|

رنگ های مناسب مانتو عید را بشناسید / بهم اعتماد کن با این استایل و رنگ ها آس ترینی

تو عید استایل ها متفاوت و خاص میشن ، به همین دلیل اگر تو دختری هستی که نگرانی جا بمونی، بیا تا بهت بگم چه تیپا و رنگایی بپوشه خوشگلترینی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واقع استایل ها چیزهای زیادی از ما به افراد میگن. از طرفی هم رنگ ها در استایل حرف های زیادی برای گفتن دارند. رنگ ها اونقدری با اهمیت هستند که هر ساله شرکت پنتون رنگی رو به عنوان ترند اعلام میکنه و کمپانی ها و اشخاصی که میخوان از مد پیروی کنند دنباله روی اون رنگ میشن! دنیای مد و فشن بی شک یکی از گروه هاییست که بی برو برگرد از رنگ سال پیروی داره و بسیاری از طراحان و برند ها از رنگی که به عنوان رنگ ترند سال معرفی میشه استفاده می کنند.

خب از اونجایی که سال نو میلادی گذشته و الان آخرای دومین ماهش به سر میبریم، خب همه ما میدونیم که رنگ امسال "هلویی" انتخاب شد. این رنگ برای عید نوروز هم به شدت پیشنهاد میشه چرا که یه رنگ بهاری و خوشگله که میتونه تو خیلی از لباس ها و کیف و کفش ها و حتی سبک آرایش و اکسسوری ها مورد توجه قرار بگیره و همه چیز رو شاد کنه.

اما خب بی شک این تنها رنگی نیست که تو عید استفاده میشه و خیلی از رنگ ها هم هستند تو عید 1403 حسابی غوغا کردن. می پرسین چه رنگایی؟ در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ های مناسب مانتو عید

هلویی بپوش مدرن ترینه

هلویی رنگیه که بین نارنجی و صورتی تو رفت و آمده. در واقع هم دل اونوری رو به دست آورده و هم اینوری رو خوشحال کرده! شما خانوم زیبا میتونید این رنگ دوست داشتنی رو هم در ست های کت و شلوار، کت و دامن، پیراهن، شومیز و شلوار استفاده کنید و هم اینکه برای یکی از لباساتون در نظر بگیرید.

رنگ های مناسب مانتو عید

گیلاسی واسه پوست گندمی عالیه

خب همه که علاقه مند نیستن رنگ سال رو بپوشن! زور که نیست! خیلیا هم هستن که دلشون نمیخواد شبیه به بقیه بشن از اینکه این مدلی مورد توجه قرار بگیرند دل خوشی ندارند. یکی دیگه از رنگ هایی که میتونه سال نو رو خوشرنگ تر کنه، رنگ گیلاسی هستش. این رنگ یه رنگ زنده، شاد، پر هیجانه که نمادی از اقتدار رو نشون میده. حتی شما میتونید از تریکب هلویی و گیلاسی هم استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

رنگ های مناسب مانتو عید

صورتی پاستلی ده سال جَوونت میکنه

رنگ صورتی هم یکی از رنگ های تشکیل دهنده رنگ هلویی هستش که خب از نوع پاستلی محسوب میشه. این رنگ خیلی ملایم و لطیفه و به همین دلیل برای بهار میتونه یکی از پیشنهادات عالی باشه.

رنگ های مناسب مانتو عید

آبی یخی هیچوقت از مد نمیفته

آبی هیچوقت از مد نمیفته و غیر قابل استفاده هم نمیشه چرا ک شما می بینید یه شونصد سالی هست شلوارهای جین در رنگ های مختلف آبی مورد استفاده قرار می گیرند، مخصوصا اینکه رنگ آبی یخی و کمرنگ باشه. ملایمت این رنگ در کنار صورتی ملیح و یا سفید بی نظیر میشه. این ترکیب استایل به شدت جذابی میشه، پس از ازشون غافل نشید و استایل خوبی برای خود بسازید.

رنگ های مناسب مانتو عید

سبز نعنایی 

اگر شما خانوم یا آقایی هستید که هیچوقت طرفدار رنگ سبز نبودین، مطمئن باشید که با این سبز نظرتون عوض خواهد شد. سبز نعنایی کمرنگ یه دلبری خاص داره که خب برای یک استایل دلچسب که نگاه همه رو به خودش خیره کنه واقعا مناسبه. از این رنگ در کنار رنگ هایی مثل خاکی و سفید استفاده کنید و معجزه فوق العاده شدن دو رنگ فوق العاده رو تجربه کنید.

رنگ های مناسب مانتو عید

خاکی بپوش هر جا خواستی برو

خاکی رنگیه که اصلا فصل نمیشناسه. معمولا افرادی که طرفدار سبک مینیمال هستند شیفته این رنگ می باشند. از اونجایی که این رنگ با هر پوستی سازگاره و جذابیت و کلاس منحصر به فردی به فرد میده، بهتره که بهش فکر کنید و تاز کنار لباس های خاکی رنگ به راحتی نگذرید.

رنگ های مناسب مانتو عید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی