|

خوشگلترین مدل های ست سرویس بهداشتی طلایی / اینجوری دستشویی بهت حس لاکچری بودن میده!

نونوار کردن سرویس بهداشتی هم تو عید اهمیت داره که شما خانوم خوش سلیقه با انتخاب ست های طلایی میتونید لاکچری بودن رو به این فضا ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا وقتی شما خونتون رو خوشگل می کنین، تنها هال و پذیراییش نیست که اهمیت داره و تموم فضاها از حمام و دستشویی گرفته تا اتاق ها و آشپزخانه باید تمیز و آراسته و خوشگلاسیون شده باشند. چرا که شما وقتی تموم خونه رو هم با لوازم گرون و چیدمانی ایده آل و چشمگیر پر کنید، اما مثلا وقتی یکی میاد خونتون و پا تو سرویس بهداشتی میذاره با نما و رایحه ای ناخوشایند مواجه بشه، قطعا هر آنچه که از خونتون دیده تو یک ثانیه از جلو چشمش پاک میشه و فقط انرژی بد و آلودگی که تو دستشویی میبینه حالش رو بد میکنه.

ست سرویس بهداشتی طلایی

اما این رو هم باید یادتون باشه که فقط تمیزی سرویس بهداشتی و حمام نیست که اهمیت داره و در واقع این دو فضا هم نیاز به زیباسازی و دیزاین دارند که خب با وسایل مخصوص به خودشون این کار انجام میشه. اما از اونجایی که هر فضا دکور خاص خودش رو داره، قطعا تو این دو محیط نمیتونیم بیایم مبل بچینیم که! پس باید بریم سراغ لازمی که مناسبشونه اما در رنگ و رخ هایی قشنگ و برازنده.مثلا ست های سرویس بهداشتی که همه عناصر رو دارند میتونن سرویس بهداشتی خونه شما رو تکمیل کنند، اما اینکه چه مدلی و با چه جنسی انتخاب بشن کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارند. مثلا در این مطلب ما میخوایم نمونه هایی از ست سرویس های طلایی رنگ استقبال کنیم که مورد پسند بسیاری از بانوان در سال جدید قرار گرفته. در ادام با ما همراه باشید تا ببینیم این جذابا چقدر میتونن فضا رو متحول کنند.

ست سرویس بهداشتی طلایی

ست های سرویس بهداشتی از چه عناصری تشکیل شدن؟

ست های سرویس بهداشتی میتونن انواع مختلفی داشته باشند که بسته به نیاز شما خریداری میشن. مثلا اینکه ست شما میتونه تنها از چند تیکه اصلی مثل جا صابونی، جا مایعی، جا مسواکی و جا دستمالی ، برس تنظیف، سطل درب دار تشکیل بشه، و یا اینکه آیتم های دیگری همچون شلف و آینه و جا حوله ای و غیره هم داشته باشه.

ست سرویس بهداشتی طلایی

چرا ست سرویس بهداشتی طلایی بخریم؟

اما در ابتدای متن در رابطه با ست های طلایی صحبت کردیم و تصاویرشون رو هم می بینیم. در یکی از پرطرفدارترین مدل‌ های اکسسوری حمام و دستشویی، ست سرویس بهداشتی لوکس می باشد. اما به جز ست لوکس و لاکچری، ست سرویس بهداشتی نیز ظاهری فریبنده و جذاب داره که خب رنگ طلایی خاص و کمیابه و حتی تو ست ها میتونه باعث بشه که سرویس بهداشتی هنم نمایی زیباتر پیدا کنه. چرا که طلایی رنگیه که تو هر وسیله ای استفاده بشه، میتونه اون وسیله رو لوکس و تجملاتی نشون بده.

ست سرویس بهداشتی طلایی

از طرفی هم اگر برای آیتم هایی همچون پادری از رنگ های مکمل طلایی استفاده کنیم، در واقع شما یک دکوراسیون جذاب رو برای این قسمت انتخاب کردین که خیلی به چشم میاد. تو سال اخیر توجه به تم رنگی در وسایل خونه اهمیت بیشتری پیدا کرده که خب خوشبختانه برای ست های سرویس بهداشتی هم این رنگ ها و زیبایی فراهم شده.

ست سرویس بهداشتی طلایی

خوشگلترین ست های سرویس بهداشتی طلایی رنگ

1- ست های بهداشتی با طرح طلایی: محصولاتی مثل دستگیره‌ ها، پرده‌ های توالت، جای دستمال‌ کاغذی ها با رنگ طلایی که دارند میتونن به فضای شما شیکی ببخشند.

2- سطوح پوشش‌ دار طلایی رنگ: استفاده از یکسری سطوح با پوشش طلایی مثل دستشویی، سینک، و وان حمام میتونه به فضای بهداشتی شما یه جلوه لوکس و ملموس بده.

3- لوازم تزیینی بهداشتی به رنگ طلایی: مثلا مثل دستگیره‌ ها، شمعدان‌ ها، سبدهای گل، و دیگر عناصر تزیینی با پوشش طلایی رنگ در واقع به دستشویی یا حمام شما شکوه میبخشند.

4- کمد دستمال و لوازم بهداشتی با فریم طلایی: کمد‌های دستمال و لوازم بهداشتی که فریم طلایی دارند به فضای بهداشتی میتونن زیبایی رو هدیه بدن.

5- سطل زباله طلایی: استفاده از سطل زباله با پوشش طلایی میتونه جلوه‌ ای شیک و یونیک به دستشویی بده.

6- شیرآلات و لوازم سینک به رنگ طلایی: شیرآلات و لوازم سینک با رنگ طلایی هم میتونن به شکل قابل توجهی فضای مورد نظر شما رو بولد کنند.

ست سرویس بهداشتی طلایی

ست سرویس بهداشتی طلایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها