|

امسال بشو اون خانومی که ترند و رو مد آرایش میکنه / این آیتما واسه خوشگلیه عیدت کافیه

به رسم هر سال بی شک ترند ها بر روی سبک میکاپ هم تاثیرات خودشون رو دارند و در اینجا قراره با این ترندها یه آشناییت ریز ولی موثر داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب همه خانوما خوشگلی رو دوست دارن و چه راهی بهتر و جذابتر از آرایش کردن؟ بانوان میتونن بنا به سن و سالی که دارن یا سلیقه و تفکری که تو دل و ذهنشون میگذره میکاپشون رو انتخاب کنن و به شدت دستشون بازه تا فیسشون رو به هر شکل که دوست دارن در بیارن. ملیح یا غلیظ، شما کدوم رو دوست دارین؟

اما اونچه که جذاب ترش میکنه ااینه که خب هر سال یکسری آیتم ها ترند میشه و مورد توجه قرار میگیره. آرایش کردن به سبک و روش جدید و سال میتون حس  حال خوبی درونمون ایجاد که که البته به شدت سلیقه ای هستش مثل هر چیز دیگه ای. مثلا همین که تو این دو سه سال اخیر لیفت کردن ابرو چقدر مد شده و دختر خانومای جَوون میرن کم تا زیاد ابرو هاشون رو لیفت میکنن در حالی که یک سری دیگه از هم سناشو مین این چیه آخه شبیه موکت میشه! می بینید؟ کاملا سلیقه پاش در میونه. 

در این مطلب نیز قراره با یکسری از ترن های سال جدید آشنا بشیم که شما میتونید اونچه که دوست دارین رو میونشون انتخاب کنید و با یک یا همه ترندای سال پیش برید.

ترند آرایشی 2024

روتین پوستی رو محدود کنید

روتین پوستی دیگه داره از اون حالت هزار قلم استفادش خارج میشه و تو سال جدید کمک از سه یا چهار محصول ضروری خلاصه چیزیه که خانوما ازش استفاده میکنن. در واقع افراد دارن به سمت سبک مینیمالیستی در این روال مراقبتی میرن چرا که معمولا افراد زمان و حوصله لازمه رو برای زدن ده تا محصول ندارند! احتمالا مشکل ما هم بوده درسته؟ این کار علاوه بر جلوگیری از صرف زمان و هزینه، از لایه‌ برداری بیش از اندازه و استفاده از محصولات فعال و خشن روی پوست هم جلوگیری کرده و اثرات مواد مضر رو به حداقل میرسونه.

ترند آرایشی 2024

رنگ موی بلوند عسلی مد میشه

رنگ موی بلوند عسلی یکی از رنگ موهای پرطرفدار و ترند تو سال جدید میشه. در واقع این رنگ با سایه های طلایی خود روی پایه طبیعی قهوه ای روشن یا بلوند تیره جیگر ترین ظاهر رو داره و واسه خانومایی که تناژ پوستی سرد و خنثی و چشمای روشن و عسلی دارن خیلی مناسبه

ترند آرایشی 2024

رنگ موی مخملی میشه ترند و دلبر

از طرفی هم رنگ هلویی مخملی یا Peach Fuzz که امسال توسط کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شد، خب مشخصه که خیلی از محصولات رو به رنگ هلویی مخملی می بینیم و حوزه آرایشی هم به شدت تحت تاثیرش قرار بگیره. خب خبر خوب اینه که این رنگ گرم و لطیف واسه خیلی از تناژهای پوستی خوشگله و رنگ مناسبی برای رژگونه، سایه چشم و رژ لب میتونه باشه. اضافه کردن این رنگ به استایل و آرایش خیلی ساده تر از اون چیزیه که فکرشو می کنید.

ترند آرایشی 2024

سبک موی پیکسی دهه 80

جالبه که بدونید مدل موی پیکسی دهه هشتاد همچنان تو سال جدید محبوبیت خودش رو داره. حالا مدلش چجوریه؟ اینجوری که تو این مدل مو طول موها در قسمتای کناری و پشت سر کوتاه و در قسمت بالای سر یکم بلندتره. این مدل مو میتونه با لایه های خاصی که داره یه ظاهر ناز به موهای شما ببخشه اعتماد به نفس رو هم در شما بالا ببره.

ترند آرایشی 2024

مدل آرایش اینجوری میشه

خب برسیم به آرایش که در حقیقت باید بگیم تو سال جدید ترندهای آرایشی دهه 90 دوباره سرپا میشن و به روز، و لب‌ های قهوه‌ ای و آرایش تیره ترند شده و طرفدارانش رو پیدا میکنه.

ترند آرایشی 2024

آرایش و لباس آبی رنگ

خب آبی یک رنگ جذاب و همه کارست که تو آرایش و مد و استایل از سایه های مختلف این رنگ، از آبی پرجنب و جوش گرفته تا آبی پاستلی استفاده میشه چرا که مده. تو بهار امسال از رنگ آبی به عنوان یه رنگ پرطرفدار برای مانیکور و طراحی ناخن یاد هم استفاده میشه. مثلا میتونید برای ریمل، سایه و خط چشم از این رنگ بهره بگیرید که خیلی هم خوشگلی میشه.

ترند آرایشی 2024

میکاپ پری دریایی چه خوبه

یکی دیگه از سبک های آرایش که ترند میشه میکاپ پری دریایی هستش که یکی از شیوه های آرایش پرطرفدار تو سال جدیده. تو این سبک آرایش رنگای درخشان و منعکس کننده نور خیلی مورد توجه قرار میگیرن و اکثرا هم پلک درخشان، گونه های هایلایت شده و یا لب های براق رو به نمایش خواهند گذاشت. 

ترند آرایشی 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها