|

انواع مگنت برای روی یخچال / عکس خانوادتو اندازه سکه کن بزن روش آدم ذوق میکنه میبینه

در این مقاله انواع مگنت برای روی یخچال رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات رو در خصوص اون بهتون گفتیم که شاید براتون جالب باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدم یه وقتایی هست که دلش میخواد یه تغییر و تحول توی خونه ایجاد کنه ولی نمیدونه چطوری چون برخی از اوقات پول نیست بعضی وقتا هم نمیدونی چی رو عوض کنی که خب در این حالت ها شما باید به سراغ وسیله های ریز و جزئی برید توی خونه تا با عوض کردن اون ها یه نمای شیک و پیک به خونتون ببخشید مثلا یهو نرید دست بذارید روی عوض کردن مبلمان چرا که هزینه ی زیادی میخواد و شاید نتونید از پسش بربیایید ولی برای تغییر دکوراسیون و عوض شدن حالتون میتونید به سراغ جدیدترین ساعت های دیواری بازار رفته و این آیتم رو در خونه ی خودتون عوض کنید که درسته شاید اندازه اش مثل مبل بزرگ نباشه ولی بسیار توی دید هست و در صورت نو شدنش کاملا به چشم خواهد اومد.

اما در این مقاله میخواهیم دستتون رو بگیریم و باهم یه سر به آشپزخونه بزنیم چرا که این فضا پر از وسایل ریز و درشت هشت که میشه اونا رو به راحتی عوض کرد و با عوض کردنشون یه تغییر زیبا و اساسی در دکور به وجود آوورد که حسابی به چشم بیاد مثلا شما میتونید جای سیب زمینی و پیاز رو عوض کنید که امروزه توی بازار انواع بسیار متنوعی داره و جالبه که این وسیله توی آشپزخانه هم بسیار مهمه پس بدون درنگ به سراغ نو کردنش برید. ولی حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص اضافه کردن یه آیتم به دکور آشپزخانه بپردازیم که باعث شیک شدن اون میشه یعنی مگنت برای روی یخچال که میتونه فضا آشپزخونه رو بسیار خاص کنه و از اون جایی که تنوع زیادی داره انواع اون رو بهتون نشون میدیم و یه سری اطلاعات در خصوصش ارائه میدیم، پس با ما همراه باشید.

مگنت برای روی یخچال

مگنت یخچال دقیقا چیه؟

مگنت ها رو میشه از اون دسته از وسایل تزیینی خاص بشمار آوورد که علاوه بر روی یخچال میشه روی هر سطح فلزی ازشون استفاده کرد در اصل به هر نوع وسیله ی تزیینی کوچکی که توسط آهنربا به هر سطح فلزی و یا یخچال بچسبه واژه ی مگنت اطلاق داده میشه که خب از تنوع بسیار زیادی هم برخوردار هستن و شما میتونید با توجه به سلیقه ی خودتون به سراغ اون ها برید و یه فضای زیبا و مدرن خلق کنید.

مگنت برای روی یخچال

مگنت برای روی یخچال

انواع مگنت

همون طور که گفتیم مگنت ها انواع متنوعی دارن که شما به عنوان مصرف کننده باید با توجه به دکور آشپزخونتون به سراغ اون ها برید و در این بین حتی باید سعی کنید که با سایر المان های موجود در فضاتون ستشون هم کنید. در این بین هم دو مدل مگنت بسیار پر استفاده و پر طرفدار هستن مثل مگنت یخچال خمیری و مگنت های سرامیکی که خب مدل های سرامیکی از دوام و مقاومت بیشتری برخوردار هستن و صد البته شکل و شمایل زیبایی هم دارن.

مگنت برای روی یخچال

مگنت برای روی یخچال

کاربرد مگنت ها فقط زیبایی نیست

خب در خیلی از مواقع پیش میاد که ما در مورد هر چیزی به جنبه ی زیبایی اون فکر میکنیم ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که در مورد وسایل خونه باید علاوه بر زیبایی به کارایی اون ها هم فکر کنیم مثلا شاید یه جارو برقی بسیار زیبا دیده باشید ولی قدرت مکش اون کم هست و خونه ی شما هم طوریه که باید برای تمیز کردنش یه جاروبرقی با مکش بالا تهیه کنید حالا در این شرایط آیا رفتن به سراغ خرید اون جاروبرقی صرفا به خاطر این که زیباست کار درستیه؟ مسلما خیر چرا که کاربرد نداره.

حالا در مورد مگنت ها هم شما میتونید اون ها رو کاربردی کنید یعنی علاوه بر لذت بردن از زیباییشون میتونید یه جورایی کمک حال خودتون قرارشون بدید مثلا مگنت هایی که میشه روی اون ها با ماژیک یادداشت نوشت و دوباره پاک کرد رو تهیه کنید و حالا زمان داروهایی که هر کسی در خونه اگر مصرف میکنه رو روش بنویسید که یادش نره یا اون مگنت هایی که میشه با کمکشون یادداشت هایی گذاشت و روی یخچال چسبوندشون رو بخرید که میشه با استفاده از اون ها کارهای مهمی که باید انجام بدید روی کاغذ نوشته و جلوی چشمتون قرار بدید و یا برای اعضای خانواده پیغام بذارید.

مگنت برای روی یخچال

مگنت برای روی یخچال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها