|

استایل های جذاب با وست برای عید 1403 / جلیقه ی سوزن دوزی با دامن پلیسه مد جدید امسال

در این مقاله چندتا استایل رو با وست برای عید بهتون نشون دادیم که میتونید به سراغ اون ها برید تا شیک و پیک به نظر برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این  روزا برای خیلی ها مهم هست که که شیک و پیک و خوشتیپ باشن که خب برای این منظور نمیشه که فقط به سلیقه ی خودشون متکی باشن و برای رسیدن به یه استایل خوب باید یه چیزایی از مد و فشن بدونن که خب در صورتی که شما هم میخواهید یه استایل خوب داشته باشید از این قاعده مستثنی نیستید که مثلا باید این روزا که ساعت هوشمند ترنده اصول ست کردن ساعت هوشمند با انواع لباس رو بدونید تا با انتخاب درست ظاهرتون رو خاص جلوه بدید اون هم تنها با یه آیتم کوچک که البته اکسسوری بشمار میاد و در صورتی که امروزی و مدرن باشید قدرت اکسسوری ها رو درک خواهید کرد.

پس دیگه گذشت اون دوره ای که بر فرض مثال آیتم های بزرگی مثل مانتو فقط مدنظر بودن این روزا شما باید ریزترین موراد رو هم توی استایلتون در نظر بگیرید و اونا رو به درستی مورد استفاده قرار بدید مثلا برای انتخاب کفش که یه آیتم اصلی هست باید به سراغ کفش هایی که پا رو ظریف تر نشون میدن تا از این طریق در صورتی که به عنوان یه خانوم پاهای بزرگی دارید با کفش اون ها رو متعادل تر نشون بدید چون ما با پوشش میتونیم خیلی از مواردی که توی انداممون اذیتمون میکنن رو اصلاح کنیم و این معجره و قدرته پوشش هست. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که میخواهیم در طی اون برای این که هر  چه بیشتر با مد روز آشنایی داشته باشید به چند استایل با وست بپردازیم که برای عید میتونید به سراغشون برید، پس با ما همراه باشید.

استایل با وست

با دامن پلیسه و وست یه استایل جسورانه داشته باشید

در صورتی که مایل هستید برای بهار خودتون یه استایل منحصر به فرد داشته باشید یه پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم و اون تست کردن وست در کنار دامن پلیسه هست؛ شک نکنید که با این استایل وارد هر جمعی که بشید همه ی نگاه ها به شما خیره خواهد شد چرا که شما به سراغ یه تیپ جسورانه رفتید که البته امسال حسابی مد شده ولی خب شاید هر کسی شجاعت این که اون رو تست کنه رو نداشته باشه. ولی خب این تازه شروع استفاده از دامن پلیسه در استایل هاست چون قراره این مدل دامن در استایل های مختلف فصل های گرم خودنمایی کنه.

استایل با وست

وست با لنین سوزن دوزی قراره استایل شما رو گرون نشون بده

از اون جایی که یه بخش بهار، عید و عید دیدنی اون هست خیلی مهمه که تو این رفت و آمدها یه تیپ شیک و خاص داشته باشید که خب بهترین انتخاب میتونه یه استایل رسمی باشه که هم توی مهمون هایی عید باهاش حسابی بدرخشید و هم در مناسبت های دیگه و قرارهاتون. که خب توی استایل های رسمی استفادده از دامن اونقدرا جالب نیست در عوض شلوار های راسته که پارچه ی شق و رقی دارن بسیار بهتره و از محبوبیت بالایی برخورداره. پس در صورتی که میخواهید استایلتون فاخر و رسمی به نظر برسه توصیه ما به شما رفتن به سراغ وست در کنار این مدل شلوارهاست که وست های لنین سوزن دوزی شده میتونن یه انتخاب عالی باشه برای این منظور. برای تکمیل کردن استایلتون هم پیشنهادمون کفش های پاشنه بلند هست.

استایل با وست

سر کژوال پسندها بی کلاه نمیمونه

خب شاید در قسمت قبلی با خودتون گفته باشید تکلیف اونایی که دنبال استایل کژوال و راحت برای بهار و تابستون خودشون هست چی میشه که باید در جواب به شما بگیم که جای نگرانی نیست چرا که شما میتونید برای امسال یکی از بهترین استایل های کژوال رو که توی عمرتون لنگه اش رو ندیدید رو داشته باشید و ازش برای مهمونی ها و دورهمی های دوستانه توی کافه و هر جای دیگه ای استفاده کنید. حالا شاید براتون جالب باشه که این استایل چیه که باید بگیم استفاده ی وست در کنار شلوار جینه که میتونن بوت کات و مام استایل باشن تا استایلتون زیباتر دیده بشه. ولی دقت کنید که وست انتخابیتون زیادی زرق و برق نداشته باشه تا سادگی در عین زیبایی توی استایلتون حفظ بشه.

استایل با وست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها