|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون / گوشیه زیر ده تومن فقط اینا باتریشونم 6 هزاره

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا تصمیم گیری جهت خرید رو برای شما راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که تکنولوژی در اون حرف اول رو میزنه و یه یه موضوع بسیار جذاب محسوب میشه و افراد در این دوره و زمونه علاقه ی زیادی بهش نشون دادن که خب در این بین گوشی هم تکنولوژی های مربوط به خودش رو داره و این وسیله ی الکترونیکی کوچک از موقعی که در ساده ترین حالت خودش اختراع و عرضه شد به شکل یه شگفتی بوده تا امروز که در مدل های هوشمند و پیشرفته تولید میشه و خب میشه اون رو یکی از بهترین اختراعات بشر بشمار آوورد چرا که بالاخره شما با استفاده از اون میتونید با یه فرد تو یه قاره ی دیگه ویدیوکال داشته باشید که این واقعا جالب و هیجان انگیزه و یکی از کوچکترین کارهایی هست که میشه باهاش انجام داد مثلا خیلی ها در این بین کارهاشون آنلاین هست و با استفاده از این وسیله اون ها رو سر و سامون میدن مثل تریدرها که باید به دنبال بهترین گوشی برای ترید باشن، پس هر قشری میتونه گوشیه مخصوص به خودش رو داشته باشه.

از اون جایی هم که تنوع در بازار موبایل بسیار زیاده شما میتونید اون گوشی که مدنظرتون هست رو با استاندارهایی که براتون مهمه رو پیدا کنید و سرتون بی کلاه نمیمونه و در این بین هم اصلا فرقی نمیکنه که بودجه تون چه مقدار باشه یعنی در حد بهترین گوشی تا 5 میلیون باشه و یا تا 50 میلیون دقت کنید که باید بهترین بازار نصیب شما بشه که خب برای این منظور می بایست در زمینه ی شناخت گوشی های موجود در بازار اطلاعات کافی داشته باشید یعنی بدونید که در حال حاضر اگر هشت میلیون میخواهید برای گوشی از برند سامسونگ هزینه کنید بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون در بازار امروز کدوما هستن که ما در این مقاله برای این که کارتون رو راحت تر کنیم چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی A24 4G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصول از بهترین سامسونگ تا 8 میلیو در بازار امروز یعنی گلکسی A24 4G که تونسته با کیفیتی که ارائه میده بین رقبای خودش حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه. این گوشی دارای وزن 195 گرم هست و از این رو سبک و خوش دست بشمار میاد. کمپانی کره ای برای اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده از نوع سوپر امولده که این عالیه همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در گوشی با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد.

دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و در وجود نور میتونن کیفیت خوبی از خودشون ارائه کنن. برای پردازنده ی این محصول از یه تراشه ی Helio G99 مدیاتک استفاده شده که برای کارهای روزره قدرت خوبی داره. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی F14 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

نوبت به محصول دوم در لیست این مقاله رسید یعنی گلکسی F14 5G از ارگونومی خوبی برخورداره و با توجه به قیمتش برای خودش اسم و رسم در کرده. کمپانی سامسونگ برای این گوشی خودش یه پنل نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که رزولوشن اون فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و اسکرول خوبی داره و شما میتونید برای تماشای فیلم هم روی اون حساب باز کنید.

دوربین اصلی گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و با توجه به قیمت میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن و کیفیت قابل قبولی ارائه بدن. در زمینه ی پردازنده برای محصول از یه تراشه اگزینوس 1330 استفاده شده که قدرت پردازشیش بد نیست. اما نقطه ی عطف این محصول باتری 6000 میلی آمپر ساعتیش هست که در صورت استفاده ی نرمال و عادی میتونه تا دو روز  بدون شارژ زدن براتون کار کنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی A05s از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

و اما نوبتی هم که باشه نوبت گلکسی A05s هست که از زمان عرضه تا به امروز برای خودش طرفدارهای زیادی پیدا کرده که تا حدودی به خاطر سبک وزن بودن و خوش دستیش هست چون تنها 194 گرمه. این محصول یه صفحه نمایش اندازه ی 6.7 اینچ داره که رزولوشن اون فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 90 هرتزه و شما میتونید از به اجرا در آووردن بازی ها و دیدن فیلم و محتواهای مختلف در اون لذت ببرید.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی Snapdragon 680 کوالکام که میتونه بازی هایی با گرافیک متوسط رو برای شما به اجرا دربیاره. دوربین اصلی سنسو 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها