|

عشق آش و آبگوشتی ولی میترسی نفخ کنی/ اینجوری سریع و حرفه ای نفخ حبوباتشون رو بگیر

در این مقاله درباره این که چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم صحبت کردیم که میتونید با استفاده از روش های ذکر شده خودتون رو برای همیشه راحت کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا بسیار مهم هست که کارها رو از راه اصولی و ساده انجام بدید و یه جوری پیش ببریدشون که خودتون هم حتی تو کف سریع و ساده انجام شدنشون بمونید و به خودتون یه دست مریزاد بابت راست و ریست کردنشون بگید و ولی خب برخی از اوقات یه سری از کارا هستن که اصلا انجام دادن اون ها زور داره برای آدم یعنی ادم ناخودآگاه دست و دلش نمیره سمت انجام دادن اون کار مثل تمیز کردن کتری سوخته که ادم وقتی اولش رو میبینه جوری وحشت میکنه که با خودش میگه عمرا اگر این گندی که زده شده تمیز بشه ولی خب شما تنها آدم روی کره ی زمین نبودید که کتریش رو سوزونده و خب قبل از شما یه عده برای رفع کردن این اتفاقات و شستن کتری و تبدیل کردن اون به چیزی که روز اول بوده یه سری ترفندها کشف کردن که میتونید از اون ها استفاده کنید.

در اصل ترفندها میتونن کار شما رو بسیار راحت و ایزی پیزی  کنن و حتی کاری کنن که در طول انجام کاهای طاقت فرسا لذت هم ببرید و با خودتون بگید یعنی این کار اینهمه آسون بوده و شما خبر نداشتید مثلا تا به الان چندبار قربانیه روغن شدیدی و این ماده دستتون رو سوزنده و درر و برت گازتون رو به گند کشیده در حالی که که خیلی راحت میتونید با ترفندهای جلوگیری از پاشیدن روغن جلوی این ماده ی گستاخ وایسید و نذارید که بیشتر از این خرابی به بار بیاره و برای شما کار اضافی ایجاد کنه پس ترفندها رو دنبال کنید و ازشون استفاده کنید چون به کارتون میاد حالا امروز و در طول این مقاله هم میخواهیم ترفندهایی برای این که چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم بهتون یاد بدیم که توصیه میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا بتونید از خوردن آش و آبگوشت و امثالهم بدون نگرانی از این که دل درد بشید لذت ببرید.

چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم

برای گرفتن نفخ حبوبات اون ها رو توی آب جوش بذارید

اون دسته از اشخاصی که رستوران دارن بعد از عمده خریدن حبوباتی مثل عدس و یا نخود اون ها رو برای مدت یه ساعت توی آب جوش میجوشونن و بعد از این یه ساعت حبوبات رو همچنان توی همون آب جوشیده میذارن میمونه تا خیس بخورن و بعد اون ها رو آبکش میکنن و برای درست کردن غذا ازشون استفاده میکنن.

توی این روش حبوبات شما نیمه پخته میشن و از طرف دیگه نفخشون هم گرفته میشه فقط دقت کنید که به هیچ وجه از اون آب جوشی که حبوبات رو توش پختید استفاده نکنید و اون رو حتما دور بریزید که میتونه یه دنیا رو بهم بریزه و یه جورایی بمب نفخ بشمار میاد!

چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم

برای گرفتن نفخ حبوبات از زودپز استفاده کنید

یکی از راهکارهای ساده که با استفاده از اون میشه هم حبوبات رو مغز پخت کرد و هم نفخ اون ها رو گرفت استفاده از زودپز هست که شاید خیلی ها این روزا کمتر ازش استفاده کنن. خیلی از اون هایی که حبوبات رو عمده میخرن اون ها رو با زودپز میپزن و بعد داخل فریزر نگهداری میکنن و موقع غذا درست کردن به مقدار لازم اون ها رو از فریزر درمیارن و استفاده میکنن البته این نکته رو باید ذکر کنیم که شما باید حبوبات رو به شکل جداگونه توی زودپز بپزید چون زمانی که برای پخت هر کدوم از اون ها مورنیاز هست با هم تفاوت داره.

چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم

برای گرفتن نفخ حبوبات اون ها رو توی فلاسک چای بذارید

ر صورتی دکه توی سفر هستید و به دنبال یه روش ساده برای گرفتن نفخ حبوبات هستید که زمان پخت اون ها رو هم حتی کاهش بده توصیه ی ما به شما استفاده از فلاسک آب جوش برای این منظور هست؛ به این صورت که شما باید حبوبات رو داخل یه فلاسک آب جوش قرار بدید و برای چندین ساعت صبر کنید و بعد اون ها رو آبکش کرده و استفاده کنید. آب جوش باعث میشه که هم نفخ حبوباتتون بره و از دل درد احتمالی جلوگیری بشه و هم بافت اون ها نرم بشه و زمان کمتری برای پختنشون احتیاج باشه.

چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم

برای گرفتن نفخ حبوبات از جوش شیرین استفاده کنید

جوش شیرین ماده ای هست که قند طبیعی موجود در حبوبات رو تجزیه میکنه و از این طریق از نفخ جلوگیری میکنه پس از اون غافل نشید. برای استفاده از این ماده برای از بین بردن نفخ باید یه قاشق چای خوری از اون رو به آبی که که حبوبات در حال جوشیدن در اون هستن اضافه کنید و بعد حرارت رو خاموش کنید و اجازه بدید که حبوبات با آب جوش شیرین دار خیس بخورن.

برای چهار ساعت صبر کنید و بعد از این مدت حبوباتتون رو خارج کنید و آبکش کنید همچنین شما میتونید از شب قبل هم حبوبات رو داخل آب گرم و جوش شیرین برای گرفتن نفخشون قرار بدید.

چطور نفخ حبوبات رو سریع بگیریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها