|

مانتوهایی که واسه هوای داغ عالین / مانتو آستین مچی رو نداری افت کلاسه انقدر خوشگله

مانتو های تابستونه انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با سبک مانتوهای آستین مچی آشنا بشیم و به استایلمون زیبایی ببخشیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیگه کم کم داریم فصل بهار سال 1403 رو پشت سر میزاریم و وارد تابستونش میشیم. هوا خیلی گرم شده و لباسای بهاره جاشون رو دادن به لباس هیا تابستونه و یه جورایی انگاری به جای سه ماه تابستون، چهار پنج ماه هوای گرم و سوزان داریم! مانتو آیتمیه که همه خانوما بلا استثنا باید بپوشن و خب جدا از اینکه یکی از قسمت های اصلی استایلشون محسوب میشه، زیبایی بی نظیری هم به ظاهرشون میبخشه. مانتو ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب تو تابستون سبکای خنک و رنگی و شارپ ترند میشه. هر چند سال یکبار مدل مانتو ها درست به مانند دیگر موارد تغییر کرده و مدی جدید به بازار عرضه میشه. امسال مدل های عروسکی و آستین مچ دار مورد توجه قرار گرفته. مانتو هایی که در قسمت مچ آستین کش دار و یا بسته هستند و یه حالت پفی هم به خود میگیرند. این سبک از مانتو های برای دختران جوان خیلی میتونه قشنگ باشه و با خیلی از شلوار ها هم ست و استایل بشه. مانتو های آستین مچی انواع مختلف و خوشگلی دارن که در این مطلب قراره با نمونه های پر طرفدارشون آشنا بشیم. پس اگر شما نیز از طرفداران این چنین سبک ها هستید و دلتون میخواد مانتوی تنتون مدلی غیر مینیمال داشته باشه، با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

مانتو آستین مچی

دلیل محبوبیت مانتو های آستین مچی واسه تابستون داغ

خب اولین و مهمترین دلیلی که واسه انتخاب مانتو های آستین مچی وجود داره های گرمی هستش که در ابتدای مطلب هم بشه اشاره کردیم. در واقع این سبک از مانتو ها علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند، میتونن راحتی و خنکای قابل توجهی هم ایجاد کنند و با جریان هوایی که ایجاد میشه احساس بهتری به شما انتقال خواهد داد. از طرفی هم دنیای مانتوهای آستین مچی دنیایی رنگارنگ و پر از طرح هاست که باعث میشه دست شما رو در انتخاب باز بذاره. از مدل‌های ساده و مینیمال گرفته تا مانتوهای طرح‌ دار گل‌گلی یا هندسی که خب برای هر سلیقه‌ گزینه های ایده آلی دارند. همچنین، این مانتوها در رنگ‌ های شاد و تابستونی مثل زرد، نارنجی، آبی آسمانی، سبز نعنایی و غیره طراحی و تولید میشن که به استایل شما یه طراوت و خوشگلی خاص میدن.

مانتو آستین مچی

مانتو آستین مچی

مانتوهای آستین مچی مدل کلوش واسه ترند پوش ها

شاید شما خانوم یا دختر خانمی باشید که به دنبال ترند های امروزی هستید و استیلتون رو با مد روز جلو می برید که خب در این حالت پیشنهاد ما به شما مدل مانتوهای آستین مچی کلوش هستش که با انتهای گشادی که در قسمت آستین ها داره، استایلی یونیک و چشمگیری بهتون تحویل میده.

مانتو آستین مچی

مانتوهای آستین مچی مدل راسته اگه ساده پسندی

در اینجا یه پیشنهاد بی نظیر برای خانوم هایی که ساده و شیک پسند هستن داریم. مدل مانتوهای آستین مچی راسته گزینه ای ایده آل برای شماست چرا که با خطوط صاف و ساده ای که داره، استایلی رسمی و در عین حال شیک برای شما میسازه. پس ازش غافل نشید.

مانتو آستین مچی

فرم اندام خود را در نظر بگیرید

فرم بدن در زیبا یا زشت نشون دادن مانتو و استایل اهمیت بسیار زیادی داره. اگر شما خانومی با فرم بدن سیب کونه هستید، مانتوهای آستین مچی راسته یا کلوش واستون عالیه چرا که میتونن به تعادل سایز در اندامتون کم خوبی داشه باشند. از طرفی هم خانوم هایی که اندام گلابی شکل دارند، میتونن از مانتوهای آستین مچی چین دار و یا کتی استفاده داشه باشند تا ظاهری بی نظیر بسازند.

مانتو آستین مچی

چه مدل کفشی با مانتو های آستین مچی خوب میشه؟

با توجه به اینکه این سبک از مانتو ها نیمه رسمی به حساب میاد و ظاهری میانه رو دارند، میتونن با انواع کفش ها مثل صندل، کفش پاشنه دار، کتونی و هر مدل دیگه ای که شما میپسندین عالی بشن.

مانتو آستین مچی

خانوم هایی که چاق هستن میتونن از مانتو آستین مچی استفاده کنن؟

بله چرا که نه! خانوم هایی که اندام چاقی دارند هم میتونن به زیبایی تمام، از این سبک مانتو ها استفاده کند اما در صورتی که از نمونه های بلندتر مانتو های آستین مچی انتخاب کرده و رنگ های نسبا تیره رو استفاده کنند. با این ترفند ها نه تنها چاق تر نشون داده نمیشن، بلکه به لاغر تر دیده شدن اونها نیز کمک بزرگی خواهد شد. 

مانتو آستین مچی

مانتو آستین مچی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها