|

خوشگلترین فرش آشپزخانه / به خودت بیا نری فرش گلدار و رنگی بخری خیلی خزه الان مدرن مده

در این مقاله چندتا از زیباترین فرش ها برای آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم تا ایده برای خرید بگیرید و این قسمت از خونه رو شیک و پیک کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- داشتن دکوراسیون خوب برای بیشتر افرد به خصوص خانوم ها بسیا  مهمه چرا که دکور خوب میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر بذاره چون بالاخره خونه مکان امن شما بشمار میاد از روزمرگی ها و مشغله های روزانه بهش پناه میبرید و در اون خستگیاتونو در کرده و به فراموشی میسپارید به همین دلیل خیلی مهمه که در انتخاب آیتم های موجود در اون نهایت دقت و وسواس خودتون رو به خرج بدید حالا در این بین فرقی نمیکنه که آیتم به کوچکی فرش جلو سینک ظرفشویی باشه و یا مبلمان شما در هر صورت باید بهترین انتخاب و داشته باشید تا در انتها از دیدن نتیجه حظ کرده و احساس خشنودی بهتون دست بده.

حالا ما در این سری از مقالات خودمون سعی کردیم که در خصوص فرش در دکوراسیون صحبت کنیم و هر چیز مربوط به اون از طرح و مدل بگیر تا ترندها و نحوه ی چیدمانش رو در مطالب مختلف مورد بررسی قرار دادیم مثلا از نحوه ی چیدمان فرش کلاسیک بگیر تا مدرن و... رو بهتون آموزش دادیم تا در نهایت دکوری زیبا و امروزی بری خودتون دست و پا کنید ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما باید به این فرش رو برای چه قسمتی از خونه تهیه میکنید هم دقت کنید یعنی بر ای اتاق خواب هست یا پذیرایی و یا آشپزخانه و... چون هر کدوم از این فرش ها با هم فرق داشته و ویژگی های خودشون رو دارن که حالا در این مقاله نمونه هایی از زیباترین فرش ها برای آشپزخانه رو بهتون نشون میدیم و یه سری اطلاعات در زمینه ی ویژگی هاش برای شناخت بیشتر این فرش ارائه میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

ویژگی های فرش مناسب آشپزخانه

اون دست از فرش هایی که از تراکم بالا برخوردار هستن بهترین گزینه برای آشپزخانه بشمار میان ولی باید دقت کنید که فرشی که در قسمت آشپزخانه استفاده میکنید از اون دسته از فرش های پرزبلند نباشد که آت و آشغال و به عنوان مثال نمک و شکر در لا به لای اون گیر میکنه و تمیز کردنش رو به یه کار دشوار تبدیل میکنه بنابراین دقت کنید که فرش های پرز کوتاه انتخاب بسیار بهتری برای این منظور هستن.

نکته ی دیگه ای که باید به اون توجه کنید این هست که فرش شما باید با سبک دکوراسیونتون مطابقت داشته باشه مثلا در صورتی که دکورتون مدرن ست نباید به سراغ استفاده از فرش های اصلی و رنگارنگ ایرانی برید چون تضاد به وجود اومده یه نازیبایی ایجاد میکنه که روی مخ میره و فضا رو در هم برهم  غیر منسجم به نظر میاره و همچنین شما باید دقت کنید که فرشتون از نظر رنگ هم با سای المان های موجود در دکور هماهنگی داشته باشه مثلا با کاشی های روی دیوار و کف و کابینت ها ست باشه و هارمونی بینشون برقرار باشه. 

در صورتی هم که قصد دارید که در ؛شپزخانه از میز ناهار خوری استفاده کنید بهتره که فرشتون جوری باشه که وقتی زیر میز قرار میگیره و صندلی ها رو به عقب میکشید هر چهار پایه ی صندلیا روی فرش قرار داشته باشه تا پا با زمین خشک برخورد نکنه.

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

فرش مناسب آشپزخانه از نظر ابعاد

باید دقت کنید که موقع تهیه ی فرش به ابعاد آشپزخانه ی خودتون دقت کنید و یه فرشی رو برای این فضا تهیه کنید که نه خیلی بزرگتر و نه خیلی کوچکتر باشه. این رو هم در نظر بگیرید که فرش های دستبافت گزینه ی خوی برای بودن در این فضا نیستن بنابراین بهتره که فرش ماشینی تهیه بشه که در صورت کثیفی هم به راحتی شسته میشه.

نکته ی بعدی این هست که بین فرش و کابینت ها و یا دیوار آشپزخانه یه فاصله ای باید باشه و اینطوری نباشه که فرش به اون ها بچسبه چون در این صورت فضای شما کوچک دیده خواهد شد که مسلما کسی این موضوع رو دوست نداره!

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

فرش آشپزخانه برای جهیزیه ی عروس

نکته ی بسیار مهمی که در تهیه فرش آشپزخانه برای جهیزیه باید به اون توجه داشته باشید این هست که خیلی از نو عروس ها علاقمند هستن که برای خونشون فرش های رنگ روشن تیهیه کنن که این موضوع در خصوص فرش آشپزخانه شاید زیاد ایده ی خوبی نباشه چرا که در این فضا امکان آلودگی و کثیفی فرش بسیار زیاده پس در صورتی که شما یه همچین فرشی تهیه کنید ممکنه که فرشتون زود به زود کثیف شده و نیاز به شستشو داشته باشه و بعد از یه مدت که به صورت مکرر شسته شد کیفیتش رو از دست بده بنابراین بهتره که برای این قسمت از خونه فرش های رنگ روشن رو تهیه نکنید.

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

زیباترین فرش ها برای آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها