|

با مانتو زرد چی بپوشم بهتره؟ / هرکی یه کمد پر لباس داره خوشتیپ نیست اصول میخواد

فرق شیک پوشی با یه کمد لباس داشتن خیلیه و در اینجا میخواین با استایل زردی اشنا بشیم که رنگ های جذاب جیغ و خنثی بهشون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واقع خوش پوشی و خوش استایلی چیزیه که همه افراد بهش تمایل دارن و دلشون میخواد این مدلی دیده بشن. البته که اشتیبه نکنید فردی که خوش گوشه با فردی که یک کمد پر از لباس داره زمین تا آسمون متفاوته. مثلا اینکه شما شاید یه کمد بیخ تا بیخ لباس داشته باشید اما درست زمانی که میخواین برین یه مهمونی ساده لباسی ندارین و نمیدونین چی بپوشین. در مقابل هستند افرادی هم که تنها چند دست لباس دارند اما همیشه خوش استایل دیده میشن چرا که ترکیب بندی رو به خوبی بلدن و بسیار شیک پوش هستند. بنابراین درست انتخاب کردن اهمیت داره و اینکه بتونید به خوبی با هم ایتما رو ست و هماهنگ کنید. مثلا یکی از خاص ترین تیپ هایی که میشه داشت انتخاب یک مانتوی زرد و یا رویه زرد می باشد که ظاهر شما رو متحول کرده و یه شادی و جذابیت خاصی بهتون میبخشه. شاید هم به رنگ زرد لباس دارید اما خب نمیدونید چه شال و روسری باهاش ست کنید که خب در این حالت نیز کمی ذهن شما مشغول خواهد شد و حتی شاید از پوشیدن مانتوی زرد مصرف بشید. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب قراره با مانتو زرد و شال و روسری هایی که بهش میاد آشنا بشیم.

با مانتو زرد شال چی خوبه؟

مانتو زرد نخودی با شال و روسری قرمز و زرشکی عالیه

رنگ زرد تناژ های مختلف و متفاوتی داره که یکی از کمرنگ ترین اونها نخودی می باشد. زرد نخودی با وجود اینکه یه رنگ زرد کمرنگ هستش اما از چهار رنگ ترکیب شده. رنگ هایی مثل قرمز و آبی و زرد و سفید که نخودی رو تشکیل دادن. به همین دلیل اگر مانتوی زرد نخودی دارید میتونید از شال هایی به رنگ زرد، زرشکی و یا قرمز تیره استفاده کنید. چرا که این رنگ ها تکمیل کننده های جذاب برای نخودی هستند و میتونن ظاهر شما رو خاص و دوست داشتنی کنند. از طرفی میتونید از رنگ هایی مثل خاکستری و خردلی و مشکی کمک بگیرید و با مانتوی نخودی خود ست نمایید. اما یادتون نره که اصلا این رنگ مانتو رو با شال و روسری سفید ست نکنید چرا که سفید رنگ قالب زرد نخودی هستش و در نتیجه ظاهرتون بی روح خواهد شد. 

با مانتو زرد شال چی خوبه؟

مانتو زرد با شال و روسری طوسی ضمانت جذابیته

از دیگر رنگ شال هایی که میتونه واسه مانتوی زرد یه ست درجه یک بشه رنگ طوسی هستش که خب به دلیل اینکه یه رنگ خنثی بین سفید و مشکی محسوب میشه، میتونه به راحتی با اکثر رنگ ها به خصوص زرد هماهنگ بشه و زرد یه رنگ جیغه که در کنار خنثای مثل طوسی به شدت جذابه. این ترکیب به قدری زیبا و یونیک خواهد شد که اصلا نمیشه نادیده گرفتتش! به جرات میشه گفت رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکمل محسوب میشه که هم رنگ داره و هم نداره. چرا که هارمونی خوبی با همه رنگ ها داره و یه جورایی رابطش با رنگی شارپ عالیه. این سبک استایل کردن یه تصمیم و انتخاب جذب و چشمگیره که میتونه زیبایی شما رو تضمین کنه.

با مانتو زرد شال چی خوبه؟

مانتو زرد با شال و روسری سبز میشه مجلسی

یکی از بهترین روسری ها جهت ست کردن با مانتو زرد ، رنگ سبز هستش که با توجه به تنوع بالایی که داره از دست رنگ بندی هایی محسوب میشه که میشه به عنوان شال و روسری انتخابش کرد. در واقع شما میتونید از میون یه عالمه رنگ سبزی که هست اونچه که پوستتون میاد رو انتخاب کنید و با مانتوی زرد ست نمایید. ترکیب مانتو زرد با شال و روسری زنونه سبز میتونه خوش پوش بودن شما رو به خوبی تضمین کنه. اما اگر هم حس کردید که ظاهر شما نیاز به یه رنگ سومی هم داره، در اینجا میتونید پای سفید و هم به میون بیارید و استایل شیک و منحصر به فرد بسازید. اینجوری ظاهرتون مجلسی و رسمی تر هم خواهد شد. مخصوصا اگر از رنگ های سبز تیره و یا سبز زمردی در استایل با مانتو زرد خود بهره ببرید.

با مانتو زرد شال چی خوبه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها