|

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون / با اینا وقتی یه برنامه ی سنگین باز میکنی هنگ نمیکنن

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا انتخاب و خرید رو برای شما راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سر به بازار موبایل بزنید و یا با یه سرچ ساده توی گوشیتون متوجه میشید که این روزا دو تا غول بزرگ موبایل یعنی شیائومی و سامسونگ بازار موبایل رو توی کشور ما تو دستشون گرفتن و در حال حاضر گوشی های مختلف از بهترین گوشی تا 3 میلیون و بالاتر رو تولید میکنن و یه عالمه کاربر دارن که همیشه با هم سر این که کدوم بهتره کل کل دارن و آخر هم به یه نتیجه ی واحد نمیرسن که سامسونگ بهتره یا شیائومی ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره اینه که شما تکلیفت برای خرید مشخص باشه یعنی در صورتی که میخواهید از هر کدوم از اوین دو برند خرید کنید تصمیمتون قطعی باشه و بدونید که میخواهید به سراغ کدوم یکی برید.

چون برخی از اوقات پیش میاد که شما دنبال بهترین گوشی تا 10 میلیون هستید و بر فرض مثال هم میخواهید که برندش شیائومی باشه ولی وقتی که میرید تو دل بازار فروشنده ها یه جوری رای شما رو میزنن و یه گوشی از برند سامسونگ رو بهتون معرفی میکنن و خب شما با یه تصمیم آنی نظرتون رو عوض میکنید و به سراغ خرید میرید که امیدواریم براتون پشیمونی پیش نیاد ولی خب نمیشه که تنها با حرف های فروشنده ای که هدفش فروش هست تصمیم گیری کنید بنابراین بهتره که قبل از هر چیزی تصمیم قطعی خودتون رو با مطالعه و تحقیق گرفته باشید تا مشکلات اینچنینی براتون پیش نیاد حالا تو این مقاله ما هم برای این که بهتون کمک کرده باشیم تا تصمیم راحت تر بگیرید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصول از بین بهترین های سامسونگ تا 8 میلیون یعنی گلکسی M13 که از طراحی زیبایی برخورداره و طرفدارهای زیادی داره. سازنده ی کره ای برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 60 هرتزه. برای پردازنده ی این محصول از یه تراشه ی Samsung Exynos 850 استفاده شده که برای کارهای روزمره و به اجرا درآووردن بازی های سبک عملکرد خوبی داره. 

در زمینه ی دوربین هم برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیت خوبی ارائه میکنن و میتونید عکس و فیلم های خوبی رو باهاشون ثبت و ضبط کنید. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی A15 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به دومین محصول که بی شک میشه به عنوان یکی از بهترین های سامسونگ تا 8 میلیون ازش اسم برد یعنی گلکسی A15 که از محبوبیت بالایی هم برخورداره. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ بهره گرفته که از نوع سوپر امولده و رنگ ها رو به خوبی پشتیبانی میکنه و همچنین روشنایی خوبی هم داره و کار کردن باهاش زیر نور آفتاب هم سخت نخواهد بود.

قدرت این محصول در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی MediaTek Helio G99 تامین میشه که عملکرد خوبی داره و برای به اجرا درآووردن گیم های سنگین هم در برخی از مواقع میتونه خوب باشه. برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه تراشه ی 13 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت خوبی دارن و عکس و فیلم های زیبایی رو تحویل میدن. باتری این محصول هم از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که میخواهیم در این لیست به شما معرفی کنیم یعنی گلکسی A14 که صفحه نمایشش نسبت به نسل قبلیش یه مقدار بزرگتره و به 6.6 اینچ رسیده بنابراین در صورتی که صفحه نمایش کاربردی با اندازه ی بزرگ میخواهید این محصول براتون خوبه چرا که بازی کردن و فیلم دیدن تو یه همچین گوشی به مراتب جذاب تره. پردازنده ی این گوشی یه تراشه ی اMediaTek MT6833 Dimensity 700 هست و قابلیت خوبی از خودش ارائه میده. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم قابل قبولی داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بخدا ایمیلمو نشون ملت بدی برو فاتحه تو بخون ارسالی در

    داداش تو که میگی این گوشیا برنامه های سنگینو بدون هنگ بالا میارن m13 چجوری اومده؟
    الان گوشی من m31sهست که تراشه اش زود داغ میکنه
    ام تا قبل از اینکه داغ نکنه عین جت برات کار میکنه
    اما چیزایی که این گوشیه منو شاخ کرده باتری۶۰۰۰ میلی آمپریش هست و دوربین ۶۸ مگاپیکسلی هست
    از نظر من بهترین سری سریAسلمسونگ هستش
    البته شایدم ام ۱۳ از گوشی ما قوی تر باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی