|

چرا صدای ایرپادم کم شده؟ چیکار کنم درست شه / صداش از ته چاهم دربیاد اینجوری درست میشه

در این مقاله به پاسخ این سوال که چرا صدای ایرپادم کم شده پرداختیم و دلایل مختلفی رو برای حل این مشکل مورد بررسی قرار دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا پیشرفت تکنولوژی جوریه که هر آن روی زندگی ما تاثیر ویژه ی خودش رو میذاره مثلا این روزا دیگه خبری از هندزی های سیم دار نیست و همه به سراغ ایرپاد میرن و شاید اگر سال ها پیش بهمون میگفتن که قراره هندزفری های بی سیم داشته باشیم که تنها با بلوتوث کار میکنن و حتی خودشون میتونن خودشون رو شارژ کنن باورمون نمیشد ولی خب این تکنولوژی یعنی همین یعنی باورهای بعید رو ممکن ساختن یعنی شما از اینجای دنیا با یه فرد دیگه تو یه کشور و قاره ی دیگه تماس تصویری بگیری و... ولی خب در برخی از مواقع تکنولوژی هم میتونه روی مخمون باشه وقتی که برای وسیله های الکترونیکیمون مشکل پیش میاد.

مثل یهو خاموش شدن گوشی و یا هنگ کردن اون اون هم بدون هیچ دلیل قانع کننده ای که در اینجور مواقع بجز اعصاب خورد چیزی عاید آدم نمیشه ولی خب خوشبختانه با وجود اینترنت شما میتونید موضوعات مختلف رو در حین رخ دادن اتفاقات اینچنینی بررسی کنید و حتی شاید خودتون توی خونه هم بتونید مشکل رو برطرف کنید و خب نیازی به سر زدن به تکنسین موبایل نباشه و خب در این مقاله میخواهیم راجبه یه مشکلی براتون صحبت کنیم که با رخ دادنش میتونه حسابی روی مختون بره و اون کم شدن صدای ایرپاده ولی خب حل شدن اون هم شاید تنها با یه سری از اقدامات ممکن باشه پس در ادامه با ما همراه باشید برای دونستن دلیل این که چرا صدای ایرپادم کم شده و راه حل های اون.

چرا صدای ایرپادم کم شده

چرا صدای ایرپادم کم شده؟ شاید کثیف باشه

این موضوع شاید برای شما عجیب باشه ولی خب مسلما ایرپادهاتون دائم در معرض گرد و غبار و جرم گوش هستن و خب این کاملا واضح هست که این موضوع روی رسیدن صدای بیشتر به گوش های شما تاثیر خواهد گذاشت چرا که دریچه های اسپیکر دچار انسداد میشن و خب صدا دیگه از کجا دربیاد! بنابراین بهتره که همیشه به موضوع نظافت ایرپادتون اهمیت بدید و در صورتی که حی میکنید که صدای اون کم شده با استفاده از یه پارچه ی خشک، بدون پرز و نرم اون رو با دقت تمیز کنید.

چرا صدای ایرپادم کم شده

چرا صدای ایرپادم کم شده؟ شاید سیستم عامل گوشیت قدیمیه

یکی از دلایلی که میتونه باعث مشکلات بسیاری از جمله صدای کم ایرپاد شما بشه سیستم عامل قدیمی هست که شاید بهش زیاد توجه نشه ولی در صورتی که احساس میکنید که صدای ایرپادتون کم شده بهتره که از این موضوع که ایرپادتون و دستگاه گوشیتون به آخرین نسخه به روز شده هستن اطمینان حاصل کنید که برای این منظور باید به بخش تنظیمات برید و از اون جا اطلاعات آخرین آپدیت گوشیه خودتون رو بررسی کنید.

چرا صدای ایرپادم کم شده

چرا صدای ایرپادم کم شده؟ شاید صدا بالانس نیست

در صورتی که براتون پیش اومده که حین استفاده از ایرپاد متوجه این شدید که صدای بین هدفون چپ و راست نامناسب نیست و باهم یکی نیست احتمالا باید به تنظیمات accessibilit گوشیتون برید و اونجا از این که تعادل صوتی بین هر دو تا گوش ایرپاد برقراره اطمینان حاصل کنید، برای این منظور دستور العمل زیر رو دنبال کنید:

  • به قسمت تنظیمات گوشیتون برید.
  • روی گزینه ی "Accessibility" کلیک کنید.
  • در قسمت پایینی روی "Audio & Visual" کلیک کنید.
  • به سمت پایین اسکرول کنین و نوار Audio Balance بیارید وسط تا بالانس صدا رو تنظیم کرده باشید.

چرا صدای ایرپادم کم شده

چرا صدای ایرپادم کم شده؟ حذف نویز رو بررسی کن

یکی از دلایلی که میتونه روی صدای ایرپاد موقع گوش دادن پادکست و یا موسیقی تاثیر بذاره و مشکل کم شدن اون رو رفع کنه خاموش و یا روشن بودن حذف نویز هست که برای انگولک کردن و تغییر این قابلیت باید طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید: 

  • به بخش Control Center مراجعه کنید.
  • نوار صدا رو فشار بدید و نگه دارید.
  • حالا روی کنترل نویز کلیک کنید.
  • یه سری تغییرات روی "حدف نویز" اعمال کنید تا اون تغییری که میخواهید صورت بگیره یعنی اون رو خاموش و یا روشن کنید.

چرا صدای ایرپادم کم شده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها