|

جدیدترین گل مصنوعی های مد شده / اگه بگم اینارو تو بهشت ساختن دروغ نگفتم چقده خوشگلن

در این مقاله چندتا از جدیدترین گل مصنوعی های مد شده رو بهتون نشون دادیم تا با استفاده از اون ها دکور خونتون رو شیک و پیک جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که خونمون رو با وسایل زیبا تزیین کرده و دکور اون رو شیک و پیک جلوه بدیم در برخی از اوقات هم پیش میاد که دوست داریم وسایل رو نو کنیم و به قولی یه تغییر دکوراسیون بدیم که خب برای این منظور شما نیازی به این که به سراغ وسایل بزرگ در خونه برید و هزینه ی زیادی برای تغییر اون ها صرف کنید ندارید و میتونید با عوض کردن وسایل ساده هم حتی حس نو شدن رو از دکور دریافت کنید مثلا به جای این که مبلمان رو عوض کنید میتونید به سراغ جدیدترین ساعت های دیواری رفته و ساعتتون رو عوض کنید.

چرا که ساعت یه آیتم توی دید هست و مسلما همه هم متوجه میشن که شما این وسیله رو توی خونتون عوض کردید. در این بین البته که شما میتونید با اضافه کردن دکوری ها هم توی دکوراسیون و چیدمان خونتون تغییر و تحول ایجاد کنید و به جای جایگزین کردن و تعویض یه وسیله در اصل یه وسیله ی دیگه به دکوراسیون اضافه کنید مثلا برید سراغ زیباترین تابلوهای مدرن دکوراتیو و با قرار دادن و نصب اون ها روی دیوارهای خونتون یه فضای شیک و چشم نواز به وجود بیارید که هر بیننده ای با دیدنش سلیقتون رو تحسین کنه. حالا در همین راستا و برای اضافه کردن دکوری ها به خونتون میخواهیم بهتون خوشگلترین گل های مصنوعی رو که جدیدا مد شده رو نشون بدیم که میتونید از زیبایی اون ها در گوشه به گوشه ی خونتون استفاده کنید. همچنین در ادامه یه سری نکات در خصوص انواع اون ها بهتون میگیم که براتون جالب خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین گل مصنوعی

اگر درختچه ی مصنوعی میخرید باید فضاتون بزرگ باشه

خیلی از افراد دوست دارن که در دکوراسیون خونشون از دکوری های تو چشم و بزرگ استفاده کنن از این رو وقتی میخوان گل مصنوعی هم تهیه کنن ترجیحشون این هست که به سراغ اونایی برن که بزرگ هستن مثل درختچه های مصنوعی که حسابی به خونه ی شما نمای اعیونی میبخشن. پس شما میتونید برای تزیین هر جایی مثل محل کار و خونتون به سراغ این درختچه ها که شباهت بسیاری به درختچه های واقعی دارن برید. بیشتر این درختچه ها الهام گرفته از درختچه های طبیعی مثل بنجامین، شفلرا، سانسوریا، دراسنا و... هستن و در متریال اون ها از پنبه، پارچه و پلاستیک استفاده شده و بهتره که در صورتی که فضاتون بزرگه به سراغشون برید چون بالاخره جاگیر هستن. 

جدیدترین گل مصنوعی

جدیدترین گل مصنوعی

خدا تومن پول نده به سبد گل طبیعی بجاش مصنوعیش رو بخر چند سال داشته باش

در دنیایی داریم زندگی میکنیم که اینطور جا افتاده که بیشتر خانوم ها دریافت کننده ی گل هستن و خب آقایون در این زمینه یه مقدار بی نصیب هستن ولی موضوعی که وجود داره این هست که وقتی آقایون برای خانوم ها سبد گل تهیه میکنن به این فکر نمیکنن که سبد گل رو که نمیشه خشک کرد و نگه داشت و خب بعد از این که پژمرده شد باید انداختش رفت که خب شما فکر کنید که اگر گل خواستگاری و یا زایمان بوده باشه اون سبد گل و شما دوست داشته باشه که یادگاری نگهش دارید ولی مجبورید بندازیدش دور چقدر این موضوع ناراحت کننده میشه پس چاره ی کار چیه؟

چاره این هست که سبد گل های مصنوعی خریداری بشه که این روزا در زیبایی چیزی کمتر از گل های طبیعی ندارن و جوری هستن که برای سال ها میتونن موندگار باشن و حتی توی دکور خونه ی شما به زیبایی بدرخشن و اون رو شیک و پیک جلوه بدن.

جدیدترین گل مصنوعی

جدیدترین گل مصنوعی

جدیدترین گل مصنوعی

میخواهید گل مصنوعیتون گرون دیده بشه یه تک گل تهیه کنید

خب در بین گل های طبیعی یه سری از گل ها هستن که لاکچری بشمار میان و از قیمت زیادی برخوردار هستن که خب وقتی اون ها رو به شکل مصنوعی هم تولید میکنن ریزه کاری هایی که داره تهیه ی اون ها باعث میشه که در حالت مصنوعی هم گرون باشن و از این رو لاکچری به حساب بیان از این رو در صورتی که شما مایل بودید که گل مصنوعی تهیه کنید که گرون به نظر میاد حالا یا به عنوان هدیه و یا به عنوان دکوری باید به سراغ تک گل ها برید مثل رز، لیلیوم و یا ارکیده چرا که این گیاهان هم زیبا و هم لوکس هستن.

جدیدترین گل مصنوعی

جدیدترین گل مصنوعی

جدیدترین گل مصنوعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها