|

دوران دبیرستان نیکی کریمی / بانوی درخشان سینما وقتی هنوز اجازه برداشت ابرو نداشته

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر مشهور ایرانیست که از سن 18 سالگی وارد بازیگری شد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- خب خیلی از خانوم ها و آقایون هستن که وقتی سنشون میره بالا و میانسال و یا حتی پیر میشن، نه تنها از جذابیتشون چیزی کم نمیشه بلکه یه چند برابری هم اضافه میشه! اصلا انگار جذابیت در این افراد به شکل فورانی هستش و هرچقدر بیشتر میرن جلو منحصر به فرد تر میشن! مثلا میون بازیگرامون اینچنین چهره ها کم و بیش پیدا میشه. یکیش که آقای پارسا پیروز فر هستن! و از دیگر نمونه های بارز در این رابطه بانو نیکی کریمی می باشد. نیکی کریمی هنرمند میانسال و دهه پنجاهی سینماست که یه هزار سالی میشه تو این عرصه فعالیت داره و چهره ای به شدت موفقه. نیکی کریمی اولین بار با بازی در فیلم "وسوسه" در سال 1368 بود که هنرپیشگی رو شروع کرد. خانوم بازیگر در حالی که 18 سال بیشتر نداشت، سال بعدش در فیلم "عروس" حضور یافت و استعداد خود را در این حرفه به نمایش گذاشت. 

نیکی کریمی

نیکی کریمی این روزا دیگه فقط بازیگر نیست و خانوم خانوما هم به جرگه کارگردانان و هم فیلم سازان پیوسته اند. وی چهره ای نچرال دارد که خب در همین راستا هم بر این نظره سینمای حال حاضر ما پر شده از لب و گونه ها پروتزی و معیار دیگه استعداد نیست! نیکی کریمی که خود از متولدین سال 1350 می باشد، این روزها 53 سال سن دارد و همچنان اگر در فیلم و سریال ایفای نقش کند، همچون نگین خواهد درخشید. نیکی کریمی یکی از تاثیرگذار ترین چهره ها بعد از انقلاب محسوب میشه که در فیلم‌ های مهمی نقش‌آفرینی کرده و با کسب جوایز بسیار از جشنواره‌ های مختلف بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار میره. نیکی کریمی از دست هنرمندان پر طرفدارای هستش که همه جوره هم از نظر زیبایی و استایل، و هم به لحاظ کاری مورد پسند طرفداران هست. نیکی کریمی در سن بیست  18 ساگی چهره ای بسیار زیبا و متفاوت داشت که در ادامه خانم بازیگر رو بعد از تقریبا 35 سال مشاهده می کنید.

نیکی کریمی
نیکی کریمی در 18 سالگی

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معقول ارسالی در

    چه چهره معصومانه ای داشت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها