|

چجوری کتونی اصل رو از کتونی فیک تشخیص بدیم؟ / ذره بین لازم نداری یه کم دقت میخواد

توی این مطلب درباره نشونه هایی میگیم که می تونی کتونی اصل و اورجینال رو از کتونی فیک و کپی تشخیص بدی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازارها در حال انفجار از محصولات مختلف هستن؛ از لباس و کیف و کفش، لوازم آرایشی و زیورآلات گرفته تا لوازم خانگی و... همین موضوع هم باعث میشه تا برای خرید مردد بشی بین دنیایی از اجناس که نمی دونی کیفیتشون دقیقا چجوریه!

اگه طرفدار استایل اسپرت و مارک های با کیفیت باشی، احتمالا چند تا کتونی عالی توی کمدت داری و دلت بخواد بهشون کتونی های بهتری اضافه کنی. ولی همونطور که گفتیم اجناس فیک زیادی توی بازار هست که خرید کردن رو سخت میکنه. مثلا یه کتونی نایکی، نیو بالانس و یا اسکیچرز اگه اصل باشن کیفیت خیلی بالایی دارن اما کتونی های کپی زیادی با همین مارک ها تولید میشن که اگه دقت نکنی میتونن به جای اصل بهت بفروشن. توی این مطلب درباره نشونه هایی میگیم که می تونی کتونی اصل و اورجینال رو از کتونی فیک و کپی تشخیص بدی. تا پایان همراه ما باش.

FakevsReal-2

سایت های اصلی برندها رو چک کنید

قبل از اینکه برای خرید کفش کتونی به بازار مراجعه کنید، سایت اصلی برند مد نظرتون رو پیدا و بررسی کنید. به جزئیاتی که به عنوان ویژگی های هر مدل از کتونی ها اشاره شده دقت کنید. این کار تا حدود زیادی باعث میشه تا در مواجهه با کتونی اصل، اون رو تشخیص بدید.

FakevsReal-6

به جزئیات کتونی دقت کنید

کتونی اورجینال وزن کمی دارن، زیره اون ها نرم و انعطاف پذیره، دوخت بسیار تمیزی دارن، اثری از چسب روی کفش دیده نمیشه، بوی نا مطبوع پلاستیک نمیدن و یراق آلات اون ها بسیار ظریف و با کیفیت هستن. ضمنا لوگوی برند هم با ظرافت روی کتونی حک شده. اگر کتونی ای این مشخصات رو با هم داشت می تونید تا حدود زیادی مطمئن باشید که یک کتونی اصل می خرید. در مقابل کتونی ‌های کپی دوخت ناهموار و نخ ‌های شل دارن و در برخی موارد می تونید اثر چسب رو ببینید.

FakevsReal-4

FakevsReal-5

لیبل مشخصات کتونی رو ببینید

همه کفش های کتونی معتبر یک شماره SKU دارن. می تونید شماره رو روی برچسب های داخل کفش ببینید. این عدد باید با عدد روی جعبه مطابقت داشته باشه. اگر این اعداد یکسان نیستن، پس احتمال زیادی وجود داره که اون کتونی تقلبی باشه.

FakevsReal-1

راحتی کتونی رو امتحان کنید

وقتی برای خرید کتونی اصل مراجعه می کنید حتما اون رو بپوشید و نرمی، سبکی و راحتی کفش رو امتحان کنید. کتونی های اصل بسیار راحت و سبک هستن و وزن اون ها حس نمیشه. در مقابل کتونی های فیک و تقلبی، وزن بیشتری دارن و به اندازه مدل های اصلی، نرم و راحت نیستن.

FakevsReal-7

کتونی رو آنلاین بخریم یا نه؟

گاهی اوقات پیش میاد که دسترسی راحتی به کتونی برند مد نظرمون نداریم و مجبوریم اون رو آنلاین تهیه کنیم. در این گونه موارد، حتما اول از معتبر بودن سایت فروش کتونی مطمئن بشید. جستجو کنید و نظر خریداران رو بخونید و جزئیات گفته شده برای هر کفش رو با نوع اصلی اون در سایت اصلی برند، مقایسه کنید.

FakevsReal-3

نکته دیگه ای که در این زمینه میشه گفت اینه که نسبت به قیمت کتونی حساس باشید! قیمت پایین تر از حد معمول به بهانه تخفیف، میتونه شک برانگیز باشه.

اگر به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدی، صفحه مد و فشن سایت ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها