|

مانتوهایی که الان مدن / این تیپای جدید و خنک رو نزنی افت کلاسه بین جمع خوشگلا

اگر شما بانویی هستید به دنبال استایل های ترندی، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص شما نوشته شده و زیبایی رو به حد اعلا میرسونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی جلو جلو به فصل تابستون ورود کردیم و الان یه جور توی گرما هستیم که انگاری فاصله خورشید باهامون نیم متره! خب باید با توجه به فصل پیش بریم و با توجه به این میزان گرما باید لباس های خنک رو انتخاب کرد. مانتو  یکی از اصلی ترین بخش های استایل یک بانو محسوب میشه که باید باشه و میشه باهاش تیپای خیلی خوشگلی زد. اصلا گاهی وقتا پیش اومده که استایل فرد با تیشرت معمولی بوده و وقتی مانتو یا شومیز مانتویی رو پوشیده جذابیتش سر به فلک کشیده. اما اینکه چه سبک و رنگ آیتم هایی رو با چه آیتم هایی میشه ترکیب کرد تا ظاهری شیک و بی نظیر داشته باشیم، خب کار سختیه. از طرفی هم ترند ها هر ساله در حال تغییر هستند و شاید اونچه که پارسال می پوشیدیم امسال دیگه به چشم نیاد. مثلا برای تابستون 1403 استایل بانوان شده شلوار های گشاد که بیشتر هم از جنس پارچه ای هستند. اما برخی هنوز نمیدونن دقیق چه عناصری ترند شده و اینجاست که میرن پی جستجو. در این جا قراره با اون استایل هایی که امسال مد شدن از سر تا پا آشنا بشیم. پس اگر شما هم خواستار تیپ های جدید و خنک هستید با ما همراه باشید.

تیپ هایی که امسال مده

مانتو کتی رو با شلوار راسته و صندل بپوش

مانتو کتی چند سالی میشه که شده مورد علاقه دختر خانومای جوان. جالبه که این آیتم با هر سبک استایلی هم به راحتی ست میشه و فرقی نمیکنه شما یک بانوی کژوال پوش باشید یا خانومانه، به هر حال میشه مانتو کتی رو پوشید و تنها کافیه تا شلوار رو متنوع انتخاب کنید. مثلا اگر شیفته ظواهر شیک و نیمه رسمی هستید میتونید از یک مانتو کتی به همراه شلوار راسته و البته صندل استفاد نمایید و زیبایی‌تون رو امروزی و جذاب کنید. 

تیپ هایی که امسال مده

مانتو کتی به علاوه شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

در اینجا ما یه استایل کاملا خانومانه و جسور رو داریم که قدرت بانو رو به رخ میکشه. جدا از اینکه مانتو کتی چقدر میتونه شما رو خانومی منحصر به فرد نشون بده، استفاده از کمربند برای شلوار نیز بر این موضوع تاکید خواهد داشت. شلوار بگ و کفش پاشنه بلند نیز چنین استایلی رو تکمیل میکنه و به سمت رسمی سوق میده. این سبک از استایل ها در رنگ های نود و مشکی استفاده بشه بهتره چرا که رنگی رنگی بودن از جذبه کار کم میکنه.

Snapinsta.app_436279794_950952687036602_2008018142597798692_n_1080

شومیز مانتویی جلو بسته همراه با شلوار راسته و کتونی

تو هوای گرم تابستون قطعا شومیز ها کمک رسان هستند چرا که اغلب از جنس هایی نازک و خنک دوخته میشن که میتونن هم ظاهری دخترونه و قشنگ بهمون ببخشند، و هم کمی تا قسمتی گرما رو دور کنند. شومیز مانتویی ها از نظر ظاهر نیز ترند های جدید امسال هستند که هم میتونن جلو باز باشن و هم جلو بسته، که در مدل های جلوبسته همراه با شلوار راسته بی نظیر میشن. از طرفی هم کتونی همیشه و در هر کجا ایده آله. اصلا مگه میشه از کتونی سفید گذشت! این ست رو با کتونی امتحان کنید و زیباترین دختر شهر بشید.

تیپ هایی که امسال مده

کراپ کت با دامن و صندل

کراپ ها در انواع مختلف به شدت ترند شده اند. کراپ تاپ، کراپ تیشرت و کراپ کت ها جذاب هایی هستند که امسال مورد توجه بسیاری از خانوم های جوان قرار گرفته اند. کراپ کت ها به همراه دامن و شومیز استایلی تابستونه و خوشگل برای شما خواهد ساخت که یه خنکی غیر قابل وصفی هم داره. این ترکیب هم با صندل میتونه عالی باشه و هم با کتونی زیبایی خودش رو به رخ بکشه.

تیپ هایی که امسال مده

استایل با رنگ نود یه ظاهر فوق العاده میسازه

درسته که تابستون فصل رنگ هاست و رنگ های شارپ جولانی جذاب خواهند داشت. اما فراموش نکنید که رنگ نود همیشه و در هر کجا طرفداران خود را داشته و برای هر کجا که فکرشو کنید از عروسی تا عزا زیبا خواهد بود. رنگ های نود هم به اندام های لاغر و هم درشت میاد و میتونه خودش رو به خوبی با اندام فرد وفق بده. از نود ها غافل نشید که هم با روشنایی شون خنک کننده هستند و هم شیک.

تیپ هایی که امسال مده

شومیز با شلوار مام استایل و کتونی بی نظیره

شلوار مام استایل نیز یکی از ترند های مورد علاقه و بسیار زیبای این چند ساله می باشد که خانوم ها و حتی آقایون جوان رو از شلوار های اسکیمی دور نموده. شلوار مام استایل همراه با مانتو شومیزی و البته کتونی استایلی جذاب و کژوال خواهد بود که برای دورهمی های دوستانه و خیابان گردی و خرید و در مجموع استایل روزمره به شدت عالی خواهد بود. هم قشنگه و هم تابستونی و ترند. 

تیپ هایی که امسال مده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها