|

مانتو بهاره شیک / امسال هر کدوم از این تیپا رو بزنی لاکچری ترین بانوی فامیلی

واسه عید هر مانتویی نمیشه پوشید اما همه ما دلمون میخواد زیباترین ظاهرمون رو داشته باشیم که در اینجا با جذاب ترین کالکشن های بهاره آشنا میشیم

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- باورم نمیشه اما آخر این ماه عیده! بله عید نوروز قشنگمون از رگ گردن بهمون نزدیک تر شده و خیلی از خونواده ها تو رفت و آمد خرید های عید هستند. اخه میدونید که ما ایرانی ها رسم داریم که در حد توانمون هر چیزی که میتونیم رو برای شروع سال نو، نو کنیم. لباس در درجه اول این رسم قرار داره و هر خونواده ای از بزرگ تا کوچیکش سر تا پا لباس نو میخوره تا برای عید دیدنی های این ایام استایلی جدید و پوشیده نشده داشته باشه. 

تو تیپ خانوما اونچه که بیشتر از همه اهمیت داره مانتو هستش. خیلی از بانوان اصلا اول مانتو رو میخرن و بعد طبق اون سبک و رنگ مانتویی که خریداری کردن باقی آیتم های استایلشون رو هم چیدمان می کنند. تا همین چند سال پیش مانتو کتی فقط میون مامانا دیده میشد و تازه اونهم اگه میخواستن یه استایل خیلی رسمی و مجلسی طور بزنن از مانتو کتی استفاده میکردن! در حالی که می بینیم دو سه سالی میشه، مخصوصا امسال مانتو کتی ها رنگ و رخ دیگه ای به خودشون گرفتن و اونقدری طرح دار و خوشگل شدن که دختر خانوما حتی اونهایی که کژوال پوش بودن هم قلقلک خوردن که برن سراغ تیپ های این سبکی. 

اما قطعا مانتو مناسب عید فقط مانتو کتی نیست و ما در این مطلب قراره با انواع استایل های مختلف با مانتو های مدل مختلف آشنا بشیم که زیباییشون حد و امان نداره. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو کتی شیک ترین مدل مانتو واسه عید

همونطور که بالاتر گفتیم، مانتو کتی از دست مانتوهایی محسوب میشه که زیباییش با هر سبک شلوار و شالی حفظ شده هستش. مثلا شما میتونید از یک مانتو کتی صورتی همراه با شلوار دمپای بغل چاک استفاده کنید که واقعا یه ساتیال شیک دخترونه رو میسازه.

از طرفی هم مانتو کنی هایی که دارای طرح بیشتر هستند رو میشه با شلوار های پارچه ای قد نود و یا بلند تر ست کرد که میتونه یه ظاهر شیک و مجلسی براتون بسازه. این سبک از تیپ هم دخترونه هستش و هم خانومانه، که باعث میشه تا بانوانی که خیلی مجلسی پسند نیستن نیز به سمت این سبک از تیپ ها برن و خوششون بیاد.

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو بهاره گلدار اما نه به سبک عهد بوقی

داریم میریم تو فصل بهار. بهار ناخودآگاه ما رو به سمت و سوی رنگ های شاد و سبز روشن و گل های دلبرانه میبره که خب همه اینها باعث به وجود اومدن حسی زیبا و دلنشین خواهد شد. از اونجایی که انسان و طبیعت به هم گره خوردن، آدما از این نشونه های بهاری برای عناصر مختلف در زندگیشون استفاده می کنند که خب لباس پوشیدن یکی از مهمتریناشه. 

شما بانوی خوش سلیقه میتونید با استفاده از مانتو های طرح گل که رنگ های شادی هم دارند این طروات و جذابیت رو در خود ایجاد کنید تا هم خودتون و هم طرافیانتون حس و حال بهار و قشنگیاش رو ببینید.

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو به سبک شومیز؛ واسه عید خیلی خنک و راحتن و البته خوشگل

شومیز تو بهار و تابستون خیلی طرفدار داره. شومیز ها هم مجلسی هستن و هم استایل خیابونی که خب شما هم میتونید از مدل های مجلسیشون استفاده کنید و برای مهمونی های عیدانه کمک بگیرید تا خوشتیپ ترین شید،. و هم اینکه میتونید از مانتو های سبک شومیز استفاده کنید و با انواع و اقسام شلوار ها و کفش و کتونی ها ست نمایید. از خوبی های شومیز همینه که با هرررر مدل و قد و رنگ شلواری عالی میشه و از طرفی هم اونقدری دست شما رو باز میزارند که میتونید با انواع شلوار ها اونها رو امتحان کنید و ازشون لذت ببرید. فقط به اینکه سلیقه شما چیه و اندامتون چه سازه بستگی داره تا مدل مناسبتون رو انتخاب کنید.

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو مجلسی واسه استایل های خیلی سنگین

شای بگید خب مجلسی و کنی که شبیه به هم هستند که خب در اینجا باید بگیم خیر! مدل مانتو های مجلسی اغلب با مروارید دوزی و جواهردوزی هایی که دارند مناسب محافلی هستند که به شدت رسمیه و اصلا جای مانور هیچ لباس کژوالی نیست. مانتو های مجلسی بیشتر هم در رنگ های مثل مشکی و سرمه ای دیده میشن تا بتونن اون سر سنگینی که دارند رو حفظ کنند. 

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو بهاره مناسب عید

مانتو بهاره مناسب عید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی