|

چمدان مسافرتی جدید / مردم عقلشون به چشمشونه با فامیل میری سفر چمدون کهنه نبر اینا مده

در این مقاله چندتا از چمدان های جدید مسافرتی رو بهتون نشون دادیم تا انتخاب و خرید رو در این زمینه براتون راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای خیلی از افراد مهم هست که وسیله هایی که دارن روی مد باشه و جدید و یه جورایی خیلی ها استفاده کردن وسایلی رو که قدیمی شدن و از مد افتادن رو دوست ندارن که خب حق هم دارن چون این روزا اگر بخواهی اینجور وسیله ها رو استفاده کنی مردم فکر میکنن که از سر نداری هست مثلا در صورتی که به جای جدیدترین ظروف آجیل خوری ظرف هایی رو که ماله چند سال پیش هست و البته تمیز و سالم هست رو استفاده کنید شاید مهمون هایی که میان خونتون خیال کنن که شما از حال دنیا غافل هستید و زیاد به وسلیه مسیله های خونه اهمیت نمیدید که خب اینجوری انگار دیگه بهتون به چشم یه کدبانو نگاه نمیکنن.

البته که در این مثال ظروف شما سالم بود یه سری وقت ها هست که شما باید ناگزیر یه سری از وسیله ها رو عوض کنید حتی اگر خودتون نخواهید چون دیگه اون وسیله ها رو نمیشه سالم حساب کرد مثلا خیلی ها میگن که هر سال بهتره که روتختی رو عوض کنید چون این آیتم شاید در ظاهر سالم باشه ولی از لحاظ بهداشتی بهتره که عوض بشه که حالا در این بین چه ایرادی داره که از بین روتختی های جدید و شیک خرید داشته باشید تا علاوه بر این که بهداشت رو رعایت میکنید روی مد هم باشید. بنابراین روی مد بودن همیشه هم بد نیست حالا توی این مقاله برای این که در زمینه ی دیگه ای روی مد باشید میخواهیم در خصوص چمدان های جدید مسافرتی صحبت کنیم و نمونه هایی از اونا رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که لازمه در خصوص اون ها موقع خرید بدونید رو بازگو کنیم، پس با ما همراه باشید.

چمدان های جدید مسافرتی

چرخ های چمدون رو چک کنید

یکی از مزیت هایی که چمدون داره چرخ های اونه که حمل و نقلش رو آسون و راحت میکنه و شما میتونید توی ترمینال، فرودگاه و هر مسیری به راحتی آب خوردن و بدون هیچ گونه زحمتی چمدون رو به کمک چرخ های اون جابجا کنید بدون این که باری روی دوش شما باشه بنابراین خیلی مهم هست که این بخش از چمدون سالم و البته با دووم باشه بنابراین موقع خرید دقت و توجه ویژه ای به چرخ ها داشته باشید.

چمدان های جدید مسافرتی

چمدان های جدید مسافرتی

قابلیت افزایش حجم اون رو بررسی کنید

بعضی از چمدون ها هستن که دارای قابلیت افزایش حجم اند و با باز کردن یه زیپ فضای داخلیه اون ها بیشتر میشه. احتمالا براتون پیش اومده باشه که موقع برگشتن از سفر حجم وسایلتون حالا به علت خرید و این داستانا بیشتر میشه و بنابراین به فضای بیشتری برای جا دادن اون ها توی چمدون نیاز دارید که در صورتی که چمدونتون قابلیت افزایش حجم رو داشته باشه این موضوع دیگه براتون مشکل بشمار نمیاد و میتونید به راحتی هندلش کنید.

بنابراین موقع خرید چمدون حتما این نکته رو در نظر بگیرید چمدونتون از این قابلیت برخوردار باشه. البته این رو هم یادتون نره که در صورت افزایش حجم چمدونتون دیگه نمیتونید اون رو توی هواپیما و یا وسایل نقلیه ای مثل اتوبوس بالای سرتون بذارید.

چمدان های جدید مسافرتی

چمدان های جدید مسافرتی

ضد آب بودن چمدون رو چک کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص خرید چمدون باید به اون توجه کند اینه که چمدون شما باید از مواد ضدت آب ساخته شده باشه و یا یکی از لایه های داخلی اون ها در مقابل نفوذ رطوبت مقاوم باشه چون مسلما دوست ندارید که توی سفر با بارش بارون با لباس های خیس تو چمدون مواجه باشید البته این موضوع فقط به بارون مربوط نمیشه برخی از اوقات ممکن هست که چمدون در طول سفر تو یه جای مرطوب باشه و یا طی اتفاقات ناگهانی خیس بشه که خب در نهایت لباس هاتون هم خیس خواهد شد که مسلما اینو نمیخواهید.

البته در صورتی هم که چمدونتون این قابلیت رو نداشت باید حواستون رو جمع کنید که برای جلوگیری از مرطوب شدن و کثیفی اون از کاورهای پلاستیکی مخصوص چمدون استفاده کنید .

چمدان های جدید مسافرتی

چمدان های جدید مسافرتی

قفل چمدون سفت و محکم باشه

چمدون ها از قفل های مختلفی برخوردارن که بعضیاشون تنها برای فضای اصلی و برخی دیگه برای یه سری از جیب هاشون قفل دارن که خب باید با توجه به نیازتون مدل قفل و این که کجا باشه رو برررسی کنید و هرگز به سراغ چمدون هایی که قفل ندارن نرید.

چمدان های جدید مسافرتی

چمدان های جدید مسافرتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی