|

داستان گویی با کاشی

میخوای خونت متفاوت از کل فامیل بشه؟ / جذاب ترین ایده های کاشی کاری مدرن تو دیزاین

اگر قصد دارید تا متفاوت از بقیه باشید پس بیخیال کاغذ دیواری و قاب های متفاوت شید، بلکه به کاشی کاری دکوراسیون روی بیارید و جذابیتش رو ببینید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک دیوار ها تو هر فضایی میتونن تاثیری فراوون و مستقیم در دیزاین و زیباسازی داشه باشند. در حالی که اکثر افراد فکر می کنند تنها با کاغذ دیواری و آثار هنری و اکسسوری ها میشه دیوار رو خوشگلاسیون کرد، باید بگیم از هنر کاشی کاری به هیچ عنوان غافل نشید! کاشی میتونه یه نمای به شدت دلنشین و متنوع به دیوار بده دکوراسیونی جذاب خلق کمنه. 

البته که میدونید ما ایرانی ها اصلا از این متریال برای زیباسازی فضا دور نیستیم و از قدیم الایام تو خونه هامون رواج داشته و در واقع معماران ایرانی تو ای زمینه بسیار خوش ذوق و با سلیقه بوده اند. اما چطور میشه هنر کاشی کاری رو به شکل مدرن و امروزی بر روی دیوار خونمون اجرا کنیم و هم زیبایی و هم تنوع رو تو فضامون داشته باشیم؟ برای رسیدن به جواب این سوال کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کاشی کاری دکوراسیون

نقطه کانونی خونت رو با کاشی خوشگلترین کن

در واقع استفاده از هنر کاشی کاری برای برجسته سازی نقطه کانونی خونه خیلی میتونه جذاب باشه. حالا یعنی چی؟ یعنی ببینید کدوم قسمت خونه شما میشه وسطه و باقی لوازم اطرافش؟ شومینه یا تلویزیون؟ میتونید اطراف همون قسمت رو با کاشی کاری زیبا سازی کنید. مثلا دیوار اطراف شومینه روستایی رو با کاشی هایی به شکل بلوک های سنگی بازسازی کنید و یه نمای روستیک و نوستالژی به فضا ببخشید. شاید هم دلتون بخواد دیوار پشت تلویزیون رو با کاشی های مدرن دیزاین کنید که این ایده نیز جلب توجه بسیاری داره.

کاشی کاری دکوراسیون

با کاشی داستان گویی کن، خیلی خفنه

در اینجا شما میتونید با ترکیب کاشی های ناهماهنگ طرح های جذاب، عجیب و غریب، داستانی و سرگرم کننده بر روی دیوار فضاتون بسازید. مثلا تصویری که در قسمت پایین می بینید با نمادهای سفارشی موسیقی در داخل یک طاق نورانی فضای به شدت فوق العاده ای رو در این فضا ایجاد کرده که نشون میده دقیقا در این اتاق چه اتفاقی قراره بیفته! شما چه سبک و سلیقه ای دارید؟

کاشی کاری دکوراسیون

به کاشی سادت یه دوغاب اضافه کن معجزشو ببین

شاید هم شما اهل این جینگولی جات نباشید و دلتون بخواد با کاشی های ساده بازی کنید که خب در این جا به جهت جلوگیری از اینکه فضا بی روح و خیلی یکدست نشه، میتونید به کمک ترکیب رنگ کاشی و دوغاب یه هنر خاص خلق کنید. 

در واقع با انتخاب رنگ مناسب دوغاب، میتونید کنتراست چشمگیری به هنر کاشی کاری خود بر روی دیوار ببخشید و فضای ساختار یافته و فوق العاده ای بسازید.

کاشی کاری دکوراسیون

اینجوری اتاقت رو با کاشی قاب کن، مثل قاب عکس

دوست داری اتاقت رو قاب کنی؟ شاید برات گنگه چی میگم، ولی با دیدن تصویر زیر میتونی ببینی چطور میشه از هنر کاشی کاری استفاده کرد. مثلا بیا و اینبار به جای استفاده از تزیینات سنتی داخل اتاق، از کاشی برای جلوه بخشیدن و بولد کردن اتاق استفاده کن. به نظر میاد با کاشی میشه خیلی جاها رفت و خیلی چیز ها ساخت!

کاشی کاری دکوراسیون

تا به حال جزیره آشپزخونه رو کاشی کردی؟

جزیره آشپزخونه یکی از عناصر محبوب تو طراحی هر آشپزخونه مدرنی محسوب میشه که میتونه علاوه بر افزایش فضا و عملکرد، میتونه یه ارتباط بهتری هم بین آشپز با اعضای خونواده برقرار کنه. خب همه میرن از چوب و متریال های معمبه برقراری این فضا استفاده می کند که خبر خوب اینه شما میتونید با استفاده از کاشی کاری جزیره آشپزخونتون رو به زیبایی اعلا برسونید.فراموش نکنید انتخاب کاشی مناسب، علاوه بر زیبایی فضا به طراحی آشپزخونه هم هویت و شخصیت میبخشه!

کاشی کاری دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی