|

رنگ موی مناسب برای موی سفید / واسه پوشوندن پیریه موهات این رنگا عالین 10 سال برمیگردی

اگر شما هم با مشکل رنگ نشدن موهای سفیدتون مواجه هستید و دیگه درمونده شدید، پس حتما با این مطب همراه بشید که قراره خوشحالیتون رو ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما از یه سنی به بعد موهامون رو به سفیدی میره. البته که گاهی هم نیازی نیست تا به سن و سال خاصی پا بزاریم و کافیه تا ژنش رو داشته باشیم اونوقته که موهامون از زیر بیست سالگی جوگندمی میشه و تار های زیادی از این رنگ روی موهامون می بینیم. خب خیلی از خانوما از این مسئله خوششون میاد و براشون نچرال بودن اهمیت فراوونی داره، برخی هم دلشون نخواد و حس میکنن بهشون نمیاد که رنگ موهاشون سفید شده باشه. اصلا شاید هم دوست دارن تا موهاشون به رنگ دیگه ای باشه اما سفید شدن موها مزاحمشون میشه و نمیزاره به درستی و یکدست موهایی رنگ شده داشته باشند. میدونید که رنگ کردن موی سفید شده کار سختیه و یه وقتایی اصلا رنگ رو به خودش نمیگیره، اما چه باید کرد؟ پس اون خانومایی که سنشون بالاست و مطمئنا موی سفید رو سرشون دارن چطور میشه که موهایی یکدست و زیبا دارند؟ نگران نباشید خانوم خانوما، چرا که شما هم قراره با این مطلب متوجه بشی که راه حل چیست. کافیه تا با ادامه مقاله شایانیوز همراه بمونید.

رنگ موی مناسب برای موی سفید

رنگ قهوه ای شکلاتی با رنگ موی مارال حاوی روغن آرگان و بادام

شکلاتی رو میشه یکی از محبوب ترین رنگ ها برای موهای سفید دونست که با تناژ گرم و غنی که داره میتونه جلوه ای درخشان و منحصر به فرد به موها ببخشه و موهای سفید رو هم به خوبی بپوشونه. این رنگ برای انواع پوست ها مناسبه و تطبیق پذیری خوبی داره. رنگ موی مارال گزینه پیشنهادی ما به شماست علاوه بر عملکرد ذکر شده، حاوی روغن آرگان و بادام نیز هست. این برند با ترکیبی از رنگدانه‌ های غنی و تغذیه‌ کننده‌ های مناسب مو، میتونه موهای شما رو نرم و خوش حالت نشون بده.

رنگ موی مناسب برای موی سفید

رنگ بلوند پلاتینه رو با رنگ موی بلوند اسکالیم تجربه کن

رنگ موی بلوند پلاتینه یکی از جذاب ترین رنگ هایی محسوب میشه که میتونه به خوبی سفیدیه مو رو بگیره. این رنگ همونطور که از اسمش مشخصه رنگ روشنیه و میتونه برای موهای سفید بدون دکلره عالی باشه. برای بلوند پلاتینه کما به شما برند اسکالیم رو توصیه می کنیم که خب از کیفیت بالا و موندگاری طولانی برخورداره. از طرفی هم میتونن پوشش دهی فوق العاده ای برای موی سفید داشته باشه. رنگ مو سری بلوند اسکالیم با فرمولاسیون حاوی کراتین و مواد مغذی، موهای زیبای شما رو تقویت میکنه و از شکنندگی اونها نیز جلوگیری داره.

رنگ موی مناسب برای موی سفید

رنگ خاکستری نقره ای میخوای سون تایم سری Gray عالیه

خاکستری رنگیه که از تناژ های سرد و خاکستری ترکیب شده و ظاهری بسیار مدرن و شیک به موها میبخشه. اگر دلتون یه جلوه خاص میخواد، این رنگ رو انتخاب کنید از طرفی هم به خوبی رنگ سفید رو از موهاتون محو خواهد کرد. سون تایم سری Gray محصولیه که در این راستا کیفیت بسیار بالایی داره همراه با موندگاری طولانی و در نهایت گزینه های ایده آل برای پوشش موهای سفید. این رنگ مو نیز دارای مواد تغذیه‌ کننده ای هستش که میتونه موها رو نرم و درخشان کنه.

رنگ موی مناسب برای موی سفید

واسه رسیدن به رنگ موی بلوند طلایی رنگ مو آلتیادو شماره 7.5 خوبه

خیلی از خانوم ها هستن که شیفته جلوه ای طلایی و درخشان در موها می باشند. در واقع این رنگ مناسب افرادیه که دلشون میخواد تا موهایی گرم و درخشان داشته باشند همراه با حذف سفیدیه موها. در اینجا میتونیم بریم سراغ رنگ موی برند آلتیادو که هم موندگاری بالایی دارند و هم کیفیتی قابل توجه. از طرفی هم پوشش بسیار خوبی برای رنگ موهای سفید هستند که مسئله اصلیه ماست. رنگ مو آلتیادو شماره 7.5 بلوند طلایی دارای روغن‌ های طبیعی همچون روغن آووکادو و شی‌ باتر می باشد که خب به تغذیه و نرمی موها نیز کمک بسیار خوبی دارد.

رنگ موی مناسب برای موی سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها