|

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون / باتریش 6000 ظرفیت داره یعنی 2 روز بی شارژ کار میکنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده ی شما از گوشی چقدره و در طول روز چه مقدار زمان برای این موضوع میذارید یعنی از اون دسته ای هستید که گوشی رو تنها برای تماس و پیام دادن و چک کردن پیام ها استفاده میکنید یا عشق عکاسی در هر لحظه و هر زمان هستید و انگار گوشی حکم یه همراه رو داره براتون که هر لحظه باید لحظاتتون رو ثبت و ضبط کن8 و یا اصلا عشقه بازی هستید و دنبال یه گوشی برای بازی هستید که در این بین باید به سراغ بهترین گوشی برای گیمینگ برید که از پردازنده ی خوبی برخوردار باشه تا بتونه بازی های مختلف و سنگین رو برای شما به اجرا دربیاره که خب پیدا کردن یه همچین محصولی در این بازار متنوع اصلا کار سختی نیست.

ولی خب باید یه شکارچی ماهر باشید که به شکار میره تا بهترین ها رو از آن خودش کنه و در این بین اهم اصلا فرقی نداره که سلاح شکارش اسلحه هست و یا تیرکمون چون مهارتش بالاست یعنی فرقی نمیکنه که بودجه ی شما چقدر باشه در حد بهترین گوشی تا 6 میلیون باشه و یا 60 میلیون باشه اصلا مهم نیست چون شما قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارید و میتونید تشخیص بدید که چه گوشی با استانداردهای شما همخونی داره و میتونه براتون مناسب باشه حالا ما هم در این راستا و برای این که بهتون کمک کرده باشیم تا خرید راحت تر و بهتری داشته باشید میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با مشخصات اون ها آشنا بشید و تصمیم گیری بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

Redmi Note 12S از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

بریم به سراغ اولین محصول از بهترین های شیائومی تا 12 میلون یعنی Redmi Note 12S که از زمان عرضه تا به امروز برای خودش طرفدارهای زیادی کسب کرده. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولد هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در این نمایشگر با کم ترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد. 

در زمینه ی پردازنده هم یه تراشه ی Helio G96 تعبیه شده که در بین رقبای خودش از قدرت پردازشی مناسبی برخورداره. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیسکلی داره که کیفیت خوبی رو از خودشون به نمایش میذارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه تا دو روز بون شارژ هم دووم بیاره.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

POCO C40 از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به دومین محصول در لیست این مقاله یعنی POCO C40 که با وزن 204 گرم نسبتا گوشی سبک و خوش دستی هست. کمپانی چینی برای صفحه نمایش اون یه پنل به اندزاهی 6.71 اینچ استفاده کرده که بزرگه و تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون جذابیت خاصی داره و کیفیت تصویر و رزولوشن اون در حد قیمتش مناسبه.

کمپانی برای پردازنده ی اون از یه تراشه ی JLQ JR510 استفاده کرد که برای کارهای روزمره قدرت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و در نور میتونن عکس و فیم های خوب بگیرن و لحظاتن شما رو به زیبایی ثبت و ضبط کنن. اما نقطه ی عطف این محصول باتری اون هست که با 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت عرضه میشه و میتونه از خودش طول عمر و دوام قابل قبولی نشون میده.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی 12 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که میخواهیم در این مقاله بهتون معرفی کنیم یعنی ردمی 12 که در بین بهترین های بازار تا 12 میلیون برای خودش اسم و رسم در کرده و طرفدار و خواهان بسیار داره. این گوشی دارای 200 گرم وزن هست و از طراحی به روز و مدرنی برخورداره که این موضوع یکی از دلایل محبوبیت اونه. قاب پشتی این گوشی از شیشه هست و جذابیت خاصی داره و به شما حس گوشی های پرچمدار رو میده. نمایشگرش یه پنل به اندازه ی 6.79 اینچ هست که بزرگه و رزولوشن فول اچ دی پلاس داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه. این گوشی همچنین نسبت به پاشش آب و در مقابل گرد و غبار از خودش مقاومت نشون میده.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی 12 نانومتری مدیاتک هلیو G88 هست که برای کارهای روزمره عالیه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپیسکلی داره. باتری هم از 5000 میلی آ؛مپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها