|

طرز تهیه 5 اسموتی فوق العاده / توی گرما یهو پرت میشی وسط بهشت با این خوشمزه ها

توی این مطلب طرز تهیه 5 اسموتی خوشمزه مناسب فصل گرما رو یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گرم شدن هوا، خیلی ها گرما زده میشن و دنبال خوردنی های خنک می گردن تا گلویی تازه کنن. بعضیا عاشق بستنی هستن و هرجا به چشمشون بخوره یکی میخرن و کمی خنک میشن. یه عده ای هم هندونه شیرین و خنک رو به هر چیزی ترجیح میدن. بعضی دیگه نوشیدنی خنک واسه خودشون درست می کنن. یه دسته هم هستن که خوش ذوق تر و خوش سلیقه تر از بقیه هستن و همیشه میوه فصل یخ زده توی فریزر دارن و تا میرسن خونه دست به کار درست کردن اسموتی میشن.

اسموتی رو میشه با انواع میوه ها، ماست، عسل و هرچیزی که به این ترکیب بیاد و خوشمزه ش کنه، درست کرد. توی این مطلب می خوام طرز تهیه 5 اسموتی خوشمزه مناسب فصل گرما رو بهتون آموزش بدم. تا پایان همراه من باشید.

esmuti2

اسموتی توت فرنگی؛ خوشمزه و جذاب

این روزا توت فرنگی های با کیفیت و خوشمزه ای توی بازار هست که میشه تهیه کرد. زود پلاسیده شدن توت فرنگی بهانه خوبیه تا مقداری از اونها رو داخل فریزر بذارید و در اولین فرصت باهاشون اسموتی درست کنید.

4 تا 5 عدد توت فرنگی یخ زده، نصف لیوان بستنی وانیلی، نصف فنجون شیر و یک قاشق عسل رو کاملا میکس کنید و اسموتی توت فرنگی خوشمزه و جذاب رو تحویل بگیرید.

esmuti4

اسموتی شاه توت؛ یه نوشیدنی خاص!

شاه توت هم جزو میوه هاییه که در حال حاضر توی بازار هست و میشه باهاش اسموتی خوشمزه ای درست کرد. نصف لیوان شاه توت یخ زده، نصف لیوان بستنی وانیلی و نصف لیوان آب سیب رو کاملا میکس کنید. اسموتی شاه توت ما حاضره و میتونید نوش جان کنید.

اگه شاه توت ها ترش مزه هستن، میتونید یک قاشق عسل هم به این ترکیب اضافه کرده و سپس میکس کنید.

esmuti7

اسموتی پرتقال و هویج؛ خوشمزه و کم کالری

ترکیب پرتقال و هویج یه مزه خوب و فوق العاده داره که میشه در تهیه یه اسموتی ازش بهره برد. نصف یک پرتقال، یک هویج متوسط و 3 تکه یخ رو داخل بلندر کاملا پوره کنید و یه اسموتی سالم و خوشمزه که کالری پایینی هم داره، داشته باشید.

این اسموتی برای بعد از کلاس ورزش میتونه گزینه خوبی باشه. اگه دغدغه کالری ندارید، میتونید به جای یخ، نصف لیوان بستنی وانیلی رو جایگزین کنید.

esmuti8

اسموتی انبه و موز؛ انرژی زا و عالی

انبه یه میوه خاص و فوق العاده ست که مزه خیلی خوبی داره. ترکیب این میوه مناطق گرمسیری با موز خیلی هماهنگه و اسموتی جذابی بهتون میده. یک موز یخ زده رو با یک عدد انبه کوچیک و نصف لیوان شیر، میکس کنید و اسموتی انبه و موز رو که بسیار خوشمزه و انرژی زاست رو تحویل بگیرید.

میتونید ضیافت رو تکمیل کنید و دو قاشق غذاخوری بستنی وانیلی هم به این ترکیب اضافه کنید و اسموتی خوشمزه تری داشته باشید.

esmuti5

اسموتی موز و توت فرنگی؛ یه طعم فوق العاده

ترکیب مزه موز و توت فرنگی از اون ترکیب های برنده ست که مورد علاقه خیلی هاست و میتونه یه اسموتی خیلی عالی واسه فرار از گرما باشه.

یک موز یخ زده، 4 عدد توت فرنگی یخ زده، نصف فنجون شیر و نصف فنجون ماست یونانی رو میکس کنید و از مزه یه اسموتی فوق العاده لذت ببرید. می تونید یک قاشق عسل هم به این ترکیب اضافه کنید.

esmuti6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها