|

فرش های جدید و مدرن / خداوکیلی چین اون فرشا که رنگی و گلدارن اینا که مد شده خیلی شیکن

در این مقاله در خصوص فرش های جدید و مدرن صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون نشون دادیم تا ایده برای خرید داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی خونه در اصل به دکوارسیون اون بستگی داره یعنی شما در صورتی که تمرکزتون رو روی دکوارسیون بذارید داغون ترین خونه رو هم میتونید به زیبایی هر چه تمام تزیین کرده و زیبا جلوه بدید بنابراین از این موضوع غافل نشید و برای خلق یه چیدمان منحصر به فرد هر کاری که از دستتون برمیاد رو انجام بدید حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای کمک به شما در زمینه ی چیدمان دکور راجبه هر چیزه مربوط به فرش صحبت کردیم چرا که این آیتم تو خونه تعدادش زیاده از فرش برای راهرو ورودی بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی و... همچنین نکته ی دیگه این هست که فرش در دکور بسیار توی چشمه بنابراین لازمه که در مورد اون اطلاعات کافی داشته باشید.

مثلا در این بین در صورتی که فرشتون کلاسیک هست باید نحوه ی چیدمان فرش کلاسیک رو بدونید تا با توجه به نکات و قواعد اون یه دکوراسیون زیبا با استفاده از این آیتم خلق کنید طوری که هر کسی ببینه به سلیقه ی شما آفرین بگه. همچنین نکته ی بعدی که وجو.د داره این هست که شما می بایست در جریان مدهای به روز فرش و ترندها هم قرار داشته باشید تا در صورتی که میخواهید اون رو خریداری کنید یه انتخاب نزدیک به مد داشته باشید که باعث نشه دکورتون احساس دمده بودن رو به آدم منتقل کرده و حس بدی ایجاد کنه به همین دلیل در ادامه ی این مطلب علاوه بر ذکر نکاتی در خصوص انواع فرش های مدرن چندتا از فرش های جدید و مدرن رو هم بهتون نشون میدیم تا ایده برای خرید بگیرید، پس با ما همراه باشید.

فرش های جدید و مدرن

فرش شگی از انواع فرش های مدرن

فرش شگی یکی از محبوب ترین فرش های مدرن بشمار میره که در بافت اون از نخ های مختلفی استفاده میشه نخ هایی مثل پروپیلن، پلی استر، اکریلیک و پشم و... که خب هر کدوم مزیت های خودشون رو دارن در اصل توی بافت این نوع فرش از نخ های قطعه قطعه شده استفاد میکنن که پاپل اسم داره که ارتفاعشون بلنده و اصلا در خصوص نکته ای که باعث محبوبیت این مدل فرش شده میشه به پرزهای بلند اون اشاره کرد که قدم زدن روی اون رو بسیار لذتبخش میکنه. شاید براتون جالب هم باشه که بدونید ارتفاع هر پایل چیزی حدود یازده میلی متر هست اما پایل هایی که توی بافت فرش های شگی استفاده میشه سی و سه میلی متر ارتفاع دارن.

فرش های جدید و مدرن

فرش های جدید و مدرن

فرش شنل از انواع فرش های مدرن

فرش شنل رو میشه یکی از جدیدترین فرش های مدرن بشمار آوورد که میشه اون رو در دسته ی فرش های فانتزی قرار داد که در مقایسه با فرش های کلاسیک ظاهر بسیار متفاوتی داره. توی این فرش در بیشتر اوقات از نخ های پلی پروپیلن و یا پلی استر استفاده شده اما در اصل برای این فرش از نخ شنل استفاده شده که این نخ بعد از بافت تغییر پیدا میکنه و سبب میشه که نقوش فرش برجسته تر دیده بشه و این بسیار عاله چون فرش های شنل از نقش های برجسته ای برخوردار هستن و طرح های فانتزی دارن. پس شما با خرید یه فرش شنل میتونید شاهد طرح هایی با رنگ های چشم نواز و براق باشید که به علت داشتن رنگبندی های خاص میتونه با هر دکور و دیزاینی خودش رو تطبیق بده.

فرش های جدید و مدرن

فرش های جدید و مدرن

فرش فریز از انواع فرش های مدرن

بریم سر وقت یه مدل دیگه از فرش های پرفروش و پرطرفدار مدرن یعنی فرش فریز که از ریشه های پر پیچ و تاب و بلندی برخوردار هست جنس رنگ و چله ی اون پلی استر و پلی پروپیلن هست. از خوبی هایی هم که این فرش داره مقاومت بسیار بالای اون در برابر شستشوهای مکرر هست که از پاخوری بسیار خوبی هم برخورداره و بعد از یه مدت تغییر شکل نمیده. شما میتونید با یه قدم توی بازار انواع زیبا و متفاوتی از فرش های فریز رو مشاهده کنید و با توجه به سلیقتون به سراغ اونی که بیشتر به دکورتون میاد برید.

فرش های جدید و مدرن

بهترین رنگ برای فرش مدرن

در برخی از مواقع پیش میاد که یه سری از رنگ ها استفاده های زیادی توی دکوراسیون پیدا میکنن البته که سبک دکوراسیون شما هم میتونه تعیین کننده ی این که چه رنگ هایی میتونید استفاده کنید هم باشه مثلا در دکوراسیون کلاسیک دست شما برای انتخاب بسیار باز خواهد بود در صورتی که در دکور مدرن اینطور نیست و رنگ ها محدود هستن به همین دلیل باید به سراغ بهترین اون ها برید که با هم دیگه به خوبی ست میشن که در این بین یکی از رنگ های خنثی و اصلی که میتونه در دکور مدرن به زیبایی هر چه تمالم تر بدرخشه طوسی هست.

فرش های جدید و مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها