|

مانتوهای جدید نوروز 1403 / این دلبر قشنگا تو اینستاگرام مد شدن و قراره زیاد ببینیشون

در این مقاله نمونه ای از مانتوهای جدید نوروز 1403 رو که مد شدن رو بهتون نشون دادیم که میتونید به فکر خرید اون ها باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک و پیک بودن این روزا از نون شب هم واجبه چرا که این روزا در صورتی که شما به آراستگی خودتون نرسید و ژولیده حاضر بشید احتمال این که حتی بتونید با آدم های دیگه هم کلام بشید هم خیلی کمه چرا که افراد دوست دارن که با آدم هایی معاشرت کنن که ازشون یه چیزی یاد بگیرن مثلا از یه آدم خوش استایل میشه چطور تیپ زدن رو یاد گرفت ولی از یه آدمی که اصلا به سر و شکل و لباسش اهمیت نمیده نمیشه همچین چیزی رو یاد گرفت بنابراین براتون مهم باشه چی میپوشید و چطور ظاهر میشید و در این بین از ترندها و مدهای روز هم اطلاع داشته باشید مثلا دونستن این که کفش های پاشنه بلند ترند چطور هستن میتونه در مواقع خریدن کفش بهتون یادآوری کنه که برای به روز دیده شدن به سراغ چه مدل کفشی برید.

البته که در این بین هم باید از این که چه چیز هایی بهتون میاد و چه چیز هایی بهتون نمیاد هم اطلاع داشته باشید و بعد با توجه به اون ها به سراغ انتخاب کردن برید مثلا شما باید در صورتی که رنگ پوستتون سفید هست بدونید که بهترین رنگ لباس برای پوست سفید باید چه شکلی باشه تا با انتخاب اون ها زیباتر و خاص تر جلوه کنید و یا در صورتی که لاغر هستید باید بدونید که چه لباس هایی شما رو لاغرتر نشون میدن تا به سراغ پوشیدن اون ها نرید و اینجوری تعادل در ظاهر و استایلتون بهم نریزه. حالا در خصوص روی مد بودن در این مقاله میخواهیم در خصوص مانتوهای جدید 1403 که مد شدن براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید تا در صورت علاقمندی امسال به سراغ این مدل از مانتوها برید.

مانتوهای جدید نوروز 1403

مانتوهای سوزن دوزی قراره شما رو به یه ملکه تبدیل کنن

مانتوهایی که سوزن دوزی و گلدوزی شدن میتونن از بهترین انتخاب های یه خانوم برای عید امسال باشن؛ پس در صورتی که برای دورهمی و ها و مهمونی های نوروز امسال به دنبال یه مانتوی خاص هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مانتوهای این مدلی هست که حسابی هم ترند شدن و طرفدار پیدا کردن. یقه ی این مانتوها میتونه انگلیسی باشه و روی اون ها پولک دوزی ها و گلدوزی های خاصی به چشم میخوره که همه و همه در کنار هم یه زرق و برق خاصی به مانتو در نهایت به استایل شما خواهند بخشید.

این مدل مانتوها میتونن برای استفاده ی شما توی موقعیت های رسمی هم بسیار مناسب باشن و برای شما یه استایل جذاب بسازن طوری که همه شروع به تعریف و تمجید از سلیقتون کنن. شلواری که در کنار مانتوهای سوزن دوزی بهتره انتخاب بشه شلوارهای پارچه ای مجلسی هست که به راحتی میتونید در هر فروشگاهی اون ها رو ببینید. از اون جایی هم که مانتوهای سورزن دوزی حسابی زرق و برق و شلوغی دارن برای این که استایلتون شلوغ پلوغ به نظر نیاد بهتره که مابقی آیتم ها رو تک رنگ و ساده انتخاب کنید. از زیر این مانتوها هم میتونید انواع شومیزهای مجلسی و تاپ های شیک رو به تن کنید.

مانتوهای جدید نوروز 1403

مانتوهای جدید نوروز 1403

پانچوهای طرح دار برای شما استایل های کژوال میسازن

در صورتی که به نبال یه مانتوی ترند هستید که امسال دست از سرش برندارید و برای موقعیت های مختلف از دانشگاه گرفته تا دورهمی تو کافه و... بپوشیدش توصیه ی ما بهش ما رفتن به سراغ پانچوهای طرح دار هست که برای عید حسابی مد شدن و توی فروشگاه های زیادی موجود هستن و به درد کسانی میخورن که دوست دارن استایل راحت در هر شرایطی داشته باشن. همچنین شما میتونید پانچوهایی با رنگ های بهاره رو انتخاب کنید و خودتون رو با این فصل حسابی ست کنید. 

پس در صورتی که میخواهید یه تیپ راحت، هنری و بوهو داشته باشید تامل نکنید و به سراغ خریدن این مدل از مانتوها برید و باهاشون حسابی بدرخشید. در خصوص پوشش پایین تنه هم شما در کنار این مانتوها میتونید به سراغ شلوار کتان و جین و همچنین دامن های نخی و بلند برید. صندل های تخت و بندی و یا کتونی هم میتونه تکمیل کننده ی استایلتون باشه.

مانتوهای جدید نوروز 1403

مانتوهای جدید نوروز 1403

کت و شلوار از الان تا قیامت همیشه مده

یک از مدل های بسیار جذاب و رایج توی دنیای مد و استایل که الا چند سالی میشه حسابی مد شده اون هم در تمام دنیا کت و شلوار هست که فرقی نمیکنه چاق باشید یا لاغر، قد بلند باشید یا کوتاه و... در هر صورت میتونید به سراغش برید و خودتون رو با استفاده از اون ها زیبا و خاص جلوه بدید البته که برای امسال توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مانتوهای کتی کلاسیک در کنار شلوار ست اون هاست که میتونید به همراه کتونی و پاشنه بلند ستش کنید.

مانتوهای جدید نوروز 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی