|

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ / یکم دیگه هوا گرم میشه بوت و کتونی پر صندل میاد سَر

در این مقاله در خصوص این که با صندل چه شلواری بپوشیم صحبت کردیم که با توجه به اومدن فصل گرما به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه تیپ خوب چه قدمی برمیدارید مثلا حاضر هستید که برای داشتن استایل زیبا و پوشیدن اون لباسی که آرزوتون هست رژیم بگیرید به خودتون سختی بدید و وزنتون رو کم کنید یا مثلا در صورتی که بازوهاتون چاقه میرید به سراغ لباس مناسب برای بازوهای چاق تا با استفاده از لباس این موضع رو پنهان کنید؟ که البته خرده ای به شما وارد نیست چون بالاخره یه لباس خوب باید بتونه نقص های شما رو بپوشونه و زیبایی هاتون رو بولد کنه که حالا پوشوندن قسمت هایی از بدن شما که چاقم  و اذیتتتون میکنه هم میتونه یکی از کارهای اون باشه ولی خب باز هم خیلی ها هستن که برای داشتن استایل مورد نظر و رویایی خودشون و حتی ظاهرشون سختی های زیادی میکشن.

منظورمون رژیم و ورزش و این ها نیست بلکه عمله مثلا خیلی ها که اضافه وزن دارن میرن برای عمل لیپوساکشن و پیکرتراشی یا خیلی ها که مثلا چهره شون اینستا پسند نیست صورت خودشون رو میسپارن به تیغ جراحی و حتی برای کوچک ترین کارها هم مثل صاف کردن مو هم میرن کراتینه میکنن که میگن خیلی ضرر داره در حالی که ماسک طبیعی برای صاف شدن مو وجود داره که با استفاده از اون هر مویی میتونه لخت بودن رو تجربه کنه ولی خب خیلی ها ترجیحشون راه حل های آنی و سریع هست و صبر و تحمل برای این که آسه آسه جلو برن ندارن! حالا از اینا بگذریم و برسیم به استایل شما توی سال جدید و یکی از آیتم هایی که قراره با گرم شدن هوا بپوشیدش یعنی صندل که خب واضحه در این مقاله میخواهیم به این سوال که با صندل چه شلواری بپوشیم جواب بدیم، پس با ما همراه باشید.

با صندل چه شلواری بپوشیم

شلوار لی با صندل همیشه ترکیب برنده هست

اولین گزینه ای که بین شلوارها برای پوشیدن با صندل اون رو پیشنهاد میکنیم شلوار لی هست که دارای انواع مختلفیه و پوشیدن هر کدوم از اون ها با صندل برای شما یه تیپ روزمره و شیک میسازه که حسابی استایل راحت و خنکی هست و کلاس شما رو بی نهایت بالا میبره به عنوان مثال شما در این بین میتونید از صندل لژدار و صندل تخت همراه با شلوار نام استایل استفاده کنید و در این بین حتی میتونید مانتوتون رو هم جین انتخاب کنید و بعد یه روسری زیبا که این روزا قواره کوچیک مد شده همراه با استایلتون داشته باشید تا علاوه بر این که احساس خاص بودن داشته باشید احساس جوونی هم کنید و در یه چشم بهم زد به یه دختر 18 ساله تبدیل بشید.

با صندل چه شلواری بپوشیم

شلوار دمپا با صندل شما رو سانتال مانتال میکنه

یکی از شیک ترین شلوارهای زنانه که همیشه روی مد بوده و برای خانوم ها جذابیت داشته و داره شلوار دمپا هست که یه مدل دیگه ی اون هم بوت کاته و شما میتونید این مدل از شلوار رو با صندل های لژدار و یا پاشنه بلند بپوشید تا استایلتون هر چه زیباتر دیده بشه.

صندل هایی که پاشنه دار و لژدار هستن همراه با شلوارهای دمپا میتونن قد شما رو هم حتی بلندتر از اون جیزی که هستید نشون بدید که خب این یه ویژگی بسیار مثبته خصوصا برای اون خانوم هایی که میخوان یکم از حالت فنچ بودن دربیان البته که یه موضوعی در خصوص این استایل و برای استفاده ی همیشگی وجود داره و اون اینه که برای استفاده ی روزمره مناسب نیست چون ممکن هست که بهتون کمر درد و پا درد بده و اذیتتون کنه بنابراین قبل از این که به سراغ زدن این استایل برید مدت زمانی رو که لازمه باهاش باشید رو تخمین بزنید.

با صندل چه شلواری بپوشیم

شلوار اسکینی و صندل ترند برای همیشه

خب واضحه که به شلوارها چسبان و تنگ اسکینی یا همون لوله تفنگی میگن که شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر این مدل از شلوارها رو با صندل ست کنید و حسابی بدرخشید البته که در فصلی مثل تابستون بهتره که به سراغ شلوارهای رنگ روشن برید به عنوان مثال شلوار زنانه لی سفید و یا شلوار لی کشی یخی. دلیل این هم که میگیم به سراغ زنگ های روشن برید این هست که در صورت استفاده از رنگ های تیره احساس گرمای بیشتری خواهید کرد. شما میتونید شلوار اسکینی رو با صندل لژ دار، تخت و یا عروسکی ست کنید.

با صندل چه شلواری بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی