|

ایده‌های طراحی خلاقانه ناخن واسه خانومای شیک / خوش سلیقگی اینجا معلوم میشه

اگر قصد این روز دارید تا ناخت هایی شاداب با طراحی خاص داشته باشید اما نمیدونید چه طرحی بزندی بهتره، پس حتما با این مطلب همراه بمونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون گرم ترین فصل خداست، اما خب از طرفی هم میشه گفت بعد از بهار خوشگلترین فصل محسوب میشه. حتی یه جاهایی از بهار هم سبقت میگیره چرا که تابستون رنگی ترین میوه ها رو داره و این نشونه‌ها از کائنات ما رو شاداب و سرزنده تر خواهند کرد. از طرفی با توجه به گرمای هوا و شارپ بودن این فصل، استایل ها نیز شارپ خواهند شد و رنگ و رویی تازه و خنک به خود میگیرند. لاک ناخن یکی از بهترین بخش های استایل هر بانو محسوب میشه که میتونه رنگ هایی جیغ داشته باشه. در این فصل تا هر جایی که دلتون بخواد میتونید از مینیمال ها و رنگ های خنثی دور باشید و به سمت و سوی رنگی ها پیش برید.

از سمتی هم جدا از اینکه رنگ ها جولان خاصی در طراحی لاک ناخن دارند، نقش و مدل هایی که انتخاب می کنید نیز بسیار پر اهمیت هستند. اگر شما بانویی هستید مشتاق و علاقمند به طرح و رنگ های یونیک و دلبرانه، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که مختص خودتون نوشته شده و یه عالمه ایده برای لاک ناخن تابستونه وجود داره. ایده های از هر سبک و رنگ که به هر فرم دست و رنگ پوست بیاد.

لاک ناخن

طراحی های نازدار که نگاه همه رو به دستات خیره میکنه

در اینجا طراحی های بسیار مختلفی داریم و اگر هیچ موضوعی برای طرحتون نداشته باشید، خب به راحتی میتونید بنا به سلیقه خود نقش مورد نظر رو پیدا کرده و طراحی نمایید. مثلا میشه که از میوه های تابستونی ایده گرفت و طراحی ناخن کرد. در این بخش شما از آلبالو گیلاس سیب زردآلو بلوبری هندوانه و هر میوه خوشمزه دیگه ای که دلتون خواست استفاده کنید و زیبایی رو به دستاتون ببخشید.

لاک ناخن تابستونی 1

لاک ناخن تابستونی

سبک هایی مثل نئونی و ماربل نیز از دست پر طرفدار ترین مدل هایی هستند که لاک ناخن ها به خود میگیرند. لاک ناخن ماربل میتونه برای خانوم هایی که میانسال هستن عالی باشه و سبک نئونی نیز با رنگ های جذاب و جیغی که داره، دل هر دختر جوانی رو به خود جذب خواهد کرد. 

لاک ناخن نئونی و ماربل

طرح های خطی و قاب کشی شده هم از دست طراحی های زیبای مورد توجه میون دختران جوان هستش که خب نمونه پیشرفته فرنچ محسوب میشه. این سبک از طراحی لاک ناخن با هر رنگی قابل اجرا هستش و میتونه شیک بودن رو به دستان شما هدیه بده. تنها چیزی که مهمه اینه که رنگ مناسب خودتون رو پیدا کنید.

لاک ناخن با طرح فدرنچ قاب شده

انواع طراحی ناخن کلاسیک مناسب خانومهای سخت پسند

طراحی های کلاسیک اغلب سادگی مد نظرشونه و به این شکل هستن که بیشتر بانوان سخت پسند و ساده پسند رو به سمت خود جذب می کنند. در این سبک رنگ های خنثی اما شاین دار خیلی به چشم میخوره و از طرفی هم رنگ هایی که روشن هستند بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. البته که رنگ هایی مثل قرمز و زرشکی و مشکی هم در لاک ناخن کلاسیک و بسیار شیک محسوب می شوند. بهتره که بدونید رنگ قرمز میتونه پوست دست رو سفید تر نشون بده و به هر مدل ناخن و سنی هم میاد. 

لاک ناخن طراحی کلاسیک 3

لاک ناخن طراحی کلاسیک 2

لاک ناخن طراحی کلاسیک

طراحی های مینیمال دخترایی که خیلی خانومن

اکثرا طراحی های مینیمال رو دختر خانوم هایی دوست دارند که خلقیات آرومی دارند. این دست از دختران بیشتر خانومانه طور رفتار می کنند و اغلب شلوغیاشون پیش نزدیک ترین افراد زندگیشونه و در جمع ها بیشتر سعی دارند تا آروم و متین دیده بشن که البته همینطور هم هستند. در این سبک از طراحی در واقع شما هم خوشگلاسیون ناخن هاتون رو دارید و هم جیغ بودن رنگ ها در دستان شما رخنه نکرده. فراموش نکنید اگر یک مینیمال پسند هستید با خیال راحت میتونید لاکتون رو با هر دست لباسی به راحتی سن کنید.

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال ساده

لاک ناخن مینیمال 2

با ترند ها آشنا شوید؛ خوشگلاسیون دستات با این طرحا تضمین میشه

ترند ها در مد و فشن حرف اول رو میزنند و اونچه که مشخصه اینه که حکمرانی قابل توجهی دارند. چرا که وقتی چیزی ترند میشه، زشت ترین ظاهر ممکن رو هم داشته باشه، باز ناخودآگاه زیباترین دیده میشه و مورد توجه قرار میگیره. ترند ها در لاک ناخن نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند که خب امروزه اونچه که مده ناخن های بلند هستش با طرح های شلوغ. البته شلوغی که در عین حال تمیز و آراسته و با نظم هم باشند. امروزه ترند سال 2024 هلویی رنگ هستش اما اگر علاقمند به دیگر رنگ ها هستید، باید بدونید که دست شما از است و به راحتی میتونید هر آنچه که دل تنگتون میخواد میتونید به کار ببرید. 

طراحی ترند لاک ناخن

طراحی ترند لاک ناخن2

طراحی ترند لاک ناخن22

طراحی ترند لاک ناخن222

طراحی ترند لاک ناخن2222

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها