|

شومیز سایز بزرگ / خانوم پلاس سایزی که نمیدونی مهمونی چی بپوشی اینا واست عالین

اگر شما هم خانومی چاق هستید که نمیدونید چه شومیزی میتونه واستون خوب باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم ها اغلب بیشتر از آقایون بر روی اندام و استایل و اونچه که می پوشند و به عنوان تیپ استفاده دارند حساس هستند. اصلا یکی از دلایلی که میگن خانوم همیشه حس می کنن لباس ندارن همیشه و در واقع بانوان بسیار ریز بین تر و محتاط تر هستند. از طرف هم خانوما رو سن و اندامشون حساسیت به خرج میدن  یه جورایی باید در موردشونم ظریف تر برخورد داشت چرا که ممکنه وقتی احساس چاقی یا لاغریه زیاد بهشون دست بده عمیقا ناراحت بشن ولی خب این مسئله در آقایون کمتره. همین شد که اومدیم و در این مطلب بانوان پلاس سایز رو مورد توجه قرار داده و بررسی کردیم. شومیز لباسیه که خیلی خوشگله و به همه خانومی هم میاد، فقط باید مدل مناسب خودتون رو انتخاب کنید. اما درست زمانی که موقع انتخاب خانوم های درشت تر میرسه کار سخت میشه چرا که این سبک افراد حس میکنن چیزی اون شومیز بهشون نمیاد در حالی که ترفند های انتخاب لباس رو بلد نیستند. پلاس سایز ها جهت داشتن یک استایل بی نقص باید به یکسری نکات توجه کنند مثل رنگ و سایز درست لباس. اگر شما هم اندام چاقی دارید و دلتون میخواد یه شومیز جذاب به تن کنید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

شومیز سایز بزرگ

خرید شومیز سایز بزرگ با نکات طلایی

شومیز ها به عنوان یکی از پرکاربرد ترین لباس های زنانه طرفداران زیادی دارند و بسیار محبوب هستند. تو کمد هر خانومی یکی یدونه شومیز پیدا میشه که خب اگه شومیز بزرگ باشه و به تن خانوم بیاد، دیگه حرفی برای گفتن نیست. چرا که شومیز سایز بزرگ آتمی محسوب میشه که واسه خانوم های پلاس سایز و یا افرادی که دنبال راحتی هستند خیلی خوب باشه. اما اینکه چطور میتونیم این شومیز ها رو انتخاب کنیم موضوع مهمیه که در ادامه با نکاتی آشنا میشیم که شومیز خریدن سایز بزرگ رو واسمون راحت تر میکنه.

شومیز سایز بزرگ

برندی که میتونه تو کیفیت و زیبایی شومیز سایز پلاس حرف اولو بزنه

خب در اینجا باید گفت برند های ترک در تولید لباس و کیفیت مرغوب پارچه واقعا حرف برای گفتن دارند. زمانی که حرف شومیز سایز بزرگ میشه واقعا برند ترک یه چیز دیگست، چرا که جنس پارچه های ترک خیلی نرم و بادوامه. از طرفی هم طرح هاشون معمولا خیلی خاص و متفاوته، همونطور که در سریال های ترکیه می بینید چقدر به زیبایی لباس اهمیت میدن. ضمن اینکه برند های ترک بیشترشون به تنوع سایزی هم خیلی اهمیت میدن و در نتیجه لباس های سایز بزرگ با مدلای خاص و خوشگل زیاد دارن. اگر شما بانویی هستید که خرید براتون یکم سخته و دنبال یه شومیز زیبا همراه با کیفیت و دوام بالا هستید، پس حتما سری به آنلاین شاپ های ترک بزنید. اگر براتون واقعا دوخت و مدل مناسب اهمیت داره که لباس تو تنتون زار نزنه، بلکه خوشگل هم باشه، پس برندهای ترک رو فراموش نکنید. 

شومیز سایز بزرگ

شومیز سایز بزرگ

اینجوری سایز درستت رو پیدا کن

این روزا هم که دیگه خرید انلاین خیلی زیاد شده و شما میتونید به راحتی با انتخاب یک فروشگاه معتبر از کیفیت و دوختی که به دستتون هم میرسه مطمئن باشید و راحت هر مدل و رنگی که میخواین رو سفارش بدیم. از طرح های ساده گرفته تا طرح دار و گل گلی با اندازه های مختلف. فقط یادتون نره که هنگام خرید حتما به جدول سایز دقت کنید و خودتون و به درستی پیدا کیند.

شومیز سایز بزرگ

میخوای شومیز بخری حواست به این چیزا باشه

حتما شما هم به عنوان یک خانوم پیج های خرید آنلاین دارید که محصولات و لباس متنوع و جذابی منتشر می کنند. مدل های خاص و بروز شده ای که به تن مدل خیلی جذاب میاد. اما یادتون نره هنگام خرید حتما به معتبر بودن اون فروشگاه اطمینان حاصل کنید. به کامنت ها و رضایت مشتری، و همچنین واقعی بودن فالووراش توجه نمایید تا بتونید با خیالی آسوده شومیزی که پسند کرده اد رو سفارش داده و خرید کنید.خرید اینستاگرام میتونه خیلی جذاب باشه اما حتما این نکات رو دقت نمایید.

شومیز سایز بزرگ

شومیز سایز بزرگ

رنگ و طرح مناسب شومیز سایز بزرگ

اما یکی از مهمترین دغدغه هایی که خانومای سایز بزرگ دارن اینه که شومیزهای رو انتخاب کنند که هم تو تن براشون راحت باشه و هم خوشگل. شومیز سایز بزرگ دقیقا همین محصوله و برای اکثر مهمونی ها و مراسمات هم عالیه. تنها کافیه تا یک شومیز بخرید تا هر کجا که دلتون خواست بپوشید و شیک باشید. از طرفی هم به مدل و طرح روی پارچه دقت کنید تا به فرم بدن شما بیاد. شومیز های سایز بزرگ با طرح های جدید میتونن انتخابی عالی باشند در صورتی که دست روی رنگ مناسبی هم بگذارید. رنگ های مثل مشکی، سورمه ای، و یا حتی رنگ های شاد و پر انرژی مثل قرمز میتونن خوب باشن به شرط اینکه دوخت درست و کیفیتی رغوب داشته بانشد. 

شومیز سایز بزرگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها