|

طرز تهیه لیموناد به چند روش / گرمای تابستون رو با خنکی این نوشیدنی به بهشت تبدیل کن

لیموناد یه نوشیدنی خیلی معروف توی تمام جهانه و میشه اون رو به روشای مختلف درست کرد. توی این مطلب طرز تهیه لیموناد رو به چند روش یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون و گرما که از راه میرسه، بازار غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های سرد حسابی داغ میشه! آبدوغ خیار به سفره های ناهار و شام برمی گرده. بستنی و اسموتی روی میزها میاد و خلاصه هر چیزی که بتونی توش یخ بریزی و یا منجمدش کنی و بعد بخوری حسابی می چسبه.

لیموناد یه نوشیدنی خیلی معروف توی تمام جهانه و میشه اون رو به روش های مختلف درست کرد. این نوشیدنی خوش طعم و مزه از ترکیب لیمو، شکر، نعنا و یخ درست میشه و با خوردنش، حسابی احساس خنکی و شادابی می کنی. توی این مطلب طرز تهیه لیموناد رو به چند روش بهت آموزش میدم. تا پایان همراهم باش.

limoonad4

لیموناد ساده

مواد لازم

لیموی تازه 8 عدد

آب گازدار یک لیوان

آب یک لیوان

شکر یا عسل به اندازه دلخواه

یخ به اندازه دلخواه

طرز تهیه

برای درست کردن لیموناد ساده ابتدا آب لیموها رو بگیرید سپس شکر یا عسل رو در نصف فنجون آب گرم حل کنید. این مخلوط رو به آب اضافه کنید و هم بزنید. سپس آب گازدار، آب لیموی تازه و مقداری یخ اضافه کرده و مخلوط کنید. لیموناد ساده و خوشمزه حاضره و می تونید نوش جان کنید.

limoonad6

لیموناد نعنایی

مواد لازم

عسل نصف فنجون

آب 6 فنجون

آب لیمو ترش تازه 2 فنجون (حدودا 6 تا 8 عدد لیمو ترش)

برگ نعناع تازه نصف فنجون

یخ به اندازه لازم

طرز تهیه

ابتدا عسل رو در نصف فنجون آب گرم حل کنید. اون رو به همراه آب لیمو ترش، نعنا، آب، یخ و برگ نعناع داخل مخلوط کن بریزید و کاملا له و یکدست کنید. لیموناد نعنایی خوشمزه حاضره. در صورت تمایل می تونید این نوشیدنی رو قبل از مصرف از صافی رد کنید. نوش جان.

limoonad1

لیموناد مصری

مواد لازم

لیمو سنگی 10 عدد

نعنا فلفلی 10 شاخه

یخ 2 لیوان

زست لیمو یک قاشق چایخوری

شکر یک سوم پیمانه

زنجبیل دو بند انگشت

آب یک ونیم لیوان

طرز تهیه

پوست لیموها و زنجبیل رو بگیرید و همراه برگ های نعنا، زست لیمو (رنده پوست لیمو)، یخ، شکر، یخ و آب داخل مخلوط کن بریزید. وقتی مواد کاملا له و یکدست شد اون رو از صافی رد کنید. لیموناد مصری خوشمزه حاضره و می تونید نوش جان کنید و حسابی خنک بشید.

limoonad5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها