شدن که خب این خودش یه پای خوشحالیه. احتمالا اگر از افراد بپرسید چرا از این فضل خوششون میاد با قاطعیت بگن استایل کردن با بوت و نیم بوت رو دوست داریم. الحق که جذابیت خاصی به ظاهر هر فرد میبخشه و اصلا پسر یا دختر بودنش هم مهم نیست، بوت و نیم بوت واقعا جلوه خاصی به تیپ میبخشن. بله تابستون دل شما رو با رنگ های شادی که داره شاد میکنه و پاییز و زمستون هم با بوت و لایه ای پوشیدن های جذابش. اما خب خیلی وقتا پیش میاد که افراد نمیدونن چجوری میشه با بوت و نیم بوت استایل کرد که خب حقم دارن. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب میخوایم با انواع بوت و نحوه استایل کردنشون آشنا بشیم. پس با ما همراه بمونید.

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

نیم بوت با شلوار جین اینجوری پرفکت میشه

بهتره رک بگیم از بدترین جلوه هایی که یه شلوار با نیم بوت میتونه داشته باشه اینه که یک فرد خوشتیپ شلوار جین و جذب خود را با هزار ضرب و زور بر روی نیم بوت جا بده. این شلوار رو روی بوت کشیدن به قدری میتونه تیپ شما رو زشت کنه و مچ پا رو قلمبه نشون بدن که واقعا با هیچ چیزی درست شدنی نیست. بهتره فکر این جور لباس پوشیدن رو از سرتون بیرون کنید و به جای سعی کنید تا نیم بوت زمستانی خود را همراه با یک شلوار رو  مچی کوتاه بپوشید تا لب به لب بوت شود. 

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

اگر هم خب از شلوار های کوتاه استفاده نمی کنید و دلتون میخواد تا همون شلوار بلند خود را استفاده نمایید، پس ایده آل ترین کار اینه که دم پای شلوارتون رو تا لبه نیم بوت تا بزنید. اینجوری واقعا نمای زیباتری خواهد داشت.

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

نیم ‌بوت با لگینگ حسابی جذابت میکنه

یکی دیگه از پیشنهادات واقعا مناسب برای این فصل و این استایل ها اینه که از لگینگ و شلوار جذب برای نیم بوت استفاده کنید. اگر پاهای شما تراشیده و زیبا هستند به این شکل میتونید زیبایی آن را تاکید کنید. از طرفی هم دقت داشته باشید که کنتراست زیاد شلوار با نیم بوت میتونه باعث بشه که قد شما کوتاه تر به نظر بیاد و خب این بده. پس اگر میخواین پاهاتون کشیده تر دیده بشه بهتره که از رنگ هایی استفاده کنید که هارمونی زیادی دارند.

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

بوت ساق بلند با لگینگ واسه یه روز خاص یا قرار مهم

از دیگر آیتم های بسیار زیبا و البته کلاسیک و شیک برای این فصل پوشیدن بوت های ساق بلند هستش که میتونه به همراه یک لگینگ و یا حتی شلواری که جذب باشه و چسبان، و البته به رنگ تیره، بسیار زیبا و جذاب بشه. بی شک هر خانومی میدونه چقدر این پوشش میتونه ظاهرش رو جذاب کنه. پس حتما این تیپ رو برای یکی از قرار های رسمی و یا روزهای پر هیجان زمستونی تون انتخاب کنید و لذتش رو ببرید.

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

نیم بوت با دامن میدی یه نکته مهم داره واسه جذاب شدنش

یادتون نره که اگر قرار بر اینه که دامن رو با بوت بپوشید، پس حتما دامنتون کمی بالاتر از بوت باشد. این نکته ای بسیار مهم در جذابیت هر چه بیشتر شماست که میتونه ظاهرتون رو منحصر به فرد و دختر امروزی کنه. زنانی که میخواین دامن میدی پاییزه خود را به تن کنید، حتما باهاش یه نیم بوت رو مچی داشه باشید که قد و ظاهرشون به شکل کامل به هم هماهنگ باشه. ای رو بدونین که هر چقدر هم که دامن یا بوت شما گران قیمت و شیک و ترند باند، باز اگر غیر این حالت در کنار هم قرار بگیرند زیبایی شون رو از دست خواهند داد و در واقع جلوه اصلیشون رو از دست میدن.

استایل با بوت کوتاه و بوت بلند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها