|

فر کردن مو با نمک / نه نیاز به بابلیس داری نه بیگودی مهارت خاص و آرایشگری هم نمیخوای

در این مقاله در خصوص فر کردن مو با نمک صحبت کردیم که یکی از راحت ترین راه ها برای فر کردن موها بشمار میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی برای همه ی خانوم ها دارای اهمیت هست هر چند که در این بین این موضوع برای یه سری ها خیلی بولده و برای یه سری ها کمتر ولی مسئله اینه که در هر صورت برای همه مهمه و خب به همین دلیل خانوم ها همیشه در پی امتحان کردن راه های مختلف برای زیباتر به نظر رسیدن هستن که صد البته توصیه ی ما به اون ها رفتن به سراغ راه های کم خطرتر برای این منظور هست مثلا در صورتی که میخوان پوست صاف و آینه ای داشته باشن به جای این که برای این منظور به سراغ استفاده از مواد شیمیایی برن میتونن از فواید خاک رس برای یکدست و شفاف کردن پوستشون استفاده کنن که نه تنها خطری براشون نداره بلکه تاثیر صد درصدی هم داره.

پس در این بین راه های طبیعی و در برخی از موارد خانگی بسیار بهتر هستن چرا که ریسک اون ها بسیار کمه مثلا شما حتی در مورد رنگ کردن موهاتون هم برای این که هیچ ضرر و آسیبی بهشون نرسه و یه موقع خشک و وز نشن میتونید به سراغ رنگ موهای طبیعی برید که این روزا بسیار اومدن رو بورس و ترند شدن و اصلا هیچ گونه ضرری برای موهاتون ندارن و صد البته خیلی هم ارزون تر از رنگ های شیمیایی درمیارن براتون. پس هر چی از خوبی روش های طبیعی برای زیباسازی چهره تون بگیم کم گفتیم حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه راه زیباسازی سنتی صحبت کنیم یعنی فر کردن موها با نمک که شما رو از استفاده از هر گونه دستگاه گرمایشی و مواد شیمیایی که میتونه به موهاتون آسیب برسونه بی نیاز میکنه، پس در صورتی که مایل به یادگیری این روش هستید در ادامه با ما همراه باشید.

فر کردن مو با نمک

فر کردن مو با اسپری نمک توی خونه

مدلینگ های معروفی که به زیبایی موهای خودشون اهمیت میدن و روشون حساس هستن از اسپری نمک برای فر کردن موهاشون استفاده میکنن از این رو به موهای این افراد که نگاه کنید متوجه میشید که موهاشون در عین آشفتگی خاصی که داره اما زیبا دیده میشه.

پس با این حساب شما دو راه برای این که موهاتون رو شبیه مدلینگ ها کنید دارید اول این که اقدام به خرید اسپری نمک اون هم از برندهای مشهور و باکیفیت کنید و یا این که به شکل دستی خودتون این اسپری رو توی منزل درست کنید. حالا در ادامه میخواهیم به اون دسته از افرادی که مایل هستن این ماده رو به صورت دستی و خونگی بسازن راه و روشش رو بگیم پس بریم که فرمول جادویی این اسپری رو بدونیم.

فر کردن مو با نمک

طرز درست کردن اسپری نمک تو خونه

موادی که برای درست کردن اسپری نمک بهشون نیاز دارید عبارتند از:

نمک دریایی: یک الی دو قاشق چایخوری

آب گرم: یه فنجون

آبپاش یا بطری اسپری

ژل مو یا مرطوب کننده مو: یک دوم قاشق چایخوری

اسانس خوشبو کننده: چند قطره با بوی دلخواه

یه روغن ارگانیک مثل آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا و... : یه قاشق غذاخوری

موادی که ذکر شد رو تهیه کنید و به خوبی با هم ترکیبشون کنید تا اسپری نمک موردنظر خودتون رو بسازید. البته که در این بین یه نکته ی مهم وجود داره و اون اینه که در صورتی که میخواهید همه ی مواد به خوبی با هم ترکیب بشن خصوصا روغنی که انتخاب کردید بهتره که همه شون رو یه مقدار گرم کنید و بعد داخل بطری اسپری بریزید و به خوبی تکونش بدید تا مواد به خوبی با هم حل بشن.

فر کردن مو با نمک

طریقه ی استفاده از اسپری نمک

حالا که اسپری نمک رو ساختید نوبت به زدن اون به موهاتون میرسه که برای این منظور ابتدا باید موهاتون رو با شامپوی نرم کننده به خوبی بشورید و بعد دقت کنید که کامل اون ها رو خشک نکنید و تنها با حوله یه مقدار از خیسی اون ها رو بگیرید و بعد از شونه کردنشون اسپری رو به روش زیر بزنید:

موها رو همون طور که نم دارن به چند قسمت تقسیم کنید و بعد به هر قسمت اسپری نمک بزنید و بعد یه کم سشوار روی موها بگیرید و بعد از این مرحله اون ها رو بپیچید و بعد با گیره فیکسشون کنید. روی موهای پیچیده سشوار بگیرید و بعد از باز کردن سنجاق ها دوباره روی اون ها اسپری نمک بزنید و در انتها از تماشای فر زیبای موهاتون لذت ببرید.

فر کردن مو با نمک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها