|

طرز تهیه کیک ردولوت با بهترین روش / ظاهر جذاب با بافت عالی؛ اصلا یه کیک همه چی تموم!

کسی هست کیکی جذاب تر از کیک ردولوت سراغ داشته باشه؟ توی این مطلب طرز تهیه کیک ردولوت رو به بهترین روش یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کسی هست کیکی جذاب تر از کیک ردولوت سراغ داشته باشه؟ ردولوت یا همون مخمل قرمز یه کیک فوق العاده ست که همونطور که از اسمش پیداست هم رنگ قرمز جذابی داره و هم بافت مخملی و لطیف و همینا باعث شده تا از نظر خیلیا یه کیک فوق العاده و همه چی تموم باشه.

قبول دارم که کیک هایی مثل کیک هویچ و گردو یا کیک لیمو و البته کیک وانیلی کیک های خوشمزه ای هستن اما کیک ردولوت نه از ظاهر چیزی کم داره و نه از طعم و مزه و نه از بافت. توی این مطلب می خوام طرز تهیه کیک ردولوت رو به بهترین روش بهتون آموزش بدم. تا پایان همراه من باشید.

cake-redvelvet6

مواد لازم برای تهیه کیک ردولوت

آرد سفید ۲ و نیم پیمانه

شکر ۱ و نیم پیمانه

تخم مرغ ۲ عدد

باتر میلک ۱ پیمانه

روغن مایع سه چهارم پیمانه

بیکینگ پودر ۱ قاشق مرباخوری

نمک نوک قاشق چایخوری

پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری

وانیل یک سوم قاشق چایخوری

سرکه سفید ۱ قاشق غذاخوری سر خالی

رنگ خوراکی قرمز ۲ قاشق غذاخوری

خامه فرم گرفته برای تزیین

مواد لازم برای کرم پنیری

پنیر خامه ای یک پیمانه

خامه فرم گرفته یک پیمانه

cake-redvelvet4

طرز تهیه کیک ردولوت

مرحله اول

برای تهیه باتر میلک باید یک پیمونه شیر پر چرب رو که به دمای محیط رسیده رو با یک قاشق غذاخوری آبلیمو مخلوط کنیم و حدود 15 دقیقه زمان بدیم تا شیر به اصطلاح ببره و غلیظ بشه.

مرحله دوم

آرد، نمک، بیکینگ پودر و پودر کاکائو رو با هم ۲ تا ۳ بار الک می کنیم و کنار می ذاریم. سپس تخم مرغ، شکر و وانیل رو با همزن می زنیم تا بافت کشدار و کرم رنگ و غلیظ پیدا کنه.

cake-redvelvet3

مرحله سوم

در این مرحله روغن و باتر میلک آماده شده و رنگ خوارکی رو به مخلوط تخم مرغ و شیر اضافه کرده و با لیسک یا قاشق هم می زنیم تا مایه کیک یکدست بشه.

مرحله چهارم

مخلوط آرد و بیکینگ پودر رو به مایه کیک ردولوت اضافه می کنیم و با لیسک هم می زنیم تا یکدست بشه. در نهایت سرکه سفید رو می ریزیم. (سرکه برای خوشرنگ تر شدن کیک استفاده میشه و تاثیری در طعم اون نداره.)

اگر در نهایت رنگ کیک به نظرتون کم بود می تونید کمی دیگه رنگ خوراکی قرمز اضافه کنید.

cake-redvelvet5

مرحله پنجم

یک قالب مناسب انتخاب کرده و چربش می کنیم. بهتره کف اون کاغذ روغنی هم پهن کنیم. مایه کیک رو داخل قالب می ریزیم و داخل فر که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کردیم می ذاریم. حدود 35 تا 45 دقیقه زمان لازمه تا کیک ردولوت بپزه.

مرحله ششم

تا کیک آماده میشه، کرم پنیری رو با مخلوط کردن خامه فرم گرفته و پنیر خامه ای درست می کنیم. اونقدر با همزن برقی می زنیم تا اثر پره های همزن برقی روی خامه بمونه.

cake-redvelvet8

مرحله هفتم

وقتی کیک پخت اون رو از فر خارج می کنیم. اجازه میدیم خنک بشه سپس از وسط برش عرضی می زنیم تا کیک به دو قسمت مساوی تقسیم بشه. روی لایه زیری کرم پنیری می مالیم، لایه بعدی رو روش قرار میدیم و با خامه فرم گرفته و ماسوره گل می زنیم و تزئین می کنیم. نوش جان.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها