|

بهترین کرم پودر برا پوست چرب و جوش دار / مخصوص صورتایی که به خاطر جوش چاله چوله شدن

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برا پوست چرب و جوش دار رو معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها ترشح چربیه پوستتون رو کنترل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قبلنا اگر یادتون باشه تاکید بر این بود که افراد سن بالا فقط آرایش میکنن و دختران جوان نباید به سراغ آرایش برن در حالی که این روزا دیگه از این خبرا نیست و میکاپ تبدیل شده به یه روتین روزانه برای خانوم ها خصوصا در صورتی که برای دانشگاه و یا سره کار بخوان آرایش کنن مثلا الان خیلی ها به دنبال آرایش شیک برا دانشگاه هستن تا یه خوشگلیه شیک و پیک و نچرال پیدا کنن اون هم از طریق بولد کردن زیبایی هاشون و صد البته پوشوندن ایرادات چهره شون یعنی در اصل الان دیگه کسی نمیخواد که با آرایش یه فرد دیگه بسازه بلکه همه میخوان که یه ورژن زیباتر از خودشون رو نشون بدن.

البته که در این بین مهم هست که شما مهارت هم برای آرایش داشته باشید و به قولی قلق چهره تون دستتون باشه و بدونید که باید چیکار کنید تا خوشگل تر بشید مثلا در صورتی که گونه هاتون اونطور که باید و شاید برجسته نیست آرایش برجسته کردن گونه رو بلد باشید و با پیاده سازی اون صورتتون رو زیباتر جلوه بدید اون هم تنها و تنها با یه آرایش درست و اصولی. اما درسته که مهارت مهمه ولی در صورتی که شما ابزار درست و مناسب برای این کار نداشته باشید احتمالا نتیجه ی کار زیاد باب میلتون نخواهد بود به همین دلیل باید بهترین ها رو برای خودتون تهیه کنید مثلا در صورتی که پوستتون جوش دار هست و چربه باید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار رو تهیه کنید که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم تا کارتون رو راحت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برا پوست چرب و جوش دار

کرم پودر ضد آکنه آموتیا از بهترین کرم پودرها برا پوست چرب و جوش دار

در صورتی که مایل هستید که کرم پودرتون علاوه بر این که آکنه های شما رو به خوبی میپوشونه از طرف دیگه چربی های پوستتون رو هم کم کنه و حتی به مرور زمان جوش هاتون رو هم کم کنه پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم پودر ضد آکنه اموتیا هست.

این کرم به دلیل این که چربی نداره و دارای ترکیبات ضد جوش هست مانع از ایجاد آکنه میشه و چربیه پوست شما رو کنترل میکنه و سبب میشه که بیش از اندازه ترشح نشه. از ویژگی های دیگه ای که این کرم داره میشه به بافت مخملی و سبک اون و پوشانندگیه بسیار بالاش اشاره کرد که در چهار طیف رنگیه و میتونه با هر رنگ پوستی سازگار بشه و زیبایی اون رو تضمین کنه. همچنین این کرم ویتامین E داره که تاثیر ضد چروک و جوانسازی داره.

بهترین کرم پودر برا پوست چرب و جوش دار

کرم پودر آنتی آکنه 2 اریکه از بهترین کرم پودرها برا پوست چرب و جوش دار

اون دسته از افرادی که پوستشون مستعد به آکنه هست باید کرمی داشته باشن که ترکیبات ضد التهابی داره و آنتی باکتریال هست که کرم پودر آنتی آکنه تاریکه میتونه یکی از گزینه های خوب برای این منظور باشه که مانع از ایجاد جوش به ویژه جوش های چرکی میشه.

شما میتونید با کمک این کرم پودر میزان ترشح چربی توسط پوستتون رو کاهش بدید و از داشتن یه پوست مخملی و تمیز لذت ببرید. یکی دیگه از ویژگی های مثبت این کرم پوشانندگیه بسیار بالای اون هست که میتونه جای جوش های قدیمی، هر گونه اسکار و یا لکه های ناشی از اون ها رو به خوبی بپوشونه. شما میتونید این کرم رو در سه تا رنگ زیبا مثل بژ معمولی، بژ روشن و بژ تیره مشاهده کنید و با توجه به رنگ و تناژ پوستتون به سراغ یکی از اون ها برید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

بهترین کرم پودر برا پوست چرب و جوش دار

کرم پودر کامفورت کالیستا از بهترین کرم پودرها برا پوست چرب و جوش دار

در صورتی که مایل هستید یه محصول داشته باشید که حجم و قیمت مناسبی داره توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ کرم پودر کامفورت کالیستا هست که مخصوص پوست های مختلط و چرب هست و میتونه پوست رو یه دست و مخملی کنه و صد البته مانع از پس دادن چربی روی اون بعد از آرایش بشه. پس در مواقعی که از این محصول استفاده میکنید میتونید اطمینان داشته باشید که پوستتون چربیه کمتری تولید میکنه و به همین دلیل صورتتون بعد از زدن کرم برق نمیزنه و صد البته آرایشتون خیلی بهتر و تمیرتر میشه. همچنین پوشش دهی و دوام این محصول هم بسیار بالاست.

بهترین کرم پودر برا پوست چرب و جوش دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها