|

تزیین بالکن واسه هوای داغ / اینجوری از یه بالکن ساده به ویلای جذاب میسازی

بالکن ها جهت جذابیت هرچه بیشتر نیازمند یکسری وسایل هستند که در این مطلب با انواع اونها آشنا شده و به زیباتر شدن فضامون کمک می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که هوا خیلی گرم و طاقت فرسا شده، اما اگر هنوز هم بالکن دارید نگران نباشید چرا که یه کور سوی امیدی هست برای حس و حال خوب گرفتن. بالکن فضاییه که میتونید داخلش نشسته و حتی دراز بکشید و نفسی تازه کنید، به خصوص زمانی که نزدیک به غروب هستش و هوا کمی خنک تر شده. اصلا فرقی نمیکنه بالکن شما بزرگ باشه یا کوچیک، مهم فضای دلنشینی هستش که ایجاد میشه. می پرسید چطوری؟

تهیه تنها چند وسیله کوچیک و کم هزینه، اما کار راه بنداز میتونه چنین فضایی رو برای شما ایجاد کنند. وسایلی که شاید گوشه انباری افتاده باشن و دارن خاک میخورن، و یا استفاده از تکنولوژی میتونه حس و حالی جذاب در تابستان برای ما ایجاد کنه. در ادامه با ما همراه باشید تا با این وسایل و شگردها آشنا بشیم.

تزیین بالکن واسه هوای داغ

از پشه کش برقی و نوری استفاده کن

یکی از دلایلی که همه ما دلمون نمیخواد تو بالکن بمونیم و فراری هستشم وجود پشه ها هستند که در فصل تابستون انگاری حمله میکنن. اما میتونیم این مشکل رو به راحتی حل کنیم و تنها کافیه تا با استفاده از پشه کش برقی و یا نوری، پشه ها رو از اطرافمون دور کرده و خودمون رو به آرامش برسونیم. نور رنگی که یکسری از این حشره کش ها دارند، میتونن فضایی جالب در بالکن ایجاد کنند که این دیگه به سلیقه شما بستگی داره.

تزیین بالکن واسه هوای داغ

واسه بالکنت اسپیکر بلوتوثی بخر

یکی دیگه از لوازمی که بهتره تو هر بالکنی وجود داشته باشه تا فضایی رمانتیک و یا حتی هیجانی بسازیم، اسپیکر بلوتوثی هستش که به راحتی هم میشه انواعشو پیدا کرد و خرید. با این کار خیلی راحت میتونیم بر روی صندلی خود لم داده و آهنگ گوش بدیم، در حالی که از فضای اطراف هم نهایت لذت رو برده ایم.

تزیین بالکن واسه هوای داغ

دستگاه گریل 

اگر خیلی اهل جوج بازی خستید دیگه وقتش رسیده که منقل رو کنار بزارید و در عوض دستگاه گریل تهیه کنید. این آیتم از دست وسیله هایی محسوب میشه که میتونه دکوراسیون بالکن و فضا رو به شکل کلی دگرگون کنه. دستگاه گریل برقی یکی از گزینه های جذاب برای این حرکت هستش که خب شما میتونید این دستگاه رو تهیه کنید و شام و یا عصرانتون رو در بالکن چیده و از هوای آزاد لذت ببرید. نوش جان. 

تزیین بالکن واسه هوای داغ

اصلا باغچه یا گلدان رو فراموش نکن

شاید بگیم اخه کی تو بالکن باغچه میزنه اما بهتره بدونید منظور ما از زدن باغچه کوچیک اینه که کمی طبیعت و رنگ سبز رو به فضای بالکن بیارید. این مسئله کاملا بستگی به سلیقه شما داره که در بالکن چه مدل باغچه ای به وجود بیارید. مثلا میتونید میزی گرد و پایه بلند داشته باشید که بر روی آن به جای تخته ، یک جعبه پر از خاک ایجاد کنید. (بهتره که جنس جعبه از فلز، چوب و یا سفال باشه). و بعد در داخلش رو انواع گل ها و یا سبزی های معطر کاشته و عشق کنید. اندازه این باغچه میتونه بسته به بالکن شما بزرگ یا کوچیک باشه.

تزیین بالکن واسه هوای داغ

اکسسوری ها بالکن رو جذاب میکنن

اکسسوری ها همه جا زیبا هستند. چه در دکوراسیون منزل و چه در استایل و حتی در دیزاین بالکن. جهت زیباتر شدن بالکن میتونید از نوار های نوری استفاده کرده و یا اینکه کوسن رنگی بر روی مبل حصیری قرار بدید و شید هم کف رو سنگفرش کنید و یا هر ایده دیگه ای که خودتون دوست دارید. 

تزیین بالکن واسه هوای داغ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها