|

فرش های شیک و جدید / برو هر چی فرش از زمان مامان بزرگت هست بیار بنداز الان کهنه مده

در این مقاله چندتا از فرش های شیک و جدید رو بهتون نشون دادیم تا با ایده گرفتن از اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ما دغدغه ی این که یه دکور زیبا داشته باشیم رو داریم و برای این منظور هم خیلی کاها میکنیم مثلا وقت میذاریم و اطلاعاتمون رو در خصوص دکور بالا میبریم و یا برای تغییر و زیباسازی اون پول خرج میکنیم و... که تا به اون نتیجه ی دلخواهی که مدنظرمون هست برسیم مثلا در خصوص فرش باید چیدمان فرش مدرن رو بلد باشیم تا در صورتی که دکورمون مدرن هست به زیبایی هر چه تمام تر اون رو در فضا جا بدیم تا زیباییش بیشتر نمایان شده و بدرخشه و به دکور ما جلا ببخشه طوری که هر کسی با دیدنش از سلیقه ی خاص و منحصر به فرد ما تعریف کنه و حیرت زده بشه.

حالا ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش و نحوه ی چیدمان و ترندها ی روزش باهاتون صحبت کردیم چرا که این آیتم بسیار بزرگ و توی دید هست از این رو لازمه که به مچ بودن اون با دکور توجه کنیم و صد البته که در این بین اون رو با وسایل بزرگ ست کنیم مثلا در صورتی که مبل قهوه ای دارید باید بدونید که مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه تا به درستی به سراغ اون فرشی برید که میتونه در کنار این رنگ غوغا به پا کنه. البته که در این بین مهم هست که شما در جریان مدل های جدید فرش هم قرار داشته باشید تا در صورتی که قصد خرید دارید یه انتخاب به روز و زیبا داشته باشید از این رو ما در این مقاله میخواهیم چندتا از فرش های شیک و جدید رو بهتون نشون داده و یه سری اطلاعات در خصوص این آیتم بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

فرش های شیک و جدید

الان فرش کلاسیک مده یا مدرن؟

این روزا چشم رو هم میذاری مدها عوض میشن و خب جالبه که بعضی هاشون همیشه روی مد میمونن و بعضی ها عنوان دمده به خودشون میگیرن و از رده خارج میشن و این موضوع در هر زمینه ای صدق میکنه که در این بین فرش ها هم از این قضیه مستثنی نیستن و برای خیلی ها سواله که فرش های همیشه مد کدوما هستن ولی خب ما میخواهیم جواب این سوال با سوال بدیم و بپرسیم به نظرتون فرش مدرن مده یا کلاسیک؟

خب در پاسخ به این سوال در ابتدا باید بگیم بستگی داره! حالا یعنی چی یعنی شما باید دقت کنید فرش هایی که مدرن هستن برای دکور مدرن اند و فرش هایی که کلاسیک هستن هم برای دکور کلاسیک و خب این دو فرش در زمینه ی مد با هم رقابتی ندارن چون همه چیز به دکور شما و سبک اون بستگی داره ولی شما میتونید جدیدترین ها و رو مد ترین ها رو از بین هم نوعان اون ها انتخاب کنید.

فرش های شیک و جدید

فرش های شیک و جدید

اندازه ی فرشی که میخریم باید چقدر باشه؟

یه موضوعی که در خصوص وسایلی که برای منزل خریداری میشه بسیار تو چشمه اندازه ی اون هاست چون این روزا با کم شدن متراژ خونه ها بیشتر دکوراسیون ها به سمت مدرن شدن رفتن و بیشترین دغدغه استفاده ی درست و کامل از فضای موجود هست و خیلی از وسایل غیر ضروری به کلی از دکور حذف شدن و جاشون رو به آیتم های کاربردی تری دادن که حتی میتونن چندتا کاربری مختلف داشته باشن و حتی در این بین مهمه که شما کاری کنید که وسایل موجود در چیدمانتون خونه رو بزرگتر و دلباز تر نشون بدن که فرش هم از جهات مختلف میتونه این کار رو انجام بده.

مثلا در صورتی که اندازه ی فرش طوری باشه که بین اون و دیوار فاصله باشه فضای شما بزرگتر به نظر میاد. این رو هم ذکر کنیم که این اندازه ی باید در حداقل ترین حالت ممکن ده سانتیمتر باشه. همچنین دقت کنید که اندازه ی فرش شما باید طوری باشه که پایه های جلویی مبلمان روی اون قرار بگیرن تا در صورت نشستن پاها فرش رو لمس کنه و برای فرش زیر میز ناهار خوری هم باید بگیم که اندازه ی این فرش باید طوری باشه که هر چهار پایه ی صندلی روی فرش قرار بگیره.

فرش های شیک و جدید

فرش های شیک و جدید

رنگ مد برای فرش

در قسمت های قبل راجبه فرش های همیشه مد براتون صحبت کردیم حالا در این بخش راجبه رنگ فرش های همیشه مد میخواهیم بگیم که میتونید در صورتی که قصد خرید فرش جدید رو دارید به سراغشون برید و از بین اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید که خب در این بین فرش هایی به رنگ کرم، قهو ای، طوسی و لاکی از اون دسته از رنگ هایی هستن که هرگز از مد نمیفتن و شما میتونید برای خرید به سراغشون برید و با وجودشون دکور رو زینت ببخشید.

فرش های شیک و جدید

فرش های شیک و جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها