|

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی / هر گلی به سر خونه زدی به کف زدی با اینا مدرن و رویاییه

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی صحبت کرده و یه سری از رنگ های زیبا و پرطرفدار رو در این زمینه بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون خوب رو باید ساخت یعنی نمیشه که شما بشینید و بخواهید که دکور خود به خود زیبا و شیک و پیک شه چون بالاخره باید برای این موضوع تلاش کنید و از این دسته از افرادی نباشید که به خودشون حسابی میرسن و سانتالن ولی خونشون رو که نگاه میکنی بی نظمی و شلختگی تو فضا بیداد میکنه یعنی یه جورایی از این ور و اون ور بوم نیفتید که صد البته شمایی که الان دارید این مقاله رو مطالعه میکنید مشخص هست که از اون دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون خونتون اهمیت میدید و براتون مهم هست که اون رو به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید طوری که با هر بار دیدنش حظ کنید.

بنابراین اگر بخواهید به دکوراسیون خوب برسید همین مطالب ریز و رو هم دنبال کردن بهتون در این زمینه کمک شایانی میکنه چرا که ما در طول روز با گوشیامون بسیار وقت میگذرونیم و خب هیچ دردسری برامون نداره که بخشی از وب گردیمون رو به بهبود دکوراسیونمون اختصاص بدیم. خب حالا بریم سراغ مطلب اصلی مقاله که به خاطرش برای خودندن این مطلب ترغیب شدید یعنی دونستن این که بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی چه رنگیه که خب ما هم در ادامه چندین رنگ رو برای این منظور بهتون معرفی میکنیم که به نظر خیلی ها بهترین ها هستن ولی شما باید با توجه به دکوراسیون خونتون و رنگ های استفاده شده در اون به سراغشون برید، پس با ما همراه باشید.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک سفید یه انتخاب همیشه زیبا و پیشتاز

رنگ های خنثی طوری هستن که فضا رو بزرگتر کرده و صد البته دست شما رو برای انتخاب سایر رنگ ها در دکوراسیون باز میذارن از این رو بهتره که از اون ها در کف بهره بگیرید و خب یکی از کارهایی که در این زمینه میتونید انجام بدید استفاده از سرامیک هایی به رنگ خنثی مثل سفید هست که بسیار طرفدار داشته و یکی از محبوب ترین رنگ ها برای سرامیک کف بشمار میره چون شما میتونید در کنار اون از فرش های رنگی و زیبا استفاده کرده و در این حالت فرش رو نقطه ی کانونی قرار بدید که هر توجهی رو به خودش جلب میکنه.

در کل این رنگ سرامیگ به راحتی هر چه تمام تر با هر سبک و رنگی توری دکور شما میتونه ست بشه. دقت کنید که به هر اندازه هم که سرامیک سفید شما براق باشه میتونه فضا رو پر نور و دلباز جلوه بده.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کرم از اون دسته از کفپوش هاست که تا ابد مده

یکی دیگه از رنگ سرامیک های محبوب در بین افراد برای کف خونه کرم هست که در کف پذیرایی و آشپزخانه میتونه به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشه و فضا رو گرم و زیبا جلوه بده چرا که این رنگ سرامیک میتونه با مبلمان چوبی در هال و کابینت هایی به رنگ چوب د ر آشپزخانه ترکیب بینظیری خلق کنه. این رنگ هم مثل سفید از اون جایی که خنثی و صد البته روشن هست میتونه فضای شما رو بزرگتر و همچنین نورانی جلوه بده که از این رو برای خونه هایی که نورگیر بدی دارن بسیار عالیه. پس با این ویژگی ها میتونید خیلی راحت این رنگ سرامیک رو در لیست بهترین رنگ سرامیک ها برای کف خونه قرار بدید.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک طوسی جلوه ای از مدرن بودن

این روزا دکور به دو دسته ی مدرن و کلاسیک تقسیم شده که هر کدوم ویژگی ها و زیبایی خاص خودشون رو دارن و استفاده از رنگ ها در اون ها با هم بسیار فرق داره مثلا توی دکور کلاسیک رنگ های بیشتری استفاده میشه و به قولی رنگ و لعابش تندتره ولی در دکور مدرن دست شما برای استفاده از رنگ ها اونقدرا باز نیست و باید از رنگ های محدودتری بهره بگیرید که بهم دیگه میان و باهم به خوبی مچ شدن که در این بین طوسی یکی از این رنگ هست که اصلا از دسته ی رنگ های مدرن بشمار میاد.

بنابراین شما میتونید برای کف خونه به سراغ سرامیک های طوسی برید و یه دکور مدرن باهاش بزنید همچنین شما میتونید این رنگ رو با سفید و مشکی هم ترکیب کنید.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک مشکی برای خاص پسندها

خب راجبه طوسی گفتیم که برای دکورهای مدرن استفاده میشه ولی رنگ مشکی هم یکی از رنگ های پرطرفدار توی دکوراسیون این مدلی هست از این رو شما میتونید برای سرامیک های کف خونتون به سراغ این رنگ برید به شرطی که خونتون بزرگ و نورگیرش خوب باشه چون در غیر این صورت اگر از اون برای خونه های کوچک استفاده کنید احساس خفگی بهتون دست خواهد داد.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها