|

وسایل همیشه مدرن در دکوراسیون خانه / اینارو بخری تا هفت نسل آیندتم خونت رو مده و آس

اگر شما هم برای خوشگلاسیون خونتون به دنبال وسایلی هستید که هیچوقت از مد نیفتن، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها تو خیلی از خونه ها تب و تاب خرید لوازم خونه دیده میشه. خیلی از خونواده ها با نزدیک شدن به سال جدید میرن تو کار خرید اون دست از وسایلی که تو کل سال به فکرش بودن و حالا میخوان بخرنش تا بلکه خونشون هم با حال و هوای تازه بهار، نو بشه. دکوراسیون خونه  لوازم نیز به مانند هر چیز دیگری مد و دمده داره. یعنی شما امسال چیزی رو میخرید که ممکنه سال آینده دیگه از مد افتاده باشه. پس بهتر نیست به جای اینکه به طور کامل پیگیر ترند ها باشیم، بیایم و عناصری رو تهیه کنیم که میتونن تا سالیان سال مدرن باشن و همچنان از چشم نیفتن؟ 

احتمالا الان تو ذهنتون سوال شده مگه همچین وسیله یا هم وجود داره ؟ که خب باید در پاسخ به شما بگیم بعله که وجود داره. تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این وسایل آشنا بشید.

وسایلی همیشه مدرن در خانه

آینه و کنسول به سبک جدا از هم

یکی از آیتم هایی که تو سال جدید نظر بسیاری از افراد با سلیقه رو به خودش جلب کرده، آینه کنسول هستش که خب به جای بوفه ها مورد استفاده قرار میگیرند. عموما این وسیله در خانه به شکلی هماهنگ با هم هستن و از یک جنس و فرم ساخته میشن. 

انتخاب ابعاد این آینه و کنسول ها کاملا بستگی به فضای شما داره. مثلا اگر خونتون کوچیکه اصلا فکر اینرو نکنید که تو خونه من جا نمیشه، چرا که هستند آینه و کنسول هایی که میتونن مناسب فضای باریک راهرو ه باشند. 

وسایلی همیشه مدرن در خانه

پایه های کنسول میتونه در اشکال مختلفی انتخاب بشه. مثلا اینکه یک حالت انتزاعی و غیر معمول به مانند مجسمه های هنری داشته باشه، و یا اینکه اگر خونه شما به سبک کلاسیک چیدمان شده میتونید میزی با پایه های ظریف و حتی پر تزیین فکر کنید که میتونن فضای خونه رو خیلی شیک کنند. اگز مبلمان شما به سبک فرانسوی هستش میتونید آینه و کنسول خود را نیز به این سبک انتخاب کرده و فضای خونه رو دیزاین کنید. 

وسایلی همیشه مدرن در خانه

مبلمان فرانسوی یه عمر واسه مدرن میمونه

در میون سبک های متفاوت مبلمان، مبل فرانسوی نیز مورد استقبال قرار گرفته و در حالی که این سبک مبلمان تو دسته مبل های کلاسیک قرار گرفته، فرم ظریفش اونقدری زیباست که امکان نداره یه روزی از مد بیفته. 

اما قیمت این مبلمان زیاد است! طراحان در نمای مبلمان فرانسوی از تزیینات فراوونی استفاده نمی کنند و در عوض شکوه و جلا یک مبل رو تو سادگی و ظرافتش می بیند. 

وسایلی همیشه مدرن در خانه

برش ها و منبت کاری های چوب به شدت دلربا هستند و پارچه‌های مبل در عین حال که نفیس و مرغوبند، اما الگوهایی پیچیده ای ندارند.

وسایلی همیشه مدرن در خانه

آباژور قد بلند مدل دار و مینیمال

یکی از اکسسوری هایی که امسال بیشتر ترند شدن و به نظر من هیچوقت هم از مد نمیفتن، آباژور های قد بلند هستند که علاوه بر زیبایی، به نورپردازی منزل شما نیز کمک خواهند کرد. میتونید دیگه آباژور رومیزی رو کنار بزارید و در عوض آباژور های ایستاده قد بلند رو جایگزین کنید. 

آباژور ها سبک های مختلفی دارند و باید به مدلشون دق کنید تا هم سبک با فضای دکوراسیون خونه شما انتخاب بشن. آباژور ها اکسسوری هایی هستند که میتونن تو بیشتر قسمت های خونه جای بگیرن و اصلا اینجوری نیست که بگی حتمااا باید فلام جا باشن.

وسایلی همیشه مدرن در خانه

پامپاس گراس داخل گلدان دکوراتیو معرکست

واسه امسال عید میتونید به سراغ پامپاس گراس هم برید و خونتون ر با حضورش جذاب تر کنید. پامپاس گراس یه جوری گیاه بلند قد هستش که برگ هایی شبیه به پر داره و هیچگاه هم خراب نمیشه. پامپاس گراس برخلاف بسیاری از گیاهان مصنوعی که چندان انرژی خوبی ندارند، میتونن یه جلوه دلبرانه به فضا ببخشند. پامپاس گراس میتونه خیلی زود با خونه هایی که سبک مدرن دارند هماهنگ و ست بشه.

راستی این رو هم بگیم که امسال گلدان های فانتزی و دکوراتیو خیلی ترند شدن و شما میتونید از پامپاس گراس داخل این سبک از گلدان ها استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

وسایلی همیشه مدرن در خانه

وسایلی همیشه مدرن در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی