|

استایل لِیدی با نقش و نگار اصیل / با پیراهن‌های گلدار یه تنوع متفاوت و ناناس بده

پیراهن های گلدار از دست استایل هایی محسوب میشن که زیبایی منحصر به فردی دارند و در این مطلب با انواع اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای سنت ایرانی با گل و طرح های گلدار یه همدلی دیرینه داره. هرگاه اسم از سنت ایرانی در استایل میاد، بی شک کل ظاهر و یا بخشی از اون گلداره و این یعنی نقش و نگار اصیل ایرانی. شاید قبلتر لباس های گلدار رو تنها بر تن مادر بزرگامون میدیدیم، اما امروزه استایل های گل گلی، چه در قالب مانتو و چه شومیز و حتی شلوار، زیبایی خاصی به دختران جوان داده اند. پیراهن های بلند گلدار هم جای خودشون رو دارند و برای تابستون و استایل های همراه با صندل، ایده هایی بی نظیر هستند. مدل لباسهای گلدار زنانه نه فقط یادآور باغ های سرسبز ایرانیست، بلکه نمادی از اصالت، ظرافت و روحیه سرزنده بانوی ایرانی می باشد. در واقع این سبک از پوشش ها با نقش و نگارهای متنوع و رنگی، پارچه هایی لطیف نیز دارند و همواره در طول تاریخ و در پوشش زنان ایرانی جایگاه ویژه ای داشته اند.

از طرفی این سبک از لباس ها نیز سوار بر امواج مد و فشن شده، تا نونواری امروزی به خود بگیرند. طراحان خوش ذوق ایرانی با تلفیق هنر سنتی و همچنین دنیای مدرن، مدل های جذابی از لباس های گلدار خلق نموده اند. این دست از البسه برای انواع فضا ها میتونن مناسب باشند و ظاهری منحصر به فرد برای شما بسازند. برای آشنایی با مدل های مختلف اونها در ادامه با ما همراه باشید. 

پیراهن گلدار

ویژگی های لباس گلدار زنانه طرح جدید

این سبک از لباس ها به دلیل جنس ظریف و طراحی رنگی و زیبای که دارند، میتونن به بانوان ظاهری شاداب و جذاب ببخشند. اونها میتونن در هر مهمانی، از محفل رسمی گرفته تا دورهمی دوستانه، شما رو شیک و آراسته سازند. از طرفی تنوع در این مدل ها بسیار است و به شما این امکان رو میدن که برای هر سلیقه و اندامی انتخاب داشته باشید. این سبک از پیراهن با توجه به جنس خنکی که دارن برای هوای گرم تابستون به شدت عالین. و در نهایت پیراهن های گلدار با توجه به طرح و رنگی که دارند میتونن به راحتی با هر رنگ و مدل کیف و کفش و شالی ست بشن.

پیراهن گلدار

پیراهن گلدار

پیراهن گلدار مدل مجلسی

این سبک از لباس ها اغلب از پارچه های لوکس تری مثل حریر و ساتن و گیپور تهیه میشن. از طرفی میشه اونها رو همراه با دامن های بلند، چین دار، بالاتنه های کار شده و تزیینات زیبا و ظریف استفاده کرد که جلوه ای باشکوه و سلطنتی می‌دهند. مدل لباس مجلسی گلدار برای مراسماتی همچون عروسی، جشن‌ های خاص و البته مهمونیای رسمی یه گزینه ایده‌آل به شمار میروند.

پیراهن گلدار

پیراهن سنتی گلدار انتخابی زیبا

اما لباس های سنتی ایرانی که طرح های گل، ترمه، اسلیمی و بته جقه، جلوه های اصیل و چشم نواز دارند نیز، ظاهری بی نظیر برای شما خواهند ساخت. این مدل سبک ها اغلب با پارچه‌های ترمه، ابریشم و لُه دوخته میشن و واسه خانمهایی که علاقه فرهنگ و هنر ایرانی دارند بسیار ایده آل هستند.

پیراهن گلدار

مدل لباس راحتی گلدار

از طرفی لباس های راحتی تو این گرما طرفداران زیادی دارند. لباس های گلدار مدل راحتی شون با توجه به پارچه های لطیفی که دارند میتونن خیلی خنک باشن. پارچه هایی مثل نخی و لینن، انتخاب هایی عالی برای دورهمی‌های دخترانه، تفریحات بهاری و تابستونه و همچنین استفاده در منزل می باشند. این سبک از لباس‌ها اغلب دارای برش‌های ساده و راحتی هستند که با طرح‌ های گل‌دار ریز و درشت تولید می شوند. با پوشیدن این لباس ها استایلی شیک و در عین حال راحت و آزاد خواهید داشت.

پیراهن گلدار

مدل مانتو گلدار واسه هر فضا

پارچه های گلدار میتونن مانتو هم باشند. مانتوهای گلدار با توجه به نوع پارچه و طرح گل، میتونن هم برای موقعیت‌ های رسمی و هم جهت استفاده روزانه پیشنها خوبی باشند که خب در مدل های حریر و ابریشمی واسه مهمونی ها و دورهمی‌ها قشنگن. از طرفی مدل‌های نخی و کتان این سبک از استایل ها برای استفاده روزمره کاربرد دارند و ظاهری دلبرانه براتون خواهند ساخت.

پیراهن گلدار

اکسسوری مناسب پیراهن گلدار چیه؟

اکسسوری در هر استایل اهمیت زیادی داره که در این سبک میتونید از گردنبند، دستبند، گوشواره و کیف‌هایی با رنگ‌ های متضاد یا مکمل رنگ گل‌ ها استفاده نمایید.

پیراهن گلدار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها