|

امسال چه شلواری مده؟ / ازونا نباش که خوشگلیه استایلشون خلاصه میشه تو مانتو اینا خاصن

در این مقاله در خصوص این که امسال چه شلواری مده باهاتون صحبت کرده و نمونه هایی رو که بسیار ترند شدن رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل خوب زدن یه مسئله ای هست که بسته به سلیقه و علاقه ی شما داره یعنی در صورتی که شما به مد علاقه داشته باشید میرید به سراغ دونستن اصول و قواعد اولیه ی اون و بعد با تکیه بر سلیقه و این اصول اون آیتم هایی رو که مناسب شما هست یا نیست رو تشخیص میدید مثلا تا وقتی که شما ندونید استایل ماکسیمال چیه از کجا میخواهید بدونید که با سلیقتون مچ هست یا نیست بنابراین خیلی هامون در دنیای امروز ناگزیر هستیم که تا حدودی از دنیای مد و پوشاک اطلاعات داشته باشیم تا اون استایلی که مدنظرمون هست رو بسازیم و باهاش بدرخشیم و احساس رضایت بهمون دست بده.

البته که در این بین شما باید در خصوص ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون هم اطلاعات کافی داشته باشید مثلا در صورتی که قد کوتاه هستید به سراغ مانتوهایی که قد بلند نشونمون میدن برید تا با استفاده از این مدل لباس ها قد خودتون رو بلندتر نشون داده و تعادل رو در اندامتون ایجاد کنید اون هم تنها با لباستون که خب در اصل لباس اگر خوب باشه میتونه تمام عیب و ایرادهای موجود در اندام ما رو کاور و اصلاح کنه. شما همچنین برای استایل خوب زدن نیازمند این هستید که در جریان مدهای روز هم قرار داشته باشید تا تیپ های دمده نزنید برای همین خیلی ها براشون سواله که امسال چه شلواری مده که در همین راستا و در این مقاله ما چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم تا کمکی برای خوشتیپ شدن شما کرده باشیم، پس با ما همراه باشید.

امسال چه شلواری مده

شلوارهای بوت کات همچنان مد هستن 

شلوارهای بوت کات در اصل یادآور دهه ی هفتادی میلادی هستن و از اون سالی که مد شدن تا به امسال در استایل های مختلفی مورد استفاده قرار گرفتن و حالا امسال هم با قدرت به دنیای مد پا گذاشتن و برای خودشون یه جایگاه خوب بین شلوارهای مد روز دست و پا کردن. این شلوارها از نظر ظاهری گشادی ملایمی از زانو به پایین دارن که ظاهر شیک و امروزی به شما میبخشه و دست شما رو برای استایل زدن باز میذارن. بنابراین و با این حساب میشه گفت این مدل شلوار برای اون خانوم هایی که به دنبال یه شلوار شیک و مد روز هستن بسیار گزینه ی مناسبی هست و خب از اونجایی که تنوع در رنگ و جنس هم در این مدل از شلوارها بسیار زیاده میتونه پاسخگوی سلیقه های متفاوت هم باشه و شما میتونید بدون تامل به سراغش برید.

امسال چه شلواری مده

شلوارهای طرح دار مدرن و امروزی با حال و هوای بهاری

بهار و تابستون فصل هایی هستن که خوراکه استفاده از رنگان و باید در اون ها شیرجه زد توی دنیای رنگ ها و هر رنگی رو تست کرد از روشن بگیر تا تیره چرا که همه ی رنگ ها در این دو فصل زیبایی خودشون رو دارن و دست شما برای انتخاب محدود نخواهد بود حالا میخواد رنگ لاک ناخنتون باشه یا رنگ شلوار و لباس که در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که طرح و اشکال هم در این رنگ ها خودنمایی میکنن و ابراز وجود یعنی شما هم میتونید رنگی باشید و هم طرحدار به همین دلیل هست که استایل های فلورال و یا گل گلی در این دو فصل طرفدارهای زیادی دارن.

امسال چه شلواری مده

شلوار کتان یه انتخاب خاص و سرسنگین

شلوارهای کتان به علت راحتی و تنوع بالایی که دارن میتونن هر استایلی رو شیک کنن و در بین خانوم ها  آقایون هم طرفدارهای خودشون رو دارن و مهم نیست که چه سال و دوره ای باشه در کل این مدل از شلوارها همیشه مد هستن و جایگاه خودشون رو در بین پوشاک دارن و به همین دلیل امسال هم دوباره مد شدن و رنگ های خنثی مثل کرم، سفید، خاکستری و بژ بسیار پرطرفدار هستن البته که رنگ های شاد هم با توجه به مد شدن استایل های رنگی دارن دیده میشن و در کالکشن های مختلف عرضه شدن مثل آبی روشن، صورت، سبز، زرد و... پس با خیال راحت به سراغ او ها برید.

امسال چه شلواری مده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها