|

بهترین ضد آفتاب های خارجی که مثل ردای یوسف میوفته سرت و جوانت میکنه / راز پوستی صاف

زیبایی چهره شما در ابتدا به پوست سالمی که دارید برمیگرده و ضد آفتاب هم یکی از تاثیرگذار ترین محصولات برای محافظت از پوست می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا زیبایی صورت تنها به آرایش کردن نیست که هیچ، اتفاقا رسیدگی به پوست امری مهمتر می باشد. چرا که وقتی شما به پوستتون نرسید و به میزان کافی صافی و طراوت رو بهش هدیه ندین، اونوقته که سر و کله انواع و اقسام جوش ها و آکنه و تیرگی و چروک و غیره ظاهر میشه و در اینجا شما هر چقدر هم که آرایش کنید باز فایده نداره! پس رسیدگی به پوست اولویت قرار داره و بعد زیبایی و لوازم آرایش. اگر میخواین پوستتون از پیری زودرس و خطوط زیر چشم و چروک و مشکلاتی مثل لکه های قهوه ای نجات پیدا کنه و در امان بمونه، پس از استفاده مداوم کرم ضد آفتاب غافل نشید.

بله ضد آفتاب دقیقا اون محصولی هستش که به مراقب پوست کمک میکنه و اگر رنگی آن خریداری بشه میتونه به عنوان کاور پوست هم استفاده بشه که خب باز در اینجا هم وهله اول مراقبت از پوست هستش که اهمیت داره. خوشبختانه امروزه بانوان خیلی خیلی بیشتر از گذشته از این محصول بهره می برند و با توجه به یادگیری هایی که در اینستاگرام وجود داره، به این امر اهمیت بیشتری میدن. 

اما در اینجا سول پیش میاد که کدوم ضد آفتاب برای پوست ما بهتره؟ اصلا برند ایرانی بهتره یا خارجی؟ که خب در این مطلب قراره به پاسخ این سوالات برسیم.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب ایرانی یا خارجی؟

خب اینکه ضد آفتاب ایرانی بهتره یا خارجی باید بگیم هر کدوم مزیت های خاص خودشون رو دارند. مثلا اینکه برند های ایرانی از رنج قیمتی مناسب تری به نسبت خارجی ها برخورداند و به پوست و مدل ایرانی ها بیشتر نزدیکن. اما برند های خارجی دارای فرمولاسیون بسیار قوی‌ تری هستند که میتونن از پوست بیشتر و بیشتر محافظت کنند. به همین علت بهتره که بگیم انتخاب این موضوع برمیگرده به سلیقه و خواسته های شخصی.

شرکت های خارجی سالنه تحقیق های فراوونی انجام میدن تا در نتیجه یک محصول مناسب ارائه بدن و به همین علت دارای فرمولاسیون خیلی قوی می باشند. از طرفی هم خرید کرم های ضد آفتاب داخلی باعث میشه تا به راحتی بهشون دسترسی داشته باشید و دیگه نگران پیدا شدن و نشدنشون نباشید. البته که به بحث قیمتی هم اشاره داشتم که خب ضد آفتاب های خارجی هم گران تر هستند و هم اینکه ممکنه دسترسی بهشون به این آسونیا نباشه مجبور به خرید آنلاین از کشوری دیگر بشید.

در ادامه با چند برند خارجی کرم ضد آفتاب آشنا خواهیم شد.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب لاروش پوزای؛ رنگی و دارای کنترل چربی

یکی از مشکلاتی که به وفور دیده میشه و خیلیا ازش خسته هستند میزان ترشح چربی بیش از اندازه پوستشون هستش که خب برای حل این مشکل باید کرمی مخصوص استفاده نمود. مثلا کرم ضد آفتاب رنگی کنترل چربی لاروش پوزای مدل انتلیوس یووی مون 50 میل یه آپدیت جدید از ضد آفتاب اولترا لایت می باشد که با فرمولاسیون خلاقانه و حرفه ای خود برای رسیدگی به پوست های حساس تهیه شده. این ضد آفتاب با کارایی محافظت از پوست در برابر اشعه UV و UVA از پیری زودرس‌ و البته مبتلا شدن به بیماری‌ های خطرناکی مثل سرطان پوست جلوگیری میکنه که خب واقعا خوبه.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین؛ رنگی و جوانساز

کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین که رنگی هم هست و خاصیت جوانسازی داره، 50 میل می باشد و محصول کشور اسپانیاست و از بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی محسوب میشه که دارای spf 50 و قدرت محافظت بالا در مقابل اشعه فرابنفش نور خورشید نیز هستش. این کرم دارای ترکیبات آنتی اکسیدان است که خودش میتونه از پوست در مقابل آلودگی‌ های محیطی محافظت کنه و با وجود ترکیبات ضد پیری که داره، به ترمیم بافت آسیب‌ دیده پوست به شدت کمک رسانی میکنه. از دیگر مزایای خفن این کرم میشه به تقویت سنتز کلاژن و کم کردن روند گیری اشاره کرد و از طرفی هم با وجود هیالورونیک اسید در آبرسانی پوست به شدت تاثیر گذار است.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

 ضد آفتاب آکوا فلوئید فتودرم بایودرما؛ مناسب پوست نرمال و مختلط رو به چرب

اگه بخوایم یکی دیگه از بهترین ضد آفتاب های خارجی رو نام ببریم قطعا کرم ضد آفتاب آکوا فلوئید فتودرم بایودرما رو میگیم که برای پوستای نرمال و البته مختلط رو به چرب مناسبه. 40 میل (با بسته بندی جدید) حجم داره و میشه گفت یه محافظت کننده قویه که پوشش دهی بالایی هم داره. به ‌همین علت از بروز لکه و آثار پیری در پوست زیبای شما جلوگیری خواهد کرد. این مدل از کرم ضد آفتاب بایودرما یه بافت سبک داره که میتونه خیلی سریع روی پوست جذب بشه و لایه روغنی از خودش به جا نمیذاره که بخواد حسی چرب و نه چندان خوشایند دست بده.

بهترین ضد آفتاب های خارجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی