|

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس/ برا اینا اگه یکیشون لب پر بشه یه شب تا صب گریه کنی رواست

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین سرویس آرکوپال عروس رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که وسایل خونشون زیبا و شیک و پیک باشه چرا که بالاخره وقتی که یه مهمون میاد خونه ی آدم چشم میذاره روی همه چیز و ریز تا درشت وسایل آدم رو برانداز میکنه مثلا این روزا که عید نزدیک هست در صورتی که ظروف آجیل خوری که میارید جلوی مهمون هاتون میذارید لب پر و قدیمی باشن مطمئن باشید که بعدش که رفتن حتما پشتتون حرف میزنن پس یه سر به جدیدترین ظروف آجیل خوری بزنید هر چند که منظور ما این نیست که برای خوشایند کس دیگه ای این کار رو انجام بدید چون اصلا این کار روی روحیه ی خودتون هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

نو کردن وسایل حتی میتونه از یه سری جهالت روی بهداشت و سلامت شما هم موثر باشه مثلا روتختی های جدید و شیک رو فقط نبینید و از کنارشون ساده رد نشید چون در صورتی که از سن روتختیتون مدت زمان زیادی گذشته باشه احتمال این که باکتری ها به جون اون نفوذ کرده باشن بسیار بالاست بنابراین بهتره که هر چه زودتر اقدام به نو کردن اون کنید تا از این طریق سلامت خودتون رو تضمین کنید. حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص خرید وسایل نو نمونه ای از سرویس آرکوپال جدید عروس رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید موقع خرید اون بدونید رو بهتون گوشزد کنیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

موقع خرید ظروف آرکوپال به سایز اون ها توجه کنید

یکی از نکات بسیار مهمی که در خصوص ظروف آرکوپال وجود داره توجه به اندازه ی اون هاست؛ در اصل ما باید ظروف آرکوپالتون رو متناسب با آشپزخونه ی خودتون تهیه کنید یعنی اون محلی که قراره ظروفتون رو اونجا قرار بدید باید با اندازه ی ظرف های شما متناسب باشه. در صورتی ظروف آرکوپال شما بزرگ باشن و فضای زیادی رو اشغال کنن دست و پا گیر خواهند بود و خب حتی شما خودتون هم خیلی به ندرت میتونید از اون ها به درستی استفاده کنید و از طرف دیگه خیلی بزرگ بودن ظروف شما علاوه بر اختلال در استفاده ی روزانه، جابجایی و شستشوی اون ها رو هم سخت میکنه پس سعی کنید اندازه ی متوسط و حتی در صورت کمبود فضا کوچک این ظروف رو تهیه کنید.

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

موقع خرید ظروف آرکوپال به طرح اون ها توجه کنید

علاوه بر این که اندازه ی ظروف آرکوپال موقع خرید اون ها بسیار مهم هست موضوع دیگه ای که باید بهش توجه کنید سلیقتون هم هست که باید به کارش بندازید تا طرح خوبی از این ظروف رو تهیه کنید خب رنگ، طرح و شکل هندسی این ظروف از تنوع بسیار بالایی برخورداره و شما میتونید با توجه به سلیقه ی خودتون، ست بودن اون ها با باقی وسایل آشپزخانه و هماهنگی با دیزاین فضای آشپزخانه اقدام به انتخاب و خرید اون ها کنید. به این نکته هم توجه کنید که در صورتی که میخواهید از ظروف آرکوپال توی ماشین ظرفشویی و یا مایکروویو استفاده کنید باید به این که ظرفتون همچین قابلیت و ویپزگی رو داره هم توجه کنید.

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

موقع خرید سرویس آرکوپال به نوع استفاده ی اون هم توجه کنید

در صورتی که ظروف آرکوپال رو برای استفاده کردن به صور ت روزانه خریداری کردید سعس کنید که اون سرویسی رو انتخاب کنید که پارچه های اون کوچیک و جمع و جور باشه تا بتوندی توی استفاده ی روزانه از این ظرف ها راحت اون ها رو بشورید و جابجا کنید پس سهولت در استفاده از اون ها بسیار مهمه.

در صورتی که برای پذیرایی از مهمون هاتون میخواهید سرویس آرکوپال تهیه کنید باید دقت کنید که ظروف شما یه مقدار جنبه ی تجملاتی داشته باشن که برای این منظور میتونید به سراغ اون آرکوپال هایی برید که پارچه های اون ها یه مقدار بزرگتر هستن. پس با این حساب نوع استفاده کردن شما از سرویس آرکوپالتون یه نکته ی بسیار مهمه که موقع خرید اون ها باید بهشون توجه کنید.

در صورتی که مایل هستید که بعدا به سرویس آرکوپالتون یه سری تکه ها اضافه کنید حتما به سراغ انتخاب طرح و رنگی برید که امکان ست شدن اون با سرویس های دیگه وجود داشت باشه مثلا یه دفعه یه رنگ خاص و کمیاب رو نخرید. همچنین ممکن هست که به هر  دلیلی هم چندتا تکه از پارچه های سرویستون بشکنه و یا لب پر بشه که باز هم باید موقع خرید اولیه به این موضوع فکر کنید و به سراغ اون طرح و رنگ برید که امکان جایگزین کردن اون وجود داشته باشه.

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

جدیدترین سرویس آرکوپال عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی