|

فرش های مدرن طوسی / محض اطلاعت خونه بلاگرای اینستایی مدرن و شیکه چون سرتاپاش طوسیه

در این مقاله چندتا از فرش های مدرن طوسی رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون دکوراسیونتون زیبا، شیک و پیک و مثال زدنی میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ی ما علاقمند به داشتن یه دکور زیبا و شیک هستیم که خب برای رسیدن به این منظور باید کارهای زیادی انجام بدیم و این موضوع تنها و تنها با خواستن به دست نمیاد و میسر نمیشه بنابراین برای رسیدن به این موضوع باید تلاش کرد که خب ما در این سری از مقالات خودمون برای این که در این مسیر بهتون کمک کرده باشیم راجبه چیدمان فرش در منزل و هر چیز مربوط به اون صحبت کردیم چرا که این آیتم در خونه بسیار بزرگه و صد البته تعداد زیادی داره از فرش مدرن آشپزخانه بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی و... بنابراین مهمه که شما در خصوص دیزاین و چیدمان اون اطلاعات کافی داشته باشید تا باهاش در دکورتون زیبایی خلق کنید.

پس اصلا این آیتم رو نادیده نگیرید چون شاید براتون جالب باشه که حتی با یادگیری نحوه چیدمان فرش برا بزرگتر نشون دادن خونه شما میتونید فضاتون رو تنها و تنها با فرش دلباز تر از اون چیزی که هست به نظر بیارید که خب این موضوع واقعا عالیه چون شما فکرش رو کنید خونه اندازه ی قوطی کبریت رو با خطای دید اندازه ی زمین فوتبال به نظر میارید! حالا از اینا بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز که در طی اون علاوه بر ارائه ی یه سری اطلاعات در خصوص فرش میخواهیم چندتا از فرش های مدرن طوسی رو بهتون نشون بدیم که در دکوراسیون مدرن بسیار خواهان دارن و در هر فضایی که قرار بگیرن میتونن اون رو شیک و امروزی جلوه بدن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش های مدرن طوسی

فرش طوسی در پذیرایی

از اون جایی که رنگ طوسی یه رنگ خنثی بشمار میاد میشه اون رو با خیلی از رنگ ها ترکیب کرد به همین دلیل در صورتی که شما فرش به رنگ طوسی انتخاب کنید دستتون برای انتخاب و استفاده از سایر رنگ ها در دکوراسیون بسیار باز خواهد بود اما در این بین بهتره که از مکمل های طوسی هم استفاده کنید.

به عنوان مثال طوسی و قهوه ای میتونن به خوبی هر چه تمام تر در کنار یکدیگر به چشم بیان به همین دلیل در صورتی که فرشتون رو طوسی انتخاب میکنید میتونید برای مبلمان به سراغ رنگ قهوه ای برید و با یه نورپردازی خوب و مدرن زیبایی بینظری در فضای پذیرایی خلق کنید.

همچنین شما میتونید برای هر چه بیشتر مدرن دیده شدن دکورتون در کنار فرش طوسی مبلمان رو هم به همین رنگ انتخاب کنید و بعد با یه گلدون به رنگ زرد و یا تابلوهای دکوراتیو مدرن به رنگ زرد نقطه ی کانونی در دکور ایجاد کنید بسیار اون رو زیبا خواهد کرد. این رو هم اضافه کنیم که برای این که یه حالت شیک و اعیونی به دکور بدید هم میتونید از ترکیب طوسی و آبی روشن استفاده کنید که شرطش نورگیر بودن خونه هست. شما میتونید در این حالت مبلمان رو به رنگ آبی روشن، پرده ها رو سفید و کوسن ها رو ذغالی انتخاب کنید.

فرش های مدرن طوسی

فرش های مدرن طوسی

فرش طوسی در اتاق خواب 

یه موضوعی که وجود داره این هست که هیچ قانونی مبنی بر این که اتاق خواب و پذیرایی شما باید دکور هماهنگ داشته باشن وجود نداره به همین دلیل شما میتونید اتاق خواب رو کاملا متفاوت از پذیرایی بچینید و خب نظرتون چیه که یه مقدار روح و جلا به فضا ببخشید و در صورتی که فرش طوسی در اتاق دارید برای ملافه و یا روتختی به سراغ رنگ زرد براق و یا زردی که مایل به نارنجی باشه برید تا یه محیط گرم و پر انرژی به وجود بیارید که حس خوبی رو به بیننده منتقل میکنه. این ترکیب برای کودکان و نوجوان ها در اتاقشون میتونه بسیار عالی و سرزنده باشه.

در صورتی که برای اتاق بزرگسال هم میخواهید فرش طوسی بندازید یه رنگ شیک و سرسنگین که حس مدرنیته و طبیعی بودن رو با هم انتقال میکنه سبز هست پس بهتره که برای روتختی به سراغ یه روتختیه سبز و زیبا که بهتره پررنگ باشه برید و یه فضای خیره کننده و جذاب خلق کنید.

فرش های مدرن طوسی

فرش های مدرن طوسی

در آخر....

در انتها باید این رو ذکر کنیم که موضوعی که در ترکیب کردن رنگ ها با طوسی وجود داره اینه که این امر کاملا سلیقه ای هست ولی باید دقت کنید که رنگ هایی که انتخاب میکنید بهم بیان و صد البته دکور شما رو شیک  مدرن جلوه بدن چرا که بالاخره طوسی این روزا در اول صف رنگ های مدرن کننده ی دکور وایساده و به چشم میاد پس رنگی که در کنار اون انتخاب میکنید هم باید این ویژگی رو داشته باشه و دقت کنید که هر رنگی باشه بدون شک میتونه آیتمی رو که انتخاب کردید که اون رنگی باشه رو به نقطه ی کانونی تبدیل کنه.

فرش های مدرن طوسی

فرش های مدرن طوسی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها