|

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری / عین بچه مدرسه ای ها که صف بستن نچینشون سلیقت کو

در این مقاله در خصوص چیدمان میوه در ظرف میوه خوری بهتون یه سری ایده ها دادیم که میتونید با توجه به اون ها بهتر از مهمون هاتون پذیرایی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کم کم داره عید میاد و خیلی از خانوم ها توی این مدت از کت و کول افتاده چون هم باید خونه تکونی میکردن، هم اگه لازم بود دکوراسیون رو عوض میکردن و وسایل بلا استفاده رو دور مینداختن و یه سری چیز میز نو میخریدن، هم باید برای بچه ها لباس میخریدن و در انتهای همه ی این ها باید به خوشگلاسیون خودشون هم برسن تا بالاخره با یه ظاهر شیک و پیک دور سفره ی هفت سین بشینن ولی خب کارشون همین جا تموم نمیشه چون عید یه جوریه که شما باید هم قبل از اون در تکاپو باشی، هم در طول اون و هم حتی بعد از اون! که خب شاید براتون سوال باشه که چرا؟

خب راجبه اتفاقات قبلش صحبت کردیم حالا راجبه دو مورد بعد یگیم که خب در طول عید شما باید در حال پذیرایی از افرادی باشید که میان خودنتون برای عید دیدنی و حتی رفتن به عید دیدنی خونه ی بقیه هم خودش داستان داره و حالا بعد از تموم شدن عید هم باید دوباره یه تمیز کاری انجام بدید تا کثیفی هایی که در طول عید ایجاد شده توی خونه از رفت و آمد زیاد رو تمیز کنید که خب این نشون میده کار شما حالا حالاها قراره ادامه داشته باشه! پس در صورتی که خانوم هستید خودتون رو آماده کنید و برای این منظور کفش های آهنی بپوشید و اگر شوهرتون کمک کننده هست خدا رو بابت وجودش شکر کنید! بگذریم و برسیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری که میتونه کارتون رو در طول عید از بابت پذیرایی از مهمون ها راحت تر کنه چون بالاخره ما هم باید کمک کننده ی شما باشید بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا ایده بگیرید.

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری

چیدمان در میوه خوری های طبقه ای

میوه خوری های طبقه ای این روزا بسیار مد شدن چرا که خیلی شیک و خاص هستن و برای وقت هایی که مهمونتون زیاده بسیار گزینه ی مناسبی اند چون شما جای بیشتری برای چیدمان میوه دارید ولی خب در خصوص دیزاین میوه ها در این طبقه ها دقت کنید که در هر طبقه از همه ی میوه ها باشه و شما میتونید طبقه ها رو یه شکل و با نظم معین بچینید و یا برای این که یه جلوه ی بصری خاص ایجاد کنید میشه میوه ها رو شلخته و بدون پیروی از یه نظم خاص توی طبقه ها جا بدید ولی دقت کنید که در نهایت با نگاه کردن به اون یه هارمونی وجود داشته باشه. همچنین میتونید طبقه ها رو قرینه هم بچینید.

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری

چیدن میوه ها در سینی

یکی از ظرف های دیگه که برای چیدمان میوه ها میتونید ازش استفاده کنید سینی هست که خب شاید مثل همیشه در این سینی میوه ها رو یه حالت دایره وار بخواهید بچینید ولی بهتون پیشنهاد میکنیم که برای چیدمان یه سری از میوه ها رو برش بدید مثلا پرتقال و سیب رو دایره ای برش بدید و دور تا دور سینی بچینید و بعد باقی میوه ها رو مثل کیوی رو در وسط سینی بچینید تا زیباتر به نظر بیاد.

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری

استفاده از تُنگ ها برای میوه

یه دیزاین دیگه ای هم برای چیدن میوه ها وجود داره که این روزا بسیار پر طرفدار شده و اون استفاده از تنگ برای این منظور هست که خب در صورتی که برای عید بخواهید این روش رو پیاده کنید بسیار شیک میشه، یعنی چند تا تنگ در اندازه هایی که مدنظرتون هست تهیه کنید و میوه ها و آجیل ها رو توی اون ها قرار داده و روی میز بچینید و یا یه تنگ میوه در کنار تنگ آجیل برای دکور بذارید و بعد میوه ها رو توی میوه خوری بین مهمون ها پخش کنید ولی استفاده از این تنگ ها رو در نظرتون داشته باشید.

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری

چیدن میوه ها در ظرف های چوبی

دید و بازدید های عید یه طوری هستن که شاید خیلی کوتاه باشن یعنی مهمون یه جورایی میاد خونتون که فقط یادی ازتون کرده باشه و احترام و علاقش رو بهتون نشون بده بنابراین در این بین شاید فرصت خوردن تنقلات زیاد پیش نیاد و حتی در این بین کسی میوه نخوره به همین دلیل لازم نیست که شما مدام یه ظرف میوه ی بزرگ رو ببرید و بیارید بنابراین این که کارتون راحت تر بشه و حتی مهمون هاتون به خوردن میوه ترغیب بشن میتونید توی ظرف های چوبی کوچک میوه ها رو حلقه حلقه کنید و و اون ها رو روی میز بذارید فقط دقت کنید که هر ظرف مختص یه میوه باشه همچنین میتونید بدون حلقه کردن میوه های سایز کوچک رو توی این ظرف ها قرار بدید.

چیدمان میوه در انواع ظروف میوه خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی