|

انواع مدل پادری شیک / با هزاران پاخور هم کثیف نخواهد شد، زیبایی و جذابیت در دکور

پادری ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب در این مطلب میخوایم با اون دست از زیباترین و مناسب ترین اونها برای پذیرایی و دستشویی آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جزئیات در هر دکوراسیون قابل اهمیته. اینکه شما تنها به کلیات و لوازم و وسایل بزرگ توجه داشته باشید نمیتونه در نهایت نتیجه ای ایده آل براتون بسازه و اینجوریه که وقتی تو خونتون راه میرید دائما احساس این رو دارید که یه چیز کمه یا احساستون به شکل کامل مثبت و راضی نیست. مثلا یکی از این جزئیات مهم و تاثیر گذار هم به لحاظ کاربردی و هم از نظر خوشگلاسیون فضا، پادری هستش. پادری ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب در انواع بافت های مختلف نیز در بازار ارائه می شوند. داشتن یک پادری شیک از دست جزئیاتی محسوب میشه که خیلی وقت ها به دلیل فسقلی بودنش نادیده گرفته میشه، در حالی که میتونه در زیبایی منزل و فضای مورد نظر شما بسیار تاثیر بزاره. بهره اینجوری بگیم از همون اولی که کسی وارد خونه شما میشه اولین چیزی که چشمش بهش میفته پادری هستش! پادری ها اینجوری که هم میتونن جلوی ورود گرد و غبار به خونه رو بگیرند و هم اینکه به نوعی نشون دهنده سلیقه شما در دیزاین فضا هستند. اما باید دقت کنید تا مناسب ترین مدل پادری رو انتخاب کنی چرا که خب این بخش هم گرچه که کوچیکه، اما باید به باقی فضاهای خونه مثل ورودی، پذیرایی و یا حتی راهرو بیاد دیگه. داشتن یک دکوراسیون خاص لزومه اش داشتن وسایل ست و به جا هستش. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه هایی از انواع پادری شیک آشنا بشیم.

683476

یه پادری مناسب واسه ورودی پذیرایی اینجویه

وقتی اسم از پادری میاریم، در واقع منظورمون اون دست از پادری های هستند که هم شیک و ظاهری زیبا دارند، و هم اینکه با چیدمان و دکوراسیون منزل همخونی دارند. اغلب پادری هایی که برای بخش جلوی درب ورودی پذیرایی هستند باید به شکلی کلاسیک تر و شیک انتخاب بشن تا دید بصری مناسبی ایجاد نمایند. یا مثلا رنگاشون باید رنگ هایی خنثی مثل طوسی، بژ یا قهوه‌ ای مورد استفاده قرار گیرند تا بتونن به راحتی با مبلمان و دیوارها هماهنگی داشته باشند. یه پادری مناسب برای پذیرایی باید از جنسی باشه که محکم و البته قابلیت شستشو داشته باشه. چرا که در این بهش از خونه ممکنه کفش و دمپایی بیاد و یا همین که پاخورش زیاده احتمال کثیفی بیشتری داره. به علاوه باید پادری این فضا رو از طرح های مینیمال و یا حتی هندسی انتخاب کنید تا فضایی مدرن تر و مرتب داشته باشید.

69376484

6384768

پادری های شیکی که ضد لغزش هستن و راحت شسته میشن

هر ساله درست مثل دیگر لوازم، برای پادری ها هم مدل های متنوع و مدرنی وارد بازار میشه که خب واقعا طراحی های جذابی دارند. جدید ترین پادری ها اغلب از جنس و متریالی خاص تهیه می شوند. مثلا میتونیم برای مثال پادری های چاپ دیجیتال رو مثال بزنیم که از جنس های طبیعی همچون بامبو و یا الیاف نخی تولید می شوند. این مدلا امسال خیلی ترند شدن و خوبی جدیدترین پادری ها هم اینه که قابلیت شستشو سریع و راحت رو دارند و اکثرا هم ضد لغزش هستند. پس میتونید با خیالی راحت خریده و استفاده نمایید.

683746

انواع جنس پادری و مدل کوتاه و بلندش

معمولا همه ما اینجوری هستیم که به هال و پذیرایی توجه فراوونی داریم و از بخش ورودی و راهرو غافل میشیم. اما نگران نباشید چرا که این فضا قانع هستش و تنها با یک پادری شیک و یک میز و گلدان زیبایی منحصر به فردی پیدا خواهد کرد. دقت کنید که گادری از نظر ابعادی مناسب باشه و جنسش هم مناسب باشه تا در اثر پاخوردگی خیلی زود از بین نره. پادری‌ های بافته‌ شده، پادری‌ های پارچه‌ ای ضخیم و یا پادری‌ های چرمی همه و همه گزینه های بسیار جذابی برای راهرو هستند. پادری هم کوچیکش هست و هم به شکل باریک و بلند، سلیقه شما کدومه؟

68464

پادری که برای سرویس بهداشتی مناسبه

اما به جز ورودی پادری دستشویی هم خیلی مهمه. جدید ترین مدل های پادری برای سرویس بهداشتی هم ضد لغزش هستن و هم قابل ضد آب که خب خیلی به کار میان. مثلا جنس هایی مثل میکرو فایبر یا پلاستیک نرم میتونن راحت و آسوده رطوبت رو به خود جذب کنند از لیز خوردن افراد جلوگیری دارند. پادری دستشویی رو سبک انتخاب کنید تا بشه راحت و سریع شستش. از طرفی هم در اینجا میتونید برید سراغ طرح های کمی فانتزی تر و بامزه که به این فضا مرتبط هستند. به طور مثال طرح های ساده و رنگی، و یا حتی نقش و نگار شاد و بامزه.

987486

584584

83748

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها