|

ماربل شیت سبکی لاکچری و هوشمندانه / چه پذیرایی چه دستشویی ماربل واسه دیوار ایده آله

ماربل شیت ها متریالی جذاب هستند که تنوع بسبار بالایی دارند و در این مطلب میخوایم با انواع اونها آشنا بشیم و اینبار هوشمندانه تر عمل کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل اهمیت فراوونی داره. اینکه من و شما بتونیم خونمون رو خوشگل کنیم و البته هوشمندانه به این نتیجه برسیم، مطلبی بسیار پر اهمیته. قطعا آدما از همه چیز هایی که مدرن شده و در پیشرفت علم وارد بازار گشته و مورد استفاده قرار میگیره رو بلد نیستند. اما با کمی تحقیق میشه به نتایج بسیار ایده آلی رسید که خب ماربل شیت یکی از اونهاست. این متریال در دکوراسیون منزل خیلی جذابه و یکی از بهترین عناصری محسوب میشه که باعث زیباتر شدن فضای خونه میشه. ماربل شیت از نظر مفهومی به معنای صفحه مرمر هستش چرا که ماربل همون سنگ مرمر خودمون هستش و شیت هم معنای صفحه رو داره. این روزها از ماربل شیت ها به جای سنگ های طبیعی استفاده میشه چرا که هم هزینه بسیار کمتری رو دربر میگیره و هم اینکه میتونه در تنوع بسیار بالایی عرضه بشه. 

ماربل-شیت-در-دکوراسیون-داخلی

ماربل شیت

جنس این ورق ها از پی وی سی هستش که خب بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. حتی دیده شده که خیلی از افراد بیا کمتر شدن سرمای ورودی از یک دیوار ماربل شیت رو مورد استفاده قرار داده اند. امروزه به دلیل زیاد شدن قابل توجه قیمت سنگ های طبیعی و زینتی من جمله مرمر از ماربل شیت ها استفاده می کنند که خب در دکوراسیون فضا به شدت موثر و جذاب خواهد بود و این دقیقا یکی از همون انتخاب های هوشمندانه ای هستش که در ابتدای مطلب بهش اشاره شد. برای آشنایی بیشتر با ماربل شیت با ادامه مطلب ما همراه باشید

587854

بررسی بخش فنی ورق های ماربل

احتمالا براتون جالبه بدونید این ورقه های جذاب حالا از چی ساخته میشن که انقدر ویژگی خوب دارن و شکل سنگ مرمر هستن، که خب در پاسخ باید بهتون بگیم ماربل شیت ها دارای پودر پی وی سی هستند که با سنگ طبیعی تلفیق میشن. اما خب نسبت این دو مترال 30 به 70 می باشد که خب یعنی 30 درصد اون رو پودر سنگ و 70 درصدش رو هم پودر پی وی سی نشکیا داده. از طرفی هم ضخامتی که این ورق ها دارند از دو میلی متر تا چهار میلی متر متفاوت است که بسته به نیاز افراد تهیه میشه.

63874684

رنگ‌ بندی‌ های مختلف در ماربل شیت

همونطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم ماربل شیت ها دارای رنگ بندی هیا بسیار متوع و متفاوتی هستند که خب باعث میشه تا اونها شبیه به سنگ مرمر های خوشگل بشن. این ورق ها طرح های مختلفی همچون طرح چوب، سنگ مرمر و همچنین ساده دارند که خب بیشتر طراحان برای بخش نمای لوکس از طرح های ساده این ماربل شیت ها استفاده دارند. از طرفی هم اون دتس از طراحانی که دلشون میخواد تا نمایی که میزنن خیلی اعیونی بشه میرن سراغ طرح های که سنگ نما هستن و اینجوری کارشون ور فوق العاده می کنند.

این رو بدونید که از نظر گرافیکی این ورق‌ها به شکلی طراحی شدن که هیچ فرقی بین سنگ واقعی و سنگ مصنوعی در بین اونها دیده نمیشه و نیست.

87486

بیشترین محل‌های نصب کاشی‌های ماربل

ماربل شیت ها اینجوریم که به دلیل زیبایی، تنوعی که در رنگشون دارند و همچنین وزن کمشون برای مکان های مختلفی استفاده میشن. البته که این متریال باگ خودش رو هم داره و در واقع نمیتونه خیلی مقاوم در مقابل وزن زیاد باشه و در نتیجه برای کفپوش مناسب نیست، به خصوص فضای های پر تعدد. بیشتری فضایی که از این سبک متریال استفاده میشه و از این ورق های مصنوعی مورد استفاده قرار میگیره فضاهایی همچون سرویس های بهداشتی، لابی های هتل، اتاق انتظار پزشک و بیمارستان، سونا و استخر ها و پذیرش ادارات و غیره کمی باشند. جالبه که بدونید ماربل شیت‌ها دارای خاصیت ضد خش نیز هستند که خب این ویژگیشون باعث محبوبیت بیشتر اونها شده چرا که مقاومت اونها ور در مقابل خیلی از موارد بالا میبره. اگر بخوایم یه مثال ملموس بزنیم اینه که در مدارس و مراکز تجاری می تونید از ماربل شیت ها استفاده کنید که مقاومت خوبی در مقابل خط و خش دارند.

645

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها