|

مانتوهایی که به درد هر موقعیتی میخورن / مدل مانتوهای بدون دکمه که تو هوای داغ عالین

مانتوها انواع مختلفی دارند که خب مدل بدون دکمه یکی از محبوب تریناشه و در اینجا قراره با مدل های مختلفشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتوها انواع بسیار مختلفی دارند. در واقع شما با در نظر داشتن سایز مناسب تون، و البته رنگ پوستی که دارید میتونید ایده آل ترین انتخاب رو داشته باشید. بله درسته رنگ پوست شما در انتخاب رنگ لباس برای شما بسیار تاثیرگذار است. رنگ پوست افراد به سه دسته کلی تقسیم میشه که خب یکی پوست های روشن هستند و دیگری پوست های گندمی که به دلیل خنثی بودن اغلب رنگ ها بهشون میاد، و سومی رنگ های تیره و یا برنز می باشند که رنگ های مختص به خودشون رو می طلبند. رنگ مانتو نیز بر این اساس انتخاب میشه. اما میرسیم به مدل مانتو ها که انواع بسیار مختلفی دارند. این روزها در هوای گرم تابستونی به سر میبریم و هنوز تابستون نرسیده گرما رو با پوست و استخون حس کردیم. اما اونچه که واضحه اینه که باید از استایل هایی مناسب و خنک استفاده کنیم. مثلا یکی از پر طرفدارترین مدل مانتو ها در این تایم مانتو هایی هستن که دکمه ندارند. در دنیای مد که همواره شاهد ترند های عجیب و غریب هستیم، سادگی همیشه رو مد بوده و هست. مانتوهای بدون دکمه ساده نیز نمونه هایی بارز و درخشان در این راستا هستند که در این مطلب قراره با انواع مختلف اونها آشنا بشیم. پس اگر شما نیز دوست دار اینچنین سبک مانتوها هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مانتو جلدو باز بدون دکمه

مانتو بی دکمه مناسب هر زمان و موقعیت

مانتوهای بدون دکمه با مدل های مختلف و متنوعی که دارند میتونن مناسب موقعیت های مختلف همچون محل کار، دانشگاه، مهمانی و حتی مجالس رسمی باشند. جدا از مدل، جنس های متفاوت این سبک مانتو مثل کتان، حریر، مازراتی و فوتر طرفداران خاص خود را دارند که شما میتونید با توجه به سلیقه و فصلی که درش قرار دارید انتخاب نمایید. ان سبک از مانتوها میتونن به راحتی با انواع و اقسام مدل شال ها، روسری و شلوار و کیف و کفش ست بشن و ظاهری ایده آل و امروزی برای شما بسازند. 

مانتو جلدو باز بدون دکمه

استایلی راحت با ترکیب آیتم های جذاب

وقتی شما یه مانتو جلو باز بدون دکمه میپوشید خب بی شک احساس راحتی بیشتری دارید چرا که دکمه ای وجود نداره که شما ور محدود کنه. از طرفی هم با توجه به ترند امروزه، میتوان از کراپ یا تاپ و تیشرت برای زیر مانتو استفاده کرد. انتخاب یک شلوار مام استایل همراه با تیشرت که قسمت پایین تیشرت رو هم داخل شلوار کنید پیشنهادی ایده آله که شما رو تبدیل به یک دختر امروزی خواهد کرد.

مانتو جلدو باز بدون دکمه

مانتو جلدو باز بدون دکمه

ظرافت و زنانگی با مانتوهای بدون دکمه، ترکیب پذیری ایده آل

داشتن خطوط صاف و برش‌های هنرمندانه این مدل مانتو، بر زنانگی و ظرافت اندام بانوان ایرانی تاکید میکنه و زیبایی منحصر به فردی هم میسازه. از طرفی مانتوهای مدل بدون دکمه ساده دخترانه این قابلیت رو دارند که با انواع لباس ها و اکسسوری ها سازگار شن. شما میتونید خیلی راحت این سبک مانتو رو با دامن های بلند، شلوارهای جین و حتی لباس مجلسی ست نمایید و تو هر موقعیتی که هستید خیالتون از بابت استایل راحت باشه.

مانتو جلدو باز بدون دکمه

مانتو مدل بدون دکمه واسه چه اندام هایی مناسبه؟

خوشبختانه این سبک مانتو که بدون دکمه هستش، میتونه برای انواع اندام ها مناسب باشه. از اندام تو پر و چاق گرفته تا سایز های لاغر، که البته باید متناسب با برش و قد خود بهترین انتخاب رو داشته باشند. برش و قد مانتو رو باید جدا از اندام خود، متناسب با فضایی که قراره درش حضور پیدا کنید انتخاب نمایید. مثلا مجالس و مهمانی های رسمی مانتو های کمی بلند تر رو می طلبد، در حالی که رفت و آمد های روزمره مدلهای کوتاه تری رو ایده آل میدونن.

مانتو جلدو باز بدون دکمه

بهترین شلوار ها با مانتو بدون دکمه جلوباز

برای ست کردن مدل مانتو بدون دکمه با شلوار جین، هم میتونید از شلوارهای جین راسته، مام استایل یا بگی استفاده داشته باشید و هم جهت رسیدن به ظاهری اسپرت تر، از کتانی و نیم بوت کم بگیرید. واسه دست آوردن یه استایل رسمی نیز می توان از کفش های پاشنه بلند و کیف دستی شیک استفاده نمود. 

مانتو جلدو باز بدون دکمه

مانتو جلدو باز بدون دکمه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها