|

چیدمان خانه با لامپ‌های طرح چتر دریایی/ نوآورانه خلاقانه و مسحورکننده

برای ایجاد فضایی آرام در خانه خود بهره از سادگی شگفتی‌های اقیانوس، لامپ طرح چتر دریایی بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از زیبایی‌های دنیای مد این است که در بسیاری موارد از طبیعت الهام می‌گیرد و با توجه به آنچه در هستی وجود دارد وسایل زیادی را طراحی و تولید می‌کند که علاوه بر کاربردی بودن زیبایی مسحورکننده‌ای دارند. پیشتر از این درباره یخچال طرح میوه‌ای، توالت فرنگی طرح میوه‌ای، کاناپه طرح میوه‌ای و دوش حمام با طرح کلاه کابوی صحبت کردیم و امروز قرار است درباره یکی دیگر از زیبایی‌های طبیعت صحبت کنیم که با الهام از آن چراغ رومیزی و آباژور طراحی شده است.

1

چتر دریایی گونه‌ای عروس دریایی است که از خود نور می‌دهد. آیا تا به حال رویای داشتن یک تکه از اقیانوس را در خانه خود داشته‌اید؟ فضای آرام و فریبنده چتر دریایی سیلیکونی واقعی را تصور کنید که به زیبایی در یک چراغ با طراحی زیبا شنا می‌کند.

2

دنیای مسحور کننده لامپ‌های طرح چتر دریایی 

لامپ‌های طرح چتر دریایی تلفیقی هماهنگ از هنر، تکنولوژی و طبیعت است که می‌تواند فضای زندگی شما را به سطوح جدیدی از زیبایی و آرامش برساند. در قلب برخی از این نوع چراغ‌های نوآورانه یک مخزن استوانه‌ای پر از آب قرار دارد که فضایی فریبنده‌ ایجاد و جزر و مد ملایم اقیانوس را تقلید می‌کند. چتر دریایی سیلیکونی با روشن کردن لامپ زنده می‌شود. حرکات آنها به اندازه چتر دریایی واقعی زیبا و مسحورکننده است و حس شگفتی را به محیط اطراف اضافه می‌کند.

4

جادوی تطبیق‌پذیری لامپ طرح چتر دریایی

جادو به همین جا ختم نمی‌شود؛ لامپ طرح چتر دریایی دارای چراغ‌های LED تعبیه شده در پایه آن است. این چراغ‌ها می‌توانند رنگ‌ها را تغییر دهند و فضایی جذاب و آرامش‌بخش در سراسر اتاق شما ایجاد کنند. چه به دنبال استراحت پس از یک روز طولانی هستید یا ایجاد یک فضای منحصر به فرد برای یک موقعیت خاص، یا به سادگی از زیبایی زندگی دریایی شگفت زده شوید، این لامپ شما را پوشش می‌دهد.

5

تطبیق پذیری لامپ طرح چتر دریایی آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تنظیمات مختلف تبدیل می‌کند. آن را در اتاق نشیمن خود قرار دهید تا مهمانان را تحت تاثیر قرار دهید؛ یا برای ایجاد آرامش آن را در اتاق خواب خود بگذارید؛ یا  برای الهام بخشیدن به خلاقیت و کاهش استرس این چراغ را در دفتر کار خود جای‌گذاری کنید. مهم نیست که آن را کجا قرار دهید، این لامپ تضمینی برای منبع آرامش است.

6

حالت‌های نوری متعدد را تجربه کنید

این لامپ، حالت‌های نوری متعددی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد محیط را مطابق با روحیه خود سفارشی کنید. از طرف دیگر، می‌توانید به آن اجازه دهید در طیفی از رنگ‌ها بچرخد و نمایشگری پویا و مسحورکننده ایجاد کنید که مدام توجه شما را به خود جلب می‌کند. لامپ طرح چتر دریایی چیزی بیش از یک وسیله روشنایی است؛ این یک اثر هنری است که زیبایی مسحورکننده دنیای زیر آب را به زندگی روزمره شما می آورد.

8

این لامپ برای علاقه مندان به طبیعت، عاشقان اقیانوس، یا هر کسی که به دنبال اضافه کردن آرامش و ظرافت به فضای خود است ایده آل است، این لامپ گواهی بر شگفتی‌های زندگی دریایی است. چه بخواهید فضایی آرام در خانه خود ایجاد کنید یا به سادگی از شگفتی‌های اقیانوس قدردانی کنید، لامپ طرح چتر دریایی بهترین گزینه برای دکوراسیون شما است.

9

7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی