|

راهنمای چیدمان و نظم دهی یخچال به روش کره ای ها / اینهمه شیک و لاکچری بودن روا نیست

در این مقاله در خصوص نظم دهی و چیدمان یخچال براتون صحبت کردیم تا با باز کردن در اون احساس خوبی بهتون دست بده نه چندش!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که کاراشون رو با سرعت بالا و زیاد انجام بدن کهدخب برای این منظور به دنبال ترفند برای تسریع کارها هستن که خب با وجود این ترفندها که با توجه به تجربیات خیلی ها به دست اومده دیگه انجام خیلی از کارها اونقدرا که باید و شاید سخت نیست و زحمت خاصی نداره مثلا شما میتونید این روزا به راحتی آب خوردن تمیز کردن هود رو در چندتا حرکت انجام بدید اون هم هودی که با توجه به چربی و کثیفی که داره واقع تمیز کردنش برای آدم یه جورایی مصیبت هستش.

پس در صورتی که که احساس کردید انجام یه کاری براتون سخت میاد بهتره که در خصوص حل کردن یه دوتا سرچ کنید و ببینید که راه های راحت برای انجامش پیدا شده یا نشده و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که چیکار باشه یعنی از روش های جلوگیری از پاشیدن روغن بگیر تا پاک کردن لکه ی جوهر خودکار از لباس پس بدون معطلی گوشیاتون بردارید و کارهاتون رو سه سوته و جیرینگی حل و فصل کنید. حالا در این مقاله هم ما قصد داریم که در خصوص نظم دادن یخچال براتون صحبت کنیم که شاید برای خیلی ها کار سختی باشه چون نمیدونن که چطور این فضا رو تمیز و نظم دهی کنن اون هم مثل کره ای ها که ما در ادامه یه سری راه حل در این خصوص براتون شرح میدیم، پس با ما همراه باشید.

نظم دهی یخچال

دقت کنید که میوه ها و سبزیجات رو از هم جدا کنین

به دلیل این که بیشتر میوه ها از خودشون گاز تولید میکنن میتونن باعث تجزیه ی زودهنگام سبزیجات بشن به همین علت شما باید دقت کنید که توی یخچال سبزیجات و میوه ها رو از هم جدا کنید و در کل داخل بیشتر یخچال ها یه کشو برای سبزیجات طراحی شده که رطوبت اون بالاست و سبزیجات هم در صورت وجود رطوبت بالا بیشتر رشد میکنن در حالی که میوه ها در کشوی مخصوص خودشون رطوبت کمتری دارن و در این حالت سالم تر میمونن بنابراین اون ها رو جدا و در کشوهای مخصوص خودشون قرار بدید.

نظم دهی یخچال

در یخچال رو بپایید

به دلیل این که قفسه هایی که در قسمت در یخچال وجود دارن گرم ترین نقاط اون محسوب میشن شما باید اون دسته از موادی رو که دارای نگهدارنده های طبیعی هستن در این فضا قرار بدید مثل سس ها، انواع مرباها و.. . در کل این محل برای نگهداری کردن از اون دسته از موادی که دارای مقدار زیادی نمک، سرکه و شکر هستن مناسب هست و اون دسته از موادی که بعد از باز شدن باید توی یخچال نگهداری بشن هم میتونن در قسمت درب قرار بگیرن.

نظم دهی یخچال

تو یخچال غذا با قابلمه نذارید

خیلی ها برای راحتی کارشون و این که غذا رو بعد از خارج کردن از یخچال سریع داغ کنن میان و اون رو با قابلمه میذارن داخل یخچال در حالی که شمای باید برای این یخچالتون منظم و مرتب دیده بشه غذا رو به ظرف های کوچیکتر منتقل کرده و بعد اون ها رو بذارید داخل یخچال و برای این منظور هم بهتره که ظروف مختلف در اندازه های متنوع داشته داشته باشید که این روزا در هر فروشگاه پلاسکویی در دسترس هستن و خیلی مهم که ظرفاتون هم ست باشه تا یخچال آشفته و شلوغ به نظر نیاد. دقت کنید که شما با قرار دادن مواد توی ظرف های در دار حتی از خراب شدن اون ها هم جلوگیری میکنید چون هوا که براشون سم هست بهشون نمیخوره.

نظم دهی یخچال

موادی که فاسد شدنی هستن رو وسط و جلوی قفسه ها قرار بدید

گاهی از اوقات پیش میاد که ما موادی مثل میوه ها، تخم مرغ و... خیلی راحت در پشت قفسه ها فراموش میکنیم و خب در نهایت که بوی فساد یه میوه ای مثل سیب که توی قفسه اش نبوده و اون ته یخچال بوده به مشاممون میخوره میفهمیم که وقت تمیز کردن یخچال رسیده. برای جلوگیری کردن از این مشکل همیشه برای خودتون این قانون رو داشته باشید که موادی که امکان فاسد شدن اون ها وجود داره رو داخل ظروف بذارید و بعد اون ها رو در معرض دید یعنی در وسط و جلو قرار بدید تا خورده بشن مثلا توت عمر کمی داره در صورتی که در معرض دید باشه همه ی اعضا میفهمن که باید مصرفش کنن تا تموم بشه و نمونه خراب شه.

نظم دهی یخچال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    این مدل ها فریزری هم دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی